Onko sun ihon alla käynyt? Minun ei. Kova filmaaja vain. Piste.Onko Nurmi päässyt sinunkin ihon alle?
Onko sun ihon alla käynyt? Minun ei. Kova filmaaja vain. Piste.Onko Nurmi päässyt sinunkin ihon alle?
Jos pelaisi Ilveksessä samaa roolia samoilla tutuilla ketjukavereilla kuin Leijonissa niin olisi huomattavasti parempi pelaaja Liigassa. Kyllä Anttila on todella lähellä kisoja, vaikka ei ole nyt keväällä loistanutkaan.Onneksi maailman yliarvostetuin pelaaja ei Mörkö-Marko Anttila on luultavasti koneessa. Tuo ei pärjää edes Liigassa nykyään.
Vai omalla tasollaan ?Oli kyllä kiistatta Iveksen erä. TPS on ihan unessa.
Riippuu paljon, mitä änäristä on saatavissa.Mun papereissa Vellu Savinainen ei ole todellakaan varmasti kisoissa. Ei mun mielestä edes todennäköinen.
Karma korjaa yleensä näitä filmaajaneitokaisia. Haittaa: ei yhtään.
Jinxaus. Pahoittelut.Vittu Surma jes! Hyvä KooKoo.
ps. V-M Savinainen on kyllä yksi suomen yliarvostetuimmista jääkiekkoilijoista.
No sitten ymmärrän. Kesälomalaisen turhautumista kun oma joukkue ei tänäkään vuonna ole enää mukana kun muut pelaavat.Hän on IFK-kannattaja jos tiennyt. Päättele loput.
Onko sun ihon alla käynyt? Minun ei. Kova filmaaja vain. Piste.
Pääsinkö taas ihon alle :DDougilla lähti jo homma lapasesta toisessa viestiketjussa aamulla, lyökää muteen hänet niin helpottaa.
Oli kyllä hirmuinen eka kymppi Tepsiltä, mutta kyllähän tässä sen jälkeen Ilves pelannut sarjan parasta kiekkoaan.
On todella hyvä pelaaja. Ei se sitä poissulje, että harrastaa filmaamista.Aika raskasta oikeasti. Nurmi on aivan helvetin hyvä jääkiekkoilija ja hävityn sarjan jälkeen tulet edelleenkin jauhaamaan tuota soppaa.
Hyvä !Nurmi ja Pärssinen jäällä