Järjestelmä iskee poikkaria taas.Mä häpeän.
Kyllähän tuon voi tulkita niin että Rubin itse potkaisisi kiekon sisään jonka takia maali hyväksytään.Miten kova ratkaisu. Täysin selvä kädellä tehty maali.
Sportin vihaaja #1 take my wordNo Kovahan sen hylkää perkele
Niin että voit ohjata kiekkoa välillä kädellä maalia kohti ja jos mokke torjuu sitä niin hyväksytään?Kyllähän tuon voi tulkita niin että Rubin itse potkaisisi kiekon sisään jonka takia maali hyväksytään.
No tuollahan ei ole mitään väliä potkiiko Rubin sen sisään, jos tuomarit katsovat sen kädellä heitetyksi/ohjatuksi näin yleisesti.Maali hylätty vaikka rubin itse potkaisee sen maaliin.
Maali hylätty vaikka rubin itse potkaisee sen maaliin.
Tällä logiikalla olisi helppo ottaa kiekko käteen ja heittää molarin selän kautta maaliin.Mites jos moke potkii omiin, niin olisiko se enää käsimaali, vaikka olisikin kädellä pudotettu kiekko.
Mut eihän tämä ole sama asia. Käsisyöttöä ei vihelletä poikki jos kiekko menee vastustajalleNiin, jos vaikka paitsiosta painaa läpiajoon niin maali varmaan lasketaan jos ottaa molarista vähän pomppua. Ihan oikeasti?
Näytti kyllä lähinnä kimpoavan kädestä, ei se mikään varsinainen ohjaus ollut. Näillä mennään, 0-0.Niin että voit ohjata kiekkoa välillä kädellä maalia kohti ja jos mokke torjuu sitä niin hyväksytään?
Valoja.