Mahtava lisä tuohon porukkaan. Taitoa, röyhkeyttä ja fyysisyyttä.Toi Repo on kyllä hyvä!
No kyllä tuossa on ainakin muutaman kerran se kaveri pelattu pois ottamalla mailasta kiinni mitä itse katsellut.
Eli maila kamppi ei ole jäähyn paikka?Seebokin finaalit oli varmaan siinä. Ei rikettä tilanteessa.
Piti vähän tarkennella vaanNiinhän mä juuri sanoin. :-)
Seebokin finaalit oli varmaan siinä. Ei rikettä tilanteessa.
Seuraavaksi siis kun Tapparan pelaaja tulee vauhdilla päätyyn niin vähän mailaa jalkojen väliin ja pelaaja telakalle. Kelpaa minulle kerta se kelpaa sinullekkin, kun ei ole kumminkaan jäähyn arvoinen. :-)Seebokin finaalit oli varmaan siinä. Ei rikettä tilanteessa.
18-19 :)Minkälainen sopimus Revolla on Tapparaan? Vielä 17-18?
Ei tehnyt mitään muutosta asentoonsa liu'un aikana. Olisi aivan hyvin voinut muuttaa asentoaan, mutta meni sitten olkapää edellä laitaan. En tiedä sitten miksi.Sebok veti laitaa päin aika ikävästi, eikä voinut oikein väistääkään
Haapala lienee hyvä kohde siihen.Seuraavaksi siis kun Tapparan pelaaja tulee vauhdilla päätyyn niin vähän mailaa jalkojen väliin ja pelaaja telakalle. Kelpaa minulle kerta se kelpaa sinullekkin, kun ei ole kumminkaan jäähyn arvoinen. :-)