Ti 25.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 21 320
  • 571

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Toivottavasti SaiPalla kävis munkki ja sais maalin ja haastas tollasen sikaporukan puhtaalla pelillä vielä
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä Pennanen tekee sen aivan itse, jotain rotia sentään pitää olla. Kyllä woodoo nukkeihin on neuloja paineltu joka puolella Suomea. Mikä hiton kiire sillä oli hypätä liikkuvaan junaan!
No sillä oli noin 15 000 hyvää syytä per kuukausi
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se mitä oon tänään katsellut näitä Lukko - SaiPa ottelun erien loppuja, kun toinen peli on ollut tauolla, niin ihan hyvin on SaiPa minun odotuksiini pelannut sarjan parhainta joukkuetta vastaan kärjen kotikentällä. Jos pystyy samalla tavalla pelaamaan kauden edetessä, niin saattaa jopa nousta kympin sakkiin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olisiko Lukon puolustajalle aika antaa uusi lempinimi? Gregoire Peck?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Se mitä oon tänään katsellut näitä Lukko - SaiPa ottelun erien loppuja, kun toinen peli on ollut tauolla, niin ihan hyvin on SaiPa minun odotuksiini pelannut sarjan parhainta joukkuetta vastaan kärjen kotikentällä. Jos pystyy samalla tavalla pelaamaan kauden edetessä, niin saattaa jopa nousta kympin sakkiin.
Joo ihan ryhdikästä on ollut peli tänään erikoisesta pelistä huolimatta.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ja sieltä kunnon koukku Lukolta...onko nää saatanan seeprat oikeasti päättäneet, että Lukolle ei vihelletä, vaikka mikä olisi. VMP.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Gregoire löi päänsä pleksiin, koska ei valmistautunut millään lailla vastaanottamaan taklausta. En osaa sanoa, oliko laitataklaus vai ei, mutta enemmän hämmästyttää, että Ylitalo osui aika selvästi Kikoa päähän, Kiko naama veressä, eikä tuomarit nähneet tässä mitään.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Hyvinhän Ilves pelaa, mutta maaleja ei vaan tule. Toki puolustuspelaaminen nyt vähän heikonlaista, mutta mitään superhätää ei kyllä ole.

Ihan Tuokkolan Ilveksen menoa sillä yhdellä surkealla kaudella. Tosin nyt otanta on onneksi pieni, mutta aivan hirveätä touhua. Näennäistä pyöritystä häviten pelistä toiseen "maalipaikat". Lisänä käsittämätön määrä yksilövirheitä ja muuta sekoilua.

Onneksi tosiaan vasta alkukausi niin on aikaa kääntää, mutta onhan tämä pelin laatu pääasiassa ollut tosi huonoa koko kauden. Muutama hyvä peli esim. Tapparaa vastaan ja Langhammer yksin keräsi hyvin alussa pisteitä.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Karjalainen 5-2. Taas hävitty kaksinkamppailu SaiPan pakilta. Tällä kertaa Rikkilä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko 5-2. Jii Karjalaisen toinen maali jo tänään.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kärpät puolustaa vähän liian hyvin. Kolmen kaistan nopeita hyökkäyksiä ei pääse Ilvekseltä syntymään, jos tulee joku heitto maalille niin mailat onnistuvat pelaamaan pois ja jos vieras pääsee laukomaan edes kohtuulliselta paikalta niin siihen saa kärppäläinen aina tehtyä blokin.

Tähän kun yhdistää Ilveksen vähän tukkoisen maalinteon, niin kovin, kovin vaikea nähdä että Ilves onnistuisi edes yhtä maalia tekemään - vaikka sinällään pelaakin ihan hyvin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Westerholm vähän epäonnistui tuossa saada kilvellä kulmaan.

E. Kova oli kyllä Gregoiren kuti, paljon mahto paukkua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös