Ti 17.1.2023 Ilves - TPS

  • 10 325
  • 177

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pieni hipaisu päähän, nyt toisessa päässä vaaditaan ulosajoa? Logiikka.

Myös armoton filmi kun jäi pitelemään naamaansa.

Ennen kuin joku tulee kitisemään, tämä oli sarkasmia. Osui päähän ja varmasti sattui. Filmasiko kun piti naamastaan? Sitä ei voi kukaan muu tietää kuin itse pelaaja.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Miks Ilvekselle ei tullu 5+20? tulkaa nyt äsken huudellee ilvesläiset kertomaan!
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Rapiat 6000 katsojaa. Manse kiittää
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Pieni hipaisu päähän, nyt toisessa päässä vaaditaan ulosajoa? Logiikka.

Myös armoton filmi kun jäi pitelemään naamaansa.

Minä en ole kenellekkään vaatimassa ulosajoa.

Mutta onhan tuossa selkeä logiikka vaatia ulosajoa. 2 pehmeää pääosumaa, joista toisesta joutui ulos ja toisesta ei. Ja kyllä Koskinen ihan omalla tekemisellään antoi tuohon mahdollisuuden. Mutta logiikka siellä on.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä en ole kenellekkään vaatimassa ulosajoa.

Mutta onhan tuossa selkeä logiikka vaatia ulosajoa. 2 pehmeää pääosumaa, joista toisesta joutui ulos ja toisesta ei. Ja kyllä Koskinen ihan omalla tekemisellään antoi tuohon mahdollisuuden. Mutta logiikka siellä on.
Nimenomaan, sarkasmina kirjoitin ja tuo logiikka vihjasi olemattomaan logiikkaan. Värilasit jne. Molemmista olisi pelissä tai toisessa vihelletty, kuten Tuulola jo aikaisemmin lensi Kerhoa vastaan pihalle vastaavasta.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Ei ole todellista! Kuudentoista mestaruuden joukkue on vaikeuksissa jonkun yhdentoista mestaruuden varsinaissuomalaisen kyläjengin kanssa. Miracle on ice 2023!
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Onks Arellia näkyny?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Uskallan sanoa että siinä nähtiin yksi kauden kauneimmista maaleista. Wau Bau!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös