Ti 24.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 81 343
  • 928

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oma Jatkoaika kokemukseni on parantunut huomattavasti, kun pistin kyseisen sankarin (ja pari muuta pohjoisen trollia) ignoreen jo yli vuosi sitten.
Minä en jaksa ignorea käyttää. Ei se ole sen arvoista. Trollailu on täällä niin yleistä, että pitäisi heittää liikaa jengiä ignoreen, että oikeasti vain asiallista juttua jäisi jäljelle. Helpompaa vaan jättää tiettyjä viestejä/keskusteluja lukematta tai jättää lukeminen kesken. Ei tää niin vakavaa ole. Mutta siihen on syynsä, miksi esim. minä jätin Jatkoajan käytön vähemmälle jo ennen finaalien alkua. Ainakin Liigan osalta. Ei tarvittu suurta ennustajaa tietämään, millaista laatua Kärpät-Tappara -sarja herättää keskusteluissa...

Silti se on jotenkin hellyttävää, kun yksi trolli jaksaa jeesustellen itkeä yhden nimimerkin provoista...
 

Salama44

Jäsen
Onko tämä joku otteluseurantaketju? Ottelu tuntuu oleva kirjoittajien välillä.

Kärpät muuten on hukkaamassa ihan itse mestaruuden hakittuaan ensin 3-0 johdon.
Ei millään uskoisi että silloin kuin panokset ovat suurimmat ja vastustaja on syvimmässä ahdingossa niin kotikentällä tämä päästetään ihan vapaasti pelin alussa hyppimään silmille ja pyörittekemään peliä miten haluaa.

Ilman mitään estelyä ja karvausta vastustaja päästetään laiskasti luistellen kävelemään paraatipaikalle ja nakkelemaan kiekkoja yläpesään.

Turha siinä on 3. erässä enää vikistä ja kiriä kun ollaan jo annettu liikaa etumatkaa. Jos alun pelaamiseen ei tule muutosta niin Kärpät itkee vielä katkerasti 3-0 johdon hukkaamista.

Kotikentällä on ensiarvoisen tärkeä asia että yleisöstä saadaan heti alussa kaikki energia hyödyntämään kotijoukkuetta eikä vasta sitten kun ollaan 2-3 maalia perässä.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tän päivän peli ei tule telkkarista..?

Onko tohon jotain katselukoodeja ruutu-palveluun tarjolla tms?, käytännössä osaatteko sanoa että mikä olisi tänään halvin tapa katsoa HD-laadulla mahdollisesti viimeistä mittelöä..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös