Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Paljon oli Kalliolla vielä kättelyssäkin asiaa Palvelle.
Sepä onkin Kärppien ainoa mestaruus tällä kaudella ;).On tuo Kallio kyllä pelle jätkä.
Hyvä HPK! Kivasti siloittelitte Kärppien tietä runkosarjan voittotaistoa ajatellen!
Jes! Upeaa Kerho!
Kallio on kyllä vastenmielinen pelaaja. On olevinaan niin herrasmiestä kuin voi mutta todellisuudessa on melkoinen rotta ja itkijä.
On tuo Kallio kyllä pelle jätkä.
Hyvä HPK! Kivasti siloittelitte Kärppien tietä runkosarjan voittotaistoa ajatellen!
"Minä päätän ketkä minun TPS hankkii ja minun TPS:ssä ei saa olla liian värikäs pelaaja, muista se kun tulet ensi kaudeksi minun TPS:ääni".Paljon oli Kalliolla vielä kättelyssäkin asiaa Palvelle.
Mitäs se Kallion Tomppa siellä Turussa siis teki kun oli kuulemma kuumunut?
Pääsi Paukku.
Palve yksin läpi, Kallio koukkaa, Palve saa silti kiekon tyhjään maaliin. Näpäyttää makuulta Kalliota varsin kevyesti kintuille, Kallio ja Perrin rähisevät Palveelle joka huutelee vaihtoaitiosta takaisin. Kättelyssä vaihtavat vielä muutaman sanan mutta nähdäkseni paiskasivat kättä päälle, eli ei mitään maailmaa mullistavaa, mitä nyt muutama Hämeenlinnalainen laukeaa lahkeeseen kun Kalliolla menee "kuppi nurin" jne.
Ai että Lahen nulikat? Kuka yllättyi? Anyone?Lahen teiniapinat yrittäneet viedä Jukurifanien kakskeppistä matsin jälkeen (y) Hyvin te teinipojat vedätte, toivottavasti mopokortteja ei takavarikoitu.
Miksei, viimeksi vastaavassa tilanteessa Kärpät meni jatkoon otteluvoitoin 4-0 ja HPK ei tehnyt kummassakaan kotipelissään yhtään maalia.Saatte vielä hyvässä lykyssä Kerhon sääleistä vastaanne...toivevastustaja?