Mun mielestä todella voi sanoa, että peli ratkesi surkeaan tuomariin ja Ilveksen jopa ihailtavaan filmaustaitoon. Pisti miettimään, onko pojille pidetty treenit ihan pelkästään tätä taitoa varten. Tässä mun top 3 Kruusin urpoilusta:
1. Uusis jäähylle tilanteessa, jossa hän yritti mailalla ottaa kiekkoa toisen pelaajan jajoista. Tupsukorva teki sellaisen uimahypyn, että harvoin noin komeita nähdään.
2. Hetkeä myöhemmin jo täällä puitu (sinänsä erittäin ikävä) tapaus, jossa oman pelaajan maila osui tupsukan silmään. Ja 5 Saksiselle. On täysin selvää, että jäähyä ei voi puhaltaa jos tilannetta ei nää vaikka kuinka vaipuisi jään pintaan.
3. Häkkinen haahuilee oman maalin takana ja tekee stopin. Koivunen on luistelemassa maalin taakse ja ei ehdi pysäyttää. Jälleen teatraalinen kaatuminen (pari sekuntia törmäyksen jälkeen) jään pintaan ja kakkonen on valmis.
+ Yetman: liukas ja hanakka kaveri
+ Koivunen: osaa se Karo tehdä pisteitä myös tasakentällisillä… Taisi tehdä hyvää kentän muutos, hyvällä asenteella pelissä
+ Uusis: hienoja syöttöjä ja hyviä vetoja. Puolustuksen parhaita eilen. Pelasi järkevästi ja maltillisesti. Pitäisin Uusiksen ehdottomasti ylivoimassa.
- Kakko: mikä on, eikö kiinnosta? Viiva vuotaa kuin seula ja kaikilla osa-alueilla kauheaa katsottavaa
- Salmela: Alkukauden komeetta on tämän hetken ehkä suurin alisuorittaja. Aivan älyttömiä ratkaisuja omassa päässä ja huolimatonta ja laiskaa peliä.
- Jantunen ja Loppi: minä minä ja mun kiekko. Koko ajan pientä ihme kikkailua ja omituisia purkuja. Ei aina tarvitse yksin yrittää koko kentän läpi jujuttamalla vastustajaa upeilla kiepeillä ym. hasardi liikkeillä. Kun ne epäonnistuessaan avaavat joka kerta vastahyökkäyksen.