Menis sinne laitaan kamppailuvalmiina?Vetäkää nyt oikeasti vitut päihinne, jotka haikutte Gregoirea filmaamisesta. Ei vissiin voinut sattua ollenkaan, kun pää osuu vitun kovaa pleksiin.
Menis sinne laitaan kamppailuvalmiina?Vetäkää nyt oikeasti vitut päihinne, jotka haikutte Gregoirea filmaamisesta. Ei vissiin voinut sattua ollenkaan, kun pää osuu vitun kovaa pleksiin.
Vetäkää nyt oikeasti vitut päihinne, jotka haikutte Gregoirea filmaamisesta. Ei vissiin voinut sattua ollenkaan, kun pää osuu vitun kovaa pleksiin.
Toivottavasti joutuvat tekemään sen Juuso Myllyrinteen kanssa pimeässä huoneessa Ketonen&Myllyrinne -tyyliin. Ja useamman kerranTuomarit varmaan katsoo pelin vielä nauhalta ja miettii että meniköhän nyt ihan putkeen.
No sillä oli noin 15 000 hyvää syytä per kuukausiKyllä Pennanen tekee sen aivan itse, jotain rotia sentään pitää olla. Kyllä woodoo nukkeihin on neuloja paineltu joka puolella Suomea. Mikä hiton kiire sillä oli hypätä liikkuvaan junaan!
Paskaa katsomoon?Nyt kaikki Turkan opit käyttöön
Siksi on hyvä, että ne taklaukset joista voisi tulla iso rangaistus voi katsoa videolta... ei vaan nää ihmiset näe.Tuomarikin on ihminen
Joo ihan ryhdikästä on ollut peli tänään erikoisesta pelistä huolimatta.Se mitä oon tänään katsellut näitä Lukko - SaiPa ottelun erien loppuja, kun toinen peli on ollut tauolla, niin ihan hyvin on SaiPa minun odotuksiini pelannut sarjan parhainta joukkuetta vastaan kärjen kotikentällä. Jos pystyy samalla tavalla pelaamaan kauden edetessä, niin saattaa jopa nousta kympin sakkiin.
Sitä varten on kypärä
Hyvinhän Ilves pelaa, mutta maaleja ei vaan tule. Toki puolustuspelaaminen nyt vähän heikonlaista, mutta mitään superhätää ei kyllä ole.
Onnea sinne, Olkkonenkin varmastiNiskan kannalta minä olisi enemmän huolissani.
Ja samalla 5-2. Nautin suuresti.