Mietin vaan kun viestistä ei yhtään selvinnyt kumpaa matsia se koski. Kirjoittajan suosikkijoukkue usein antaa vinkkiä, mutta ei tässä tapauksessa.Kyllä tuolla mun mielestä on Kärpät ja Tappara. Mutta voihan täältä L-katsomosta nähdä väörinkin.
Lindsten! Jumaliste että tykkään, vaikkei nyt maalia tehnytkään!
Siltä kyllä näyttänyt tänään. Ykkäskakkosjakolmos pakki pois tänään niin ei oo tän hetkiset pakit tottunut kantamaan näin kovaa kuormaa.Loppuiko Tapparalla kunto toiseen erään?
Tottakai tykkäät. Onhan se Kärppien paras pelaaja ;)
Sinäkö sitä Tapparaa alistat?En muistanutkaan, että Tapparan alistaminen tuntuu näin kivalta.
Kärpät ei tule häviämään ainuttakaan pudotuspeliä tällä kaudella. "Pudotuspelit ovat oma maailmansa", paskan vitut! Siellähän se kone vasta käyntiin lähteekin. :)
En millään usko että Kärpät 12-0 saldolla kultaa vie, mutta se on totta että pudotuspelit ei Liigassa ole useinkaan mikään oma maailmansa ollut. Ainakaan Kärppien kohdalla.Kärpät ei tule häviämään ainuttakaan pudotuspeliä tällä kaudella. "Pudotuspelit ovat oma maailmansa", paskan vitut! Siellähän se kone vasta käyntiin lähteekin. :)
Onko ne pienentyneet vai mikä homma?Ei riitä Jussin jalat enää liigaan.
Tai Osala, Heponiemi, Leskinen..On, on :D Tai no on siellä haastajia, vaikka Jokinen, Pyörälä ja "Kungen" Lasu :) Siis hyökkääjissä.
Yksikin tappio on farssi
Hidastuneet iän myötä kuten hyvin usein käy.Onko ne pienentyneet vai mikä homma?
Kyllä, olen kaikki pelaajat tuolla jäällä, valmennusjohto, mediakuutio ja jopa halli. Minäpä minä, älä kysele tyhmiä.Sinäkö sitä Tapparaa alistat?
Ei aina. Justin Gatlin on nopeampi vanhempana.Hidastuneet iän myötä kuten hyvin usein käy.