Odotettu tuloshan tama oli, ei pakisto noilla poissaoloilla vain riita.
Joo, kolmoskenttä on ollut surkea ilman Osalaa.Vähän etuajassa, koska eihän tällaisia otteluketjussa sanota, mutta kyllä, ihan totta. Toisaalta, kyllä minusta Osalan poissaolo on kanssa tuntunut Kärpissä.
Älä kirjoita tyhmiä, niin mä en kysele tyhmiä.Kyllä, olen kaikki pelaajat tuolla jäällä, valmennusjohto, mediakuutio ja jopa halli. Minäpä minä, älä kysele tyhmiä.
Täytyy nyt sanoo että kivat tulokset Tepsin kannalta katsottuna
Mites sitten pleijareissa, jos samat poissaolot sattuis sinnekin? Loukkeja sattuu aina, sen taakse ei voi mennä. Selittelyt ei voittoja tuo.Odotettu tuloshan tama oli, ei pakisto noilla poissaoloilla vain riita. Oikea tasonmittaus perjantaina
:DKärpät kesti Tapparan loppukirin
Mut hopeaJukalle tuo hyvän mielen.Mites sitten pleijareissa, jos samat poissaolot sattuis sinnekin? Loukkeja sattuu aina, sen taakse ei voi mennä. Selittelyt ei voittoja tuo.
Olihan siellä Anttila paikkaamassa, niin kuin paikkaa kaikkia mahdollisia pelaajia kaikilla pelipaikoilla. Seuraavassa matsissa varmaankin maalissa.Joo, kolmoskenttä on ollut surkea ilman Osalaa.
On tää taas melko aneemista taaperrusta
"Onnekkaita pomppumaaleja" oli viime keväänä Rautakorven mielestä kaikki Kärppien maalit.Mut hopeaJukalle tuo hyvän mielen.
Ois kyllä hyvää huumoria yhteen peliin laittaa Anttila maaliin :DOlihan siellä Anttila paikkaamassa, niin kuin paikkaa kaikkia mahdollisia pelaajia kaikilla pelipaikoilla. Seuraavassa matsissa varmaankin maalissa.
Ai, on kyllä Liigan taso noussut sitten Jokereiden lähdön