VMP.
Vittu tämä liiga on oksettava.
Tämä, on kyllä ollut tuskastuttava peli tämäkin katsoa. Tapparalta tietenkään mitään pois. Vastustajat ovat vaan paskempia.
VMP.
Vittu tämä liiga on oksettava.
Tämä on ihan totta kyllä. Olen tykännyt pelaajasta aina, hyvä maalintekijä kyllä.Karjalainen on tärkeiden maalien mies.
tämän ketjun perusteella kyllä tuomarit. Ja liiga.Ei tehnyt, vaan Karjalainen.
Näytti että yritti tuota.
Harmillista. KalPan johdettua sarjaa näytti liian hyvältä ja oli täysin selvää, että Tappara vähintään tasoittaa sarjan. Taisi valitettavasti olla KalPan kannujahti tässä.
Ei ole tippaakaan tunteet pinnassa. Sääntökirja on päivänselvä tässä asiassa, ja vanha perimätieto 1-2 metriä irti laidasta on sellainen, jota sääntökirja ei lainkaan tunne.
Lisäys: kuten aiemmin totesin, ei mitään törkeyttä vaan vain pikkuisen huonoa tuuria tilanteessa. Harmi juttu kaikkien osapuolien kannalta, mutta tuomarivirhettä tuossa ei ole.
Tappara ja Tapola ovat riisuneet vastustajan aseilla. Selkeasti samoja savelia taas, Tappara ei anna hyokata vauhdilla ja kaantaa itse heti kun paikka tulee. Kliinista etten sanoisi. Vahissa Kalpalaukaukset maalisektorilta
Aika tarkkoja lukemia viidestä pelistä.Tyylikästä tällainen lällättely. Kyllä Tappara on pelilisesti ollut parempi, mutta on se saanut myös tässä ottelusarjassa ainakin kahden kyseenalaisen tuomion (tai tuomitsematta jättämisen) verran apua tuomareilta.
Ja kaksi isoa kyseenalaista tuomiota on taas mennyt toisin päin. Ekassa (?) pelissä jätettiin selvä rankkari viheltämättä ja eilen vietiin erän viimeisellä sekunnilla tehty maali.Tyylikästä tällainen lällättely. Kyllä Tappara on pelilisesti ollut parempi, mutta on se saanut myös tässä ottelusarjassa ainakin kahden kyseenalaisen tuomion (tai tuomitsematta jättämisen) verran apua tuomareilta.
Lisätietoja tästä?Ja kaksi isoa kyseenalaista tuomiota on taas mennyt toisin päin. Ekassa (?) pelissä jätettiin selvä rankkari viheltämättä ja eilen vietiin erän viimeisellä sekunnilla tehty maali.
Tapparan vika ettei kukaan saa sita murrettua? Tappara itsehan on paiskonut eniten maaleja koko kaudenOlenko se vain minä, vai onkohan ehkä tylsintä katsottavaa ikinä tää vuorotteleva Tapparan viivyttelylähtö ja träppäily?
Ja kaksi isoa kyseenalaista tuomiota on taas mennyt toisin päin. Ekassa (?) pelissä jätettiin selvä rankkari viheltämättä ja eilen vietiin erän viimeisellä sekunnilla tehty maali.
Ei kai kukaan väittä että Tappara pelaisi väärin. Pelaa tuota träppiään niin helvetin hyvin, että peli on lähes katselukelvotonta junnaamista. Eihän tässä pelissä tapahtunut 10-50 minuutin aikana juuri mitään. Katsojien vika kun eivät nauti tuosta?Tappara pelaa taas johtoasemassa väärin. Olisivat edes ottaneet mallia KalPalta parin ekan pelin trapista, niin olisi tullut sympatiat puolelle.
Samaa mieltä. Voiko Virran taktinen pussi olla noin tyhjä?Onhan toi Tapparan antijääkiekko aivan perseestä katsella, mutta KalPa pelaa ihan itse kyllä päin persettä sitä trappia vastaan. Täysin käsikirjoitettuja viisikkolähtöjä ilman minkäänlaista variointia. Viisivuotiaskin osaisi lukea nuo pois.