Kyllä Tappara on kuitenkin keväällä se kovin kanto kaskessa, itse haluaisin sen vastaan mahdollisimman myöhään eli finaalissa.
Mä aina mietin että mitähän sitten kun siihen oikeasti sattuu? Tajuaisiko kukaan mitään ennen kuin joku havaitsee ettei se ole liikkunut muutamaan minuuttiin.Tää on eka peli tälle kautee minkä nään tapparalta, ja oon jo nyt sitä mieltä et tuota sukeltajaa pitäs sakottaa
Vai filmasko joku?Jäikö myös joku Lukko rike mahdollisesti viheltämättä ennen?
No nyt oli ehkä aavistuksen helpohko tuo Leskisen 3-2, mutta toisaalta oli siinä kyllä maskiakin. Tarkka veto.Kyl se ekan erän heiluminen oli taas sen näköstä että kohta on tsekkiä tolppien välissä taas, mutta nyt ihan kivasti mennyt sen jälkeen.
Ja tuuripomppu jos HopeaJukalta kysytäänKärpät filmaa itsensä johtoon ansaitsemattomasti
Rowley veti Sopasen taikasauvasta. Hitto toi Waheeb on heikko"Mailasta kiinni vetäminen". Jäähyistä perinteisin Pelicansille.
Joo, niinhän se onkin että kolmonenkaan ei tule vastaan ennen finaalia. Virhe minulla, ehkä siksi kiinnostaakin ja tekaisivat maalin ja peli yhtä päätä.Todennäköisesti, ja siksi itse toivoisin Tapparaa sijalle kolme, niin olettaen että neljän kärki menee välieriin (ja Kärpät lähtee sinne runkosarjan ykkösenä), niin Tappara aloittaisi pelit vieraspelillä välierissä. Oli siinä kakkosena sitten TPS tai Pelicans, niin mulle passaisi että Tapparan taival playoffseissa on mahdollisimman epäedullinen.
Kyllä tuolla mun mielestä on Kärpät ja Tappara. Mutta voihan täältä L-katsomosta nähdä väörinkin.Mistähän pelistä tässä puhutaan. Pelaako Edmonton tai Liverpool parhaillaan?
Ei kuulemma ole vahvistus nykypäivän Liigaan.Jokisella toverelliset 1+7 tehot neljään peliin
Helppo se on Kärpissä pisteitä tehdä. Itsekin olisin tehnyt jo ainakin kaksi maalia.Jokisella toverelliset 1+7 tehot neljään peliin
Ai, on kyllä Liigan taso noussut sitten Jokereiden lähdönEi kuulemma ole vahvistus nykypäivän Liigaan.