Oli pakko tarkistaa wikistä, että onko tämä legendaarinen Mouhijärvi olemassa muualla kuin Treen sisäisissä läpänheitoissa. Onhan se saatana siellä. Ihan todellinen paikkakunta.
Onhan se olemassa, siellä asuu paljon Ilveksen kannattajia.
Oli pakko tarkistaa wikistä, että onko tämä legendaarinen Mouhijärvi olemassa muualla kuin Treen sisäisissä läpänheitoissa. Onhan se saatana siellä. Ihan todellinen paikkakunta.
Se on hyvä
Ei taklannut. Ei toki ainoa, mutta oikea. Haapala loukkaantui kovalla vauhdilla tehdyllä laitataklauksesta.
Älä nyt viitsi, Väsyneet Provothan on "objektiivinen jääkiekon seuraaja" eikä mikään fani.Tilanne toisinpäin, ja satavarmasti näkisit taklauksen puhtaana. Ei kahta sanaa, koska Tappara ei riko, jos oikein silmiin katsotaan.
"Osui kuin lapa Juntuseen" sanoi Alkio
@tapparammies, muttaku mä olisin halunnu. Vitonen liikaa itse teosta, kakkonen olisi riittänyt siitä.
KalPan kärkipelaajat ei kyllä saa mitään aikaan.
Oon nähnyt ton joskus ennenkin.Jostain se tasoitus pomppii ja sitten tahkotaan jatkoeriä. Savinainen ratkaisee 100 minuutin jälkeen.
Mutta onko Mouhijärven hirviö olemassa? Hymy teki aikoinaan jutun Loch Ness- tyyliin aiheesta valokuvineen kaikkineen. Sen jälkeen ei ole kyllä kuulunut eikä näkynyt mitään.Oli pakko tarkistaa wikistä, että onko tämä legendaarinen Mouhijärvi olemassa muualla kuin Treen sisäisissä läpänheitoissa. Onhan se saatana siellä. Ihan todellinen paikkakunta.
Polvitaklauksessa ei ole mitään väliä ojentaako vai ei kun taklaus suoritetaan polvella se on polvitaklaus.Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta sääntökirja ei salli :-/
Muutenkin sääntökirjaa voisi vähän parannella näissä. Eli jos vaikka ei ole törkeyttä mukana, 2+2 riittäisi myös loukkaantumistapauksissa. Nyt on aika karua, että pitää heittää ukko ulos asti.
Vastaavasti sääntökirjaa voisi voisi päivittää sisältämään Rantakarin ja Kantolan tapaukset. Kantolan temppu nyt periaatteessa olikin sääntökirjassa, mutta ristiriitaisuudet vesittivät sen. Rantakarin taklaus puolestaan ei täyttänyt jalan ojennuksen osalta sääntökirjaa, mutta jonkun muistutuksen Rantakarillekin olisi voinut tuosta suoda.