Toivon edelleen. Loukkaantumisia en toivo kummallekaan joukkueelle.Tätä toivoi myös Tepsin kannattajat täällä.. kovaa taklauspeliä...
Olisi hyvä jos kaikki nämä otettaisiin pois. Tällä hetkellä n. yksi viidestä vihelletään.Kiitos. Hyvä että kaikki nuo otetaan pois.
En minäkään.. enkä niin sanonutkaan.Toivon edelleen. Loukkaantumisia en toivo kummallekaan joukkueelle.
Eiköhän tuo ollut vahvaa sarkasmiaOlisi hyvä jos kaikki nämä otettaisiin pois. Tällä hetkellä n. yksi viidestä vihelletään.
Mukava huomata, että tuote kiinnostaa.Eemeli Suomi on tuntunut olevan illan aikana persiillään vähän koko ajan. Nyt oikeasti kiviä taskuun.
Kato se oli Nurmen oma vika että sitä vähän sattu se Hesan IFK:n kirvesmiehen viikate. Filmaa varmaan tänkin loukkaantumisen, kato sellanen se on...Mikä karma?
Seuraan luonnollisesti molempien Tamperelaisten pelejä. Kahdelta näytöltä kun katsoo, niin molemmille peleille oma silmä. Ei ongelmaaMukava huomata, että tuote kiinnostaa.
Ei. En ainakaan nähnyt sitä oranssin peruukin, hassun hatun ja kiinalaisten euron hintaisten oranssien aurinkolasien läpi.Eiköhän tuo ollut vahvaa sarkasmia
Antakaa määki huudan, määkin olen kännissä!TPS, NURMI JA KAIKKI TEPEKSET FILMAA. TUOMARITKIN MEITÄ (ILVES) VASTASSA.
Onko Nurmi päässyt sinunkin ihon alle?Nurmi on kyllä kova filmaaja, Ahokas arvostaa.
Varsin vähän siellä Eemeli on tänään jäässä käynyt, jos oikein silmiin katsotaan.Seuraan luonnollisesti molempien Tamperelaisten pelejä. Kahdelta näytöltä kun katsoo, niin molemmille peleille oma silmä. Ei ongelmaa
Onneksi maailman yliarvostetuin pelaaja ei Mörkö-Marko Anttila on luultavasti koneessa. Tuo ei pärjää edes Liigassa nykyään.Mun papereissa Vellu Savinainen ei ole todellakaan varmasti kisoissa. Ei mun mielestä edes todennäköinen.
Hän on IFK-kannattaja jos et tiennyt. Päättele loput.Onko Nurmi päässyt sinunkin ihon alle?