vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Hyvin sotki linjuri tuon HPK:n hyökkäyksen. Ei lähellekään paitsiota.
Ei pysy tuomareiden silmätkään mukana Palven syötöissä
Onhan JYP paljon parempi joukkue kuin esim. Tappara tällä hetkellä. Mutta silti ero on valtava koti- ja vieraspelaamisessa. Toisaalta se ei minua haittaa kun minä menen Äijänsuolle nimenomaan Lukon hyvää peliä ja voittoa katsomaan.Miten voi olla kotipelaaminen niin helvetisti parempaa kuin vieraissa?
No jos olisi ollut edes tiukka paitsio, mutta kun 2 metriä vaan pieleen, niin eihän se paljoa ole.On kyllä kaunista tämä ohje, että vihellä varmuuden vuoksi peki aina poikki.
Juu Sportille vaan maaleja.Huoh kyllähän SaiPa itse pelinsä on tyrinyt. Sitä on menty "pelailemaan" ja sen kyllä huomaa. Nämä alkaa nyt olemaan niitä arvokkaita pisteitä, mitä nyt ollaan omilla teoilla hukkaamassa. Kyllä samoista sijoista kilpailevat kiittää, kuten myös kirittäjät.
Johtuisko siitä että Tuppurainen kaadettiin samaan aikaan kun osui? Vaikee siinä on nähdä.Tuppurainen ei voi käsittää, että tuli just vedettyä mailalla vastustajan pelaajaa kasvoihin.
Anteeksi nyt vain, molemmat viestin asiat väärin. :DD
Saa TPS ensi kaudeksi kovan vahvistuksen joukkueeseen, olisi kelvannut kyllä monelle muullekin. Mahtaako tulla jo keväällä?On tuo Palveen ketju kyllä hyvä. Ainakaan tässä pelissä ei yksikään TPS:n ketju vastaavaan pysty.
JYPin maskotti on kyllä loistava, herättää hilpeyttä niin nuoressa kuin vanhassakin. Välillä kiipeilee plekseissä ja ties missä, huikee kaveri!JYP:in maskotti on väärässä sarjassa, NHL:ään ton pitäis mennä.
Huoh kyllähän SaiPa itse pelinsä on tyrinyt. Sitä on menty "pelailemaan" ja sen kyllä huomaa. Nämä alkaa nyt olemaan niitä arvokkaita pisteitä, mitä nyt ollaan omilla teoilla hukkaamassa. Kyllä samoista sijoista kilpailevat kiittää, kuten myös kirittäjät.
Kaippa tuo ihan hyvä, mutta itselläni mennyt niin pahasti tunteisiin koko ukko että ärsyttää vaikka sanoisi jotain viisastakin.Ritari on hyvä selostaja, muttei tuo JYPin peleissä saisi ollenkaan selostella.
Vaikkei kaiketi syytä olisi, niin uskon Lukon voittavan tänään.
Curtis Hamilton eka ottelu SaiPassa tällä kaudella, 0+2 ja yks tolppaveto. Tapparassa ei vissiin ihan yhtä hyvin sujunut?
JYPin maskotti on kyllä loistava, herättää hilpeyttä niin nuoressa kuin vanhassakin. Välillä kiipeilee plekseissä ja ties missä, huikee kaveri!
Käsittääkseni tyyliin yksi matsi ykkösketjussa, pari viltissä, pari nelosessa 7min peliajalla ja Lappeenrantaan. Korjatkaa toki.Ei oo kyllä mitään muistikuvaa miehestä. Käviköhän se edes jäällä ennen kuin sai lähtöpassit?