Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Siinä vaiheessa, kun otetaan veskari pois maalilta, niin on paikka iskeä Kuuselan farkkuihin.Ns. Richard Ullbergit?
Siinä vaiheessa, kun otetaan veskari pois maalilta, niin on paikka iskeä Kuuselan farkkuihin.Ns. Richard Ullbergit?
Kumpaa se yleisö nyt tekee? Hurraa vai buuaa?
Missä olen sanonut, että Lasun olisi pitänyt tehdä hattutemppu?Missä olen sanonut että riittää minulle?
Claireaux ei missään kohtaan osunutkaan maalivahdin alueeseen.
Oletko hakannut sambarumpua otsallasi vai miten sulla otsasuoni noin kovasti pullottaa?
Miten niin? Tuo ketjuhan on tänäänkin ollut hyvä, viimeistely on sitten ontunut joka mieheltä.Leskiselle kauden 7. maali yhdeksään otteluun. Ei huonosti Lasun ja Mäenalasen ketjussa.
Ja siinä jäi päivänselvä jäähy JYPille viheltämättä. On kyllä aika luokatonta tuomaritoimintaa puolin ja toisin.
Katotaan miten Kärpillä vaikuttaa puolustamiseen, että 3 parhaimpia pakkeja on samaan aikaan poissa. Tuskin sekään kehuja keräis. Myöskin nyt joudutaan Leimua peluuttamaan 3 parissa, kun ennen loukkaantumisia oli 7 pakkina ja käytännössä yv:tä kävi koittamassa ja muutamia hajavaihtoja.Eikös Pelsuilla pitänyt olla liigan paras puolustus, heh
Claireaux ei missään kohtaan osunutkaan maalivahdin alueeseen.
Oletko hakannut sambarumpua otsallasi vai miten sulla otsasuoni noin kovasti pullottaa?