Toivon sydämeni pohjasta Rantapaskalle leukemiaa tai altzaimerin tautia. Saa itse valita.
No onko se ny tehny jotain. Eikös se sanonu että ei ole Veinille mitään sanonu
Toivon sydämeni pohjasta Rantapaskalle leukemiaa tai altzaimerin tautia. Saa itse valita.
Miks se Kupari pelaa nyt U18-kisoissa, kun kausi Kärpillä kesken? Vai eikö mahtunut loppukaudesta kokoonpanoon?
Kärpät maalinteossa ja puolustuspäässä niin paljon jäljessä, että ei riitä. Torstaina Tampereella 3-3 ja hurmiossa kultaa Oulusta.
Ai. Löyhät on standardit.
Kiusaa tehdään loppuun asti. Kärpillä edelleen eräpalloja varastossa, eikä historia tunne yhtään finaalinousua 0-3 -tilanteesta. Liekö edes NHL:ssä. Vastassa kuitenkin runkosarjan ylivoimainen voittaja, vaikka Hakanpää puuttuukin takalinjoilta.
Kyllähän tämä sarja oli tässä. Tylsää hän tästä lopulta tuli.
Noi poikkisyötöt ja alotuksista suoraan lauotut pistetään nykysin veskan piikkiin, kuten vähän kaikki muukin.Kerros nyt että mitkä meni Veinin piikkiin ja miksi.
Mannerin aivopieru. Kyllä itkettää, että Kupari viilettää jossain Siperian tundralla, kun poikaa tarvittais kotona.Miks se Kupari pelaa nyt U18-kisoissa, kun kausi Kärpillä kesken? Vai eikö mahtunut loppukaudesta kokoonpanoon?
Ei tässä nyt muu kuin se että se on juuri Tappara joka tuon kolme maalia tulitti maaliin. Siellä kun osataan tuo puolustuksen organisiointi ja pelin jäädyttäminen ihan kohtalaisen hyvin, niin hankala uskoa että Kärpät pystyy viimeisten pelien tehokkuudella neljää maalia tänään tekemään.
Kärpät johtaa sarjaa 3-1 ja oli selkeästi parempi joukkue ensimmäisessä erässä. Jääkiekko on suht volatili laji ja joskus käy kuten nyt, että parempi joukkue voi erinäisten sattumusten takia olla jopa kolmen maalin tappiolla. Aika paksua nähdä omat kannattajat heittämässä lusikkaa nurkkaan ja puhumassa selkärangan/henkisen kantin katkeamisesta, kun juuri mikään ei sitä puolla.
Ps. Olen Tapparan wagonissa, koska läpsyttimet.
Sanoi. Tuon ymmärtäisi viimeisen 10 vuoden otannalta, mutta jos koko vuosikymmentä katsoo niin eikai sentään ihan. TPS kuitenkin voittanut kolme mestaruutta tällä vuosituhannella, vaikka aika hankala näin on uskoa.Sanoko toi Kölli että 2000-luvulla noin että Tappara, Kärpät ja sitten JYP?
Kärpäthän pyöritti tosi hienosti peliä suurimman osan erästä Tapparan päädyssä ja oli muutama laadukaskin paikka. Tappara on ollut vain tehokkaampi.
Pienempänä maalivahtina Veinin täytyisi olla suorissa kudeissa vähintään alueen rajalla vastassa, kuten yleensä onkin mutta nyt jäi luistimen verran vajaaksi 1. ja 3. maalissa. Oliko sitten jännitystä vai mitä, niin tässä kohtaa nuo täytyy saada tai ainakin jompi kumpi. Ei nyt mitään hörppyjä, mutta toiseen päähän ei olisi uponnut. Toinen sektorin ulkopuolelta ja toinen ringetteviivan yläpuolelta.Kerros nyt että mitkä meni Veinin piikkiin ja miksi.
Ps. Olen Tapparan wagonissa, koska läpsyttimet.