Ti 26.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 064
  • 939

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuomarilta hieno screeni, mitä vittua :D
Ei ole elämässä eikä jääkiekossa yhtään syytä olla tuolla. Menisi katsomoon, kun ei muutenkaan viheltele juuri mitään.

Hävettävä virhe, jos tuosta olisi soinut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta mikä on USA:n Tapuli?
Jaa, sen pitäisi olla joku semmonen paikka mistä on kotoisin joku kunnon ressukka-uuvatti joka aina luovuttaa kaikessa.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Harmittava työviikko, kun joutuu kuluttamaan maantietä kahden erän ajan ja vasta kolmanteen pääsee telkkarin ääreen. Tänään sentään areenasta sai kiekkokierroksen avuksi, mutta eilen joutui kuuntelemaan jotain Ilves+-kanavaa, jossa selostajan volyymi oli 10 ja kommentaattorin 150.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä idea tuossa Komarovin visiirissä on? Vittu.. vähän sama kuin pitäis lukulaseja otsalla ja kuvittelis niistä olevan jotain hyötyä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mikä idea tuossa Komarovin visiirissä on? Vittu.. vähän sama kuin pitäis lukulaseja otsalla ja kuvittelis niistä olevan jotain hyötyä.
Ihan samaa vois kysyä about joka toisen pelaajan kaulasuojista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mulla heräs sellanen ajatus, että tää on AI joka tuolla ottelua selostaa, ei siis todellinen Mika Saukkonen. Koskas ne Jutin kanssa vetikään EA Sportsille? Sieltä asti ollut varmaan pelkkä hologrammi ja AI.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei me mitään matsia katsella vaan Komarovin visiiriä.... Luetun ymmärtäminen?
Mä oon vissiin vahingossa sit tullut Komarovin visiirinkatselun liveseurantaketjuun, sori, jatkakaa vain ihan rauhassa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Pyh! No Oulussa sitten Kärpät!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös