Mainos

Ti 25.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 22 455
  • 550

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
Giallorossi
Toivottavasti katsovat erätauolla nämä vitun puusilmät noita pätkiä. Saipalta on viety nyt 10 minuuttia ylivoimaa ja palkittu sen sijaan 2 minuutin alivoimalla. Ei näin härskiä kotituomarointia ole hetkeen ollut. Ja puusilmä Boman on saatana porilainenkin vielä.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Abt taklaa Olkkosta päähän ja pelaaja loukkaantuu, ei jäähyä
Lipiäinen taklaa Gregoirea olkapää olkapäähän, jäähy
Ylitalo taklaa Pospisilia päähän ja huuli auki, ei jäähyä

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Toivottavasti SaiPalla kävis munkki ja sais maalin ja haastas tollasen sikaporukan puhtaalla pelillä vielä

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä Pennanen tekee sen aivan itse, jotain rotia sentään pitää olla. Kyllä woodoo nukkeihin on neuloja paineltu joka puolella Suomea. Mikä hiton kiire sillä oli hypätä liikkuvaan junaan!
No sillä oli noin 15 000 hyvää syytä per kuukausi

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se mitä oon tänään katsellut näitä Lukko - SaiPa ottelun erien loppuja, kun toinen peli on ollut tauolla, niin ihan hyvin on SaiPa minun odotuksiini pelannut sarjan parhainta joukkuetta vastaan kärjen kotikentällä. Jos pystyy samalla tavalla pelaamaan kauden edetessä, niin saattaa jopa nousta kympin sakkiin.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Olisiko Lukon puolustajalle aika antaa uusi lempinimi? Gregoire Peck?

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Se mitä oon tänään katsellut näitä Lukko - SaiPa ottelun erien loppuja, kun toinen peli on ollut tauolla, niin ihan hyvin on SaiPa minun odotuksiini pelannut sarjan parhainta joukkuetta vastaan kärjen kotikentällä. Jos pystyy samalla tavalla pelaamaan kauden edetessä, niin saattaa jopa nousta kympin sakkiin.
Joo ihan ryhdikästä on ollut peli tänään erikoisesta pelistä huolimatta.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ja sieltä kunnon koukku Lukolta...onko nää saatanan seeprat oikeasti päättäneet, että Lukolle ei vihelletä, vaikka mikä olisi. VMP.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Gregoire löi päänsä pleksiin, koska ei valmistautunut millään lailla vastaanottamaan taklausta. En osaa sanoa, oliko laitataklaus vai ei, mutta enemmän hämmästyttää, että Ylitalo osui aika selvästi Kikoa päähän, Kiko naama veressä, eikä tuomarit nähneet tässä mitään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs JYP
  • 2.20
  • 3.90
  • 2.94
Ilves vs Tappara
  • 2.02
  • 4.00
  • 3.25
Jukurit vs Pelicans
  • 3.30
  • 4.05
  • 1.98
KalPa vs Kärpät
  • 1.65
  • 4.55
  • 4.40
Lukko vs SaiPa
  • 1.80
  • 4.35
  • 3.75
HIFK vs TPS
  • 1.82
  • 4.55
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy