Liikkuva Maski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Salmen Juuso, Juuso Salmi. Melkein kauden toinen maali.
Olihan se ihan aiheellinen. 6 miestä jäällä ja Ruuttu meni katkasemaan kaverin syötön
Ooksää hallilla vai mitä ku tulee luettua niin paljon aikaisemmin täältä nämä mitä Ruudun kautta näkee, vaikka pitäisi olla ihan ajallaan Ruutu.Jyppi ottaa tasavajaan.
Ihan kotisohvalla olen.Ooksää hallilla vai mitä ku tulee luettua niin paljon aikaisemmin täältä nämä mitä Ruudun kautta näkee, vaikka pitäisi olla ihan ajallaan Ruutu.
Naureskelen tässä mielikuvalle JYPin logosta ja samannäköisestä maskotista.JYP:in maskotti on väärässä sarjassa, NHL:ään ton pitäis mennä.
Okei, onpa jännä miten mulla tää tulee sitten silti niin paljon myöhässä :/O
Ihan kotisohvalla olen.
Jännä ois nähdä, todennäkösesti sitä mahdollisuutta ei taas vaihteeksi tuleIFK tekee kyllä hyvää jälkeä vajaalla kokoonpanolla, mihin on avaimet jos ja kun täysi kokoonpano kehiin ???
Sehän tässä vähän pelottaakin. Pitäisi pystyä 5vs5 tilanteissakin ratkaisuihin. Joo, samahan se miten voitetaan. Silti olisi hyvä saada muitakin kuin erikoistilannemaaleja.Kerho ei kyllä tasakentin maalia tee.
Kyllä Palven ketju yhden tasaviisikoinkin väsää.Kerho ei kyllä tasakentin maalia tee.
Ja seura, Las Vegas ballmasters?Naureskelen tässä mielikuvalle JYPin logosta ja samannäköisestä maskotista.
Muisti vain pätkii.Tuppurainen ei voi käsittää, että tuli just vedettyä mailalla vastustajan pelaajaa kasvoihin.