Eikös Vellu Ketola ole kuulemma joskus sanonut että jos on ostanut lipun niin saa huutaa mitä tahtoo.
Itse olen aina ottanut tämän Vellun kommentin vittuiluna niille, joiden oma järki ei kerro sitä, miten julkisesti pitäisi käyttäytyä.
Eikös Vellu Ketola ole kuulemma joskus sanonut että jos on ostanut lipun niin saa huutaa mitä tahtoo.
Tarkoitin nyt lähinnä sitä että 95% aiaiai -huutelijoista lopetti kun näki hidastuksen screeniltä että oikeasti sattui. Se että joku kaljabaarissa huuteli nyt kertoi varmasti jotain humalan tasosta.Turtiainen talutettiin läpi kentän kahden miehen voimin läpi kentän ja tässä vaiheessa hidastukset oli jo näytetty. Ja sinusta on ihan ok, että selvästi loukkaantuneelle vittuillaan kaljabaarista? Tämä vittuilu jatkui siihen asti kun Turtiainen poistui kentältä.
Varmasti joku olisi voinut junnujen huuteluun puuttua, mutta miksi ihmeessä olisi pitänyt. Joukossa tyhmyys tietysti tiivistyy, mutta jospa haluttiin poikien antaa pitää hauskaa kun kerran vapaata harjoittelusta oli.
Ihanko tosissaan täällä ollaan sitä mieltä että junnut eivät saa nimitellä tuomaria nuijaksi? Vai onko tässä nyt joku vitsi, mitä minä henkisesti hieman rajoittuneempana ihmisenä en ymmärrä...
Itse en edes ihmettele näitä aijaijai-huutelijoita tämän nykypäivän kieriskelykulttuurin takia. Samalla tavalla Uusitalo sai paskaa niskaansa edellisessä kohtaamisessa kierittyään pelikatkon HPK:n ylivoiman aikana. Positiivista on se, että suurin osa tajuaa lopettaa lässytyksen tajutessaan, että oikeasti sattui. Jotkut tajuaa heti, jotkut videouusinnan jälkeen ja jotkut ei tajua jonkun syyn takia ollenkaan. Surullisimpia ovat he, jotka tajuavat, mutta jatkavat silti. Niissäkin tapauksiassa kuitenkin tyydyn siihen tietoon, että jokainen on jäähallissakin henkilökohtaisesti vastuussa puheistansa ja jos joku jostakin niin pahasti mielensä pahoittaa, että haluaa käsitellä asiaa enemmänkin, niin meillä on instanssit hoitamaan näitä asioita. Itse en usko, että Turtiaista hetkauttaa vähääkään joku känniääliö ja hänen juttunsa..
Luulisi jonkun nähneen, sillä hallissa oli tapahtumahetkellä jotakuinkin 4000 ihmistä, joista varmaan suurin osa katseli kentän tapahtumia. En jaksa hakea lähdettä nyt, mutta porilainen superlupaus Joel Armia on syyllinen.Näkikö sitä Niemisen ulosajoon johtanutta mailanvippaus-tilannetta kukaan? Ilmeisesti jossain joku oli nähnyt, kun olin ainakin tänään jostain lukevinani, että oli lentänyt jonkun kotijoukkueen pelaajan käsistä minnelie se maila. Miten vitussa tuomari voi nähdä niin vitun väärin, se kummastuttaa melko rutkasti, mutta ei yllätä yhtään.
Juu, varsinkin kaikki valkoihoiset.Ja kai sen nyt voi nähdä väärin, kun kaikki jääkiekkoilijat ovat kuitenkin niin samannäköisiä.
Näin tilanteen. Joku HPK:n pelaaja, ilmeisesti Nieminen, taklasi Joppea Padan vaihtoaition vieressä. Jostain syystä Joppe sai haltuunsa vastustajan mailan ja viskasi sen laidan yli. Hetkeä myöhemmin oli pelikatko jonka aikana viehellettiin Nieminen pihalle mailan heittämisestä. Jäätävä tuomarivirhe joka tuli vielä liian myöhään. Mainittakoon vielä että mun mielestä maila ei lentänyt kuitenkaan seisomokatsomoon vaan jäi ennemminkin siihen kaiteen ja laidan väliin. Mutta kiellettyä sekin on, yhtä kaikki.Näkikö sitä Niemisen ulosajoon johtanutta mailanvippaus-tilannetta kukaan? Ilmeisesti jossain joku oli nähnyt, kun olin ainakin tänään jostain lukevinani, että oli lentänyt jonkun kotijoukkueen pelaajan käsistä minnelie se maila. Miten vitussa tuomari voi nähdä niin vitun väärin, se kummastuttaa melko rutkasti, mutta ei yllätä yhtään.
Ihan näin vielä, maalikosteen katsottua, ihmettelen että huuteliko joku porilainen Turtiaisen loukkaannuttua jotain "Aijaijai" -huutoja? Jotain sellaista huutoa sieltä taustalta kuuluu, enkä usko että se itse Turtiainenkaan oli.
Älä unohda, että siellä myös syljetään. Pthyi!Saatana! Tätä tapahtuu joka kylässä ja Hämeenlinnassa vieläpä useammin kuin muualla.
Tämän kaiken jeesustelun keskeltä täytyy kysyä, että mitä Hämeenlinnan sika/apinakatsomo huuteli, silloin kun joku nobody taklasi Savinaisen lähelle uran loppua?
Näkikö sitä Niemisen ulosajoon johtanutta mailanvippaus-tilannetta kukaan? Ilmeisesti jossain joku oli nähnyt, kun olin ainakin tänään jostain lukevinani, että oli lentänyt jonkun kotijoukkueen pelaajan käsistä minnelie se maila. Miten vitussa tuomari voi nähdä niin vitun väärin, se kummastuttaa melko rutkasti, mutta ei yllätä yhtään.
Tämän kaiken jeesustelun keskeltä täytyy kysyä, että mitä Hämeenlinnan sika/apinakatsomo huuteli, silloin kun joku nobody taklasi Savinaisen lähelle uran loppua?
Nobody taklasi toisen nobodyn, ei siinä tilanteessa voi olla kuin hiljaa.
HPK olisi kyllä tarvinnut tässä pelissä Ässien lääkäriä. Taikoihan tuo lääkäri kuitenkin edellisessä pelissä täällä Hämeenlinnassa Kudrocin ja Uusitalonkin pelikuntoon jo seuraavaan vaihtoon, vaikka miehet kierivät jäässä ties kuinka kauan edellisessä vaihdossa. Vai oliko se sittenkin tuomarin vihellys, joka miehet paransi. En muista.
Jep voipi sattukkin mutta on se kumma että sitten sen kivun kestääkin hetken kuluttua ja voi jopa pelata. Veikkaanpa että ilmat meni pihalle joka normaalia tollaisessa tilanteessa eikä sen pitäsi paljoa vaikuttaa ylösnousuun.Melko paska läppä tämäkin, Uusitalo taklattiin melko selkeästi selästä laitaan suhteellisen kovalla vauhdilla, saattoi sattua ihan oikeasti? Tämän jälkeen tietysti Udelle vihellettiin ja buuattiin asiantuntevasta yleisöstä joka kerta kun koski kiekkoon. Kudrocin tilanteesta en tiedä, törmäsi Naru-Arsiin joka sinällään tuntuu melko oudolta kivun lähteeltä.
ihmettelen että huuteliko joku porilainen Turtiaisen loukkaannuttua jotain "Aijaijai" -huutoja?
GaDa kirjoitti:Ei kai Savinainen telonut Kolehmaista (hymiö).
GaDa kirjoitti:Veli-Matti Savinainen on vireessä. Eiköhän Janne Kolehmainen pidä hänet kurissa Ässät-HPK pelissä.
GaDa kirjoitti:Vanhan kertausta vain, koska itse en ollut rekistöröitynyt enkä saanut aukoa silloin päätäni.
madeOFspade, meillä on tässä selkeä näkemysero miten junnujen kanssa toimitaan. Minusta alaikäisten junnujen valmentajat ja muut vastuuhenkilöt ovat kasvattajia, joiden tehtävä on kasvattaa junnuja tiettyjen periaatteiden mukaisesti.
En ole vielä tavannut sellaista joukkuetta, jonka periaatteisiin kuuluisi tuomareiden haukkuminen ja pilkkaaminen, käsittääkseni tilanne on täysin päinvastoin. Mielestäni junioreille kuuluu opettaa tuomareiden kunnioittamista, varsinkin tuollaisessa tilanteessa missä virhettä ei tapahtunut ja tilanne tarkastettiin vielä ideolta. Nyt annettiin viestiä, että tuomari on aina väärässä kun se tuomitsee meitä vastaan.
Ja mikäli tämän tyylisen toiminnan kieltäminen vie junnujoukkueelta hauskuuden tapahtumista ja muuttaa sen kirkossa istumiseksi, on jotain pahasti vialla.
Ymmärrän, että tälla palstalla leimataan tämän tyylisestä ajattelusta kukkahattutädiksi, eikä se minua haittaa. Suhtaudun vaan varsin vakavasti lasten ja nuorten kanssa toimivien aikuisten toimintaan, heillä on monessa tapauksessa vanhempia suurempi vaikutus valmennettaviensa ajatusmaailmaan.