Voihan paska. Enpä muista, että ikinä olisin tuollainen vitutus niskassa poistunut mistään urheilutapahtumasta, kun kannattamani joukkue on voittanut. Henkilökohtainen suosikkipelaajani telottiin todella idioottimaisella taklauksella.
Kaivanpa pari vuotta vanhan kirjoitukseni "Miten Tuomon kävi?"-ketjusta (Taubertin tilalle voi laittaa sen taulapään nimen, joka toivottavasti saa pitkän pelikiellon):
Viestin lähetti JiVe
teko ei todellakaan voinut olla mikään kosto, vaan tilanne tuli todella nopeasti ja en todellakaan tiedä että mitä Taubertin päässä liikkui. Sen verran paljon pahalta temppu näytti a)livenä b)teeveestä. Tajusikohan hän itsekään että mitä teki?
Nyt kyllä ottaa päähän ja aika huolella T.Ruudun puolesta.
Ensinnäkin: polvivammat ovat melkoisen pahoja. Enpä tiedä yhtäkään tapausta, jossa paskaksi mennyt polvi olisi saatu yhtä hyvään kuntoon kun se oli ennen hajoamista. (itse sen hyvin tiedän...)
Toiseksi: jos alkaa miettimään, mitä kaikkea tuo saattaa merkitä nuorelle ja ennenkaikkea lupaavalle pelaajalle... pystyykö hän ylipäätään enää pelaamaan? Entäpä paljonko tulee taloudellisia menetyksiä? ***kele, että sellainen taatelintallaaja kuin se Taubert on, voi aiheuttaa käsittämättömällä toiminnallaan tuollaista.
Harmittaa ja vituttaa aivan armottomasti. Toivon todella, että Tuomolle ei käynyt pahasti.
Itse tosin istuin sellaisessa katsomossa, josta oli suora näköyhteys sinne päähän, jossa Tuomoa hoidettiin. Matsin loppuun asti siellä oli koko ajan hoitohenkilökuntaa pyörimässä bulanssia odotellessa. Ei todellakaan ollut mitään kivaa katseltavaa.
Joku jo on ehtinyt Jokerifanitkin teilata käytösestä. Ei varmaan ole istunut minun lähelläni, sillä sen verran kovaa kiroamista juuri Sihvosen suuntaan tuli päästettyä, että huhhuh. Eikä myöskään Kankaanperän pisteet nousseet, kun hän "taputteli" Sihvosta siinä vaihtoaitiossa kun Sihvonen oli menossa suihkun puolelle.
Kaikki aiemmat pelit, mitä Areenalla olin käynyt tällä kaudella katsomassa olivat olleet aivan sitä itseään ja nyt kun nähtiin muutama hieno maalikin, pitää tapahtua jotain tälläistä.
Jos jollain on jotain tietoa Rudin tilanteesta, niin jaathan sen kanssamme heti?
Ei muuta kun peukut pystyyn, että mies nähdään vielä pelikentillä.
Kaverin kanssa olimme jo paljon aiemmin miettineet/pelänneet, että mopo lähtee keulimaan, sillä niin kuutamolla koko raitapaitakolmikko koko ottelun tuntui olevan.
Omien näkemysteni mukaan Vopatin ja Pärssisen loukkaantumiset eivät olleet todellakaan mitään telomisia, pikemminkin paskaa tuuria. Mutta missäs sitten Hedberg loukkaantui? Mies oli melkein loppuun asti kentällä. (ainakin mielestäni)
EDIT: Eihän vain tämä Tuomon mälli tullut samaan jalkaan, mihin tuolloin pari vuotta sitten?