H318 | Vaurioittaa vakavasti silmiä. Orsakar allvarliga ögonskador. |
Otteluun on juuri lisätty vaaralauseke
H318 Vaurioittaa vakavasti silmiä.
Orsakar allvarliga ögonskador.
Oskari Saareen on tällä kertaa ohjelmatietojen mukaan tyytyminen.Vielä kun saataisiin mertsi selostamaan tätä spektaakkelia, niin ilta olisi täydellinen.
Hatunnoston arvoinen suoritus jos pystyt loppuunasti katsomaan. Voi olla että tunnesiteilläkin tekee tiukkaaMä oon niin masokisti et mä katon tän pelin, ulkopuolisena, ilman tunnesiteitä.
Mä oon niin masokisti et mä katon tän pelin, ulkopuolisena, ilman tunnesiteitä.
Kärpät tarvitsee maalintekoon kaiken avun. Viimeiseen kuuteen peliin neljä maalia.Kerho yritti äsken tehdä omiin.
Varsinkaan tosta. Kannattaakohan tosin mistään?Puustinen hei. Et sä Kangelle tosta syötä.
Joukkue on kuitenkin muuttuva kokonaisuus, joten kaksi vuotta sitten tapahtuneet asiat eivät päde enää tänään.On tämä hallitseva hopeamitalisti kyllä karmea joukkue. Miten ikinä pääsivät finaaliin, eikö valmentaja oo kuitenkin ihan sama?
Joukkue on kuitenkin muuttuva kokonaisuus, joten kaksi vuotta sitten tapahtuneet asiat eivät päde enää tänään.
Ei todellakaan. Valmennus tippui pois pelin evoluution kyydistä.Johtuuko nykyinen vire siis jatkumon puutteesta?
Kelaa kuunnella tota mikromanagerointia 60 peliä ja treenit kaudessa päälle. NHL:ssä naurettais ulos tollanen koutsi joka ei luota omaan valmentamiseensa ja pelaajiin, vaan pitää mikromanageroida kaikki vaihdot yms. Toi syö itsensä todella todella nopeasti.Hyvin kuuluu Mamban puhe lähetyksessä.