Ei ole elämässä eikä jääkiekossa yhtään syytä olla tuolla. Menisi katsomoon, kun ei muutenkaan viheltele juuri mitään.Tuomarilta hieno screeni, mitä vittua :D
Hävettävä virhe, jos tuosta olisi soinut.
Ei ole elämässä eikä jääkiekossa yhtään syytä olla tuolla. Menisi katsomoon, kun ei muutenkaan viheltele juuri mitään.Tuomarilta hieno screeni, mitä vittua :D
Tuomarilta hieno screeni, mitä vittua :D
Kuuluisa alarima.Jääskä perkele, ei tolppiin.
Jaa, sen pitäisi olla joku semmonen paikka mistä on kotoisin joku kunnon ressukka-uuvatti joka aina luovuttaa kaikessa.Mutta mikä on USA:n Tapuli?
Pasi SaarelaMikä idea tuossa Komarovin visiirissä on? Vittu.. vähän sama kuin pitäis lukulaseja otsalla ja kuvittelis niistä olevan jotain hyötyä.
Kensington philadelphia.Mutta mikä on USA:n Tapuli?
Oon katsellut koko matsin ihan samaa ja ihmetellyt...Mikä idea tuossa Komarovin visiirissä on? Vittu.. vähän sama kuin pitäis lukulaseja otsalla ja kuvittelis niistä olevan jotain hyötyä.
Ihan samaa vois kysyä about joka toisen pelaajan kaulasuojista.Mikä idea tuossa Komarovin visiirissä on? Vittu.. vähän sama kuin pitäis lukulaseja otsalla ja kuvittelis niistä olevan jotain hyötyä.
Ilmankaan kun ei saa enää pelata, niin nostamalla visiiri ylös on ainoa mahdollisuus kiertää sääntöjä.Mikä idea tuossa Komarovin visiirissä on? Vittu.. vähän sama kuin pitäis lukulaseja otsalla ja kuvittelis niistä olevan jotain hyötyä.
Mitä helvetin matsia te katotte missä Komarov pelaa?Oon katsellut koko matsin ihan samaa ja ihmetellyt...
VHS-kasetille tallennettuja NHL-otteluita tietysti.Mitä helvetin matsia te katotte missä Komarov pelaa?
Ei me mitään matsia katsella vaan Komarovin visiiriä.... Luetun ymmärtäminen?Mitä helvetin matsia te katotte missä Komarov pelaa?
Long way to go. Torstaina katki... eikös??Way to go Jukurit
Mä oon vissiin vahingossa sit tullut Komarovin visiirinkatselun liveseurantaketjuun, sori, jatkakaa vain ihan rauhassa.Ei me mitään matsia katsella vaan Komarovin visiiriä.... Luetun ymmärtäminen?