Ti 24.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 82 066
  • 928

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tappara ei ole ollut ainoastaan tehokkaampi, vaan sillä on ollut myös tuplamäärä paraatipaikkoja.

Kärpillä oli vajaa kourallinen vetoja parhailta paikoilta. Toki komeasti pyöritti Tapparan alueella, mutta pääosin kulmissa.
Jep, kyllä Tapparalla oli parhaat maalipaikat ja siitä toki kertoo lukematkin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ohan tää jostain pahimmista painajaisista. Oli kyllä Kärpiltä melko hissutellen sisääntulo ja Tappara dominoi 0-1. Sittemminhän Kärpillä oli vahvat hetkensä ja paikkansa ennen kuin peli meni pakettiin.

Ei vain kestä hissutteluja nää pelit.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sanoi. Tuon ymmärtäisi viimeisen 10 vuoden otannalta, mutta jos koko vuosikymmentä katsoo niin eikai sentään ihan. TPS kuitenkin voittanut kolme mestaruutta tällä vuosituhannella, vaikka aika hankala näin on uskoa.
No on siellä Kerhollakin 7 mitalia joista yksi mestaruus. Että vähän nyt yläkanttiin tuo JYP touhu. 2010-luvulla kyllä voi olla samaa mieltä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Eikä minulla tässä nyt sen suurempaa motivaatiota ole kummankaan puolesta - mitä nyt omat vedot mutta ne eivät tänne kuulu.

Minulla on sikäli, että aika vähättelevään, jopa ivalliseen sävyyn kommentoitte eilen näkemystäni Tapparan mahdollisuuksista huuhtoa kultaa.

Mitäs se Andy McCoy sanoikaan Kokkisodassa Sikke Sumarille?
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Nyt tiukkaa karvaamista ja sopivaa träppiä ajoittain, mitä pidemmälle mennään näissä sitä enemmän aukeaa vieraille paikkoja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No on siellä Kerhollakin 7 mitalia joista yksi mestaruus. Että vähän nyt yläkanttiin tuo JYP touhu. 2010-luvulla kyllä voi olla samaa mieltä.
Jep kyllä mulla HPK:kin mielessä oli. Ja taitaa siellä joku runkosarjan voittokin kerholla olla tällä vuosituhannella, ja top kolmosessa usein.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös