Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kärpiltä aika tylyä toimintaa maalipaikoista. 2/2 tällä hetkellä.
Hyvä pelaaja paikkaa omat virheensä.Sailio jatkaa siitä mihin on jäänyt, vittu mikä sika. Kyynärpäällä naamaan ja sitten filmaa vielä kerhollekin jäähyn
Ilmeisesti et katso Telia TV:n kautta? Meinaan vaan kun itse katson, eikä täällä ollut mitään mainintaa maalista ennen kuin se telkkarista tuli. Saattaa sitä viivettä jonkun verran olla tuossakin, mutta kuitenkin.
Oikeastaan säälittää tuo pelleVituttaako?
Kärpät 2-0. Naminami.
HPK:ssahan se on tuon oppinut. BOOOOM.Oikeastaan säälittää tuo pelle
Jep. Hyvin menee taas. Ei vaan riitä. Vituttaa vielä enemmän jos taas hyvä 2. erä, mutta liikaa annettu eteen.Harmittaa katsoa HPK:n pelejä. Sitä odottaa, että kello tulisi 18:30 ja sitten ennen kello 19:00 voi jo sulkea pelin.
No sulla kyllä panta kiristää kanssa aika pahasti.Kärppäfanit leijuu heti täällä näemmä
Oikeastaan säälittää tuo pelle
Kärppäfanit leijuu heti täällä näemmä
Kyllä mä olen ihan itse tämän pilannut.Ei vittu, sama jätkä taas tulee pilaamaan tämänkin ketjun.
Pelin tasosta päätellen on ottanut loiventavaa pitkin alkukautta.Onko tietoa kuin pitkällä kaavalla Humaloja juhli mestaruutta? Selostaja olisi saanut avata vähän.
No sulla kyllä panta kiristää kanssa aika pahasti.
Lopettelee varmaan viikkoa ennen pleijareita.Pelin tasosta päätellen on ottanut loiventavaa pitkin alkukautta.
Mitä enemmän tepsiltä tippuu miehiä niin sitä paremmin pelaa ns. rivimiehet. Jonne Virtanenkin näyttää nopealta paikoitellen.
Kyseinen nimimerkki kyllä usein aika kuutamolla. :D
Ei vittu, sama jätkä taas tulee pilaamaan tämänkin ketjun. Perusta oma "inhoan kärppiä" ketju
Kyseinen nimimerkki kyllä usein aika kuutamolla. :D
Piti kanssa vähän hieraista silmiä kun Jonne näytti luistelevan ohi jostain jukureiden pelaajasta :DVähän yhden tempun poni mutta ihan viihdyttävä hahmo.