Ti 26.1.2021 HPK - Kärpät

  • 4 099
  • 69

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Tämä pitää katsoa, pystyykö Kärpät häviämään jopa HPK:lle?
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Vielä kun saataisiin mertsi selostamaan tätä spektaakkelia, niin ilta olisi täydellinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Mä oon niin masokisti et mä katon tän pelin, ulkopuolisena, ilman tunnesiteitä.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mä oon niin masokisti et mä katon tän pelin, ulkopuolisena, ilman tunnesiteitä.
Hatunnoston arvoinen suoritus jos pystyt loppuunasti katsomaan. Voi olla että tunnesiteilläkin tekee tiukkaa
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samaa fiilistä nykyään HPK:n voiton toivomisessa kuin lauantain lottoarvonnan jännäämisessä. Jos nyt osuis 7 oikein tai kerho voittaa. Sama epäuskoinen toiveikas fiilis.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän Kärpät saa tänään positiivisia onnistumisen tunteita. Ei tarvi Mambankaan vaatia enää itselleen potkuja.

Kunyk tekee varmaan pari ja Silli yhen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
HPK:n pelin tason ymmärrän. Keltanokka valmentaja liigassa: ei vain ollut valmis. Kärpät taas..
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
On tämä hallitseva hopeamitalisti kyllä karmea joukkue. Miten ikinä pääsivät finaaliin, eikö valmentaja oo kuitenkin ihan sama?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
On tämä hallitseva hopeamitalisti kyllä karmea joukkue. Miten ikinä pääsivät finaaliin, eikö valmentaja oo kuitenkin ihan sama?
Joukkue on kuitenkin muuttuva kokonaisuus, joten kaksi vuotta sitten tapahtuneet asiat eivät päde enää tänään.

Joo on sama valkku kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Todella tukkoista molempien hyökkääminen. Kärpät saa sentäs riistojen kautta jotain uhkaa rakennettua,mutta Kerhon tilanteet tulee kärppien kämmeistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvin kuuluu Mamban puhe lähetyksessä.
Kelaa kuunnella tota mikromanagerointia 60 peliä ja treenit kaudessa päälle. NHL:ssä naurettais ulos tollanen koutsi joka ei luota omaan valmentamiseensa ja pelaajiin, vaan pitää mikromanageroida kaikki vaihdot yms. Toi syö itsensä todella todella nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös