Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Blegi iskee samalla hyväksihavaitulla (heko heko) kokoonpanolla kuin aiemmissakin kahdessa pelissä. Ei siis Suklaarakettia eikä Turusta kehissä.
Pelin kulminaatiopisteet:
- Kestääkö Hostikan pää? Tarkin kestää nimittäin varmasti.
- Miten toimii Kärpien uusittu tsekkiketju?
- Tuomaritoiminta. Surullista, että tällaisella asialla pitää ammattilaissarjassa vaivata päätään ennen peliä.
Pitäisi varmaan Oulussa ottaa oppia Bluesin toimintamallista eli mitä sitä turhaan jättämään ottelun ratkaisuhetket sivuun kun voi nousta ylös heti kun ulosajo on vihelletty :)
Illan tuomarikaksikko on Levonen - Boman. Tästä selkeä etu puukäsigladiaattoreille.
On mielenkiintoista nähdä, mikä on tuomarien ratkaisu illan linjaksi. Ilta-Puluja myöten molemmat valmentajat räpättävät ja jopa tuomarivalvoja myöntää, että linja ei ole pitänyt. Eli nähdäänkö jääkendoa vai loputtomasti jäähyjä?
Toivottavasti Japa ja Buusilmä jättää viheltämättä kaiken että kyvyttömät soturit saa hakata halkoja mielin määrin ja tätä kautta saa avaimet jatkoon, jossa Ässät naureskelee jo makeasti.
Toivottavasti Snopek on harjoitellut filmaamaan paremmin. Oksentaminen jäälle ei ollut riittävä, ehkä käden pitäisi irrota ensi kerralla.
Vielä pari tuntia ennenkuin mennään. Ei muuta kuin töistä hiukan aikaisemmin pois, bisseä kylmään ja kone kiinni videotykkiin!
Vai että viedotykkikin oikein! itse saan tyytyä kolmekakkoseen LG-toosaan, mutta kun menee tarpeeksi lähelle, tuntuu kuin olisi elokuvissa.
Mutta joo aivan järjetön lataus tässä illan pelissä! Kreps, joko nyt? Mitä, jos Kreps saa kanuunalleen käyttöä laadukkaan tarjoilun ansiosta? Silloin heiluupi pojat häkki!
Vai että viedotykkikin oikein! itse saan tyytyä kolmekakkoseen LG-toosaan, mutta kun menee tarpeeksi lähelle, tuntuu kuin olisi elokuvissa.
Mutta joo aivan järjetön lataus tässä illan pelissä! Kreps, joko nyt? Mitä, jos Kreps saa kanuunalleen käyttöä laadukkaan tarjoilun ansiosta? Silloin heiluupi pojat häkki!
Oksensiko se muka jäälle? Jos oksensi niin miksi?
Oksensiko se muka jäälle? Jos oksensi niin miksi?
Onneksi saan seurata peliä paikanpäällä.
Mikä vitun POHJOINEN? Keski-Suomeahan tuo Uleåborg näyttäis olevan...ihan totta mulla on karttapallo tässä edessä....