Ti 12.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 901
  • 468

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
Pelsut sulaa taas kolmannessa erässä!
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Kyllä Tappara on kuitenkin keväällä se kovin kanto kaskessa, itse haluaisin sen vastaan mahdollisimman myöhään eli finaalissa.

Todennäköisesti, ja siksi itse toivoisin Tapparaa sijalle kolme, niin olettaen että neljän kärki menee välieriin (ja Kärpät lähtee sinne runkosarjan ykkösenä), niin Tappara aloittaisi pelit vieraspelillä välierissä. Oli siinä kakkosena sitten TPS tai Pelicans, niin mulle passaisi että Tapparan taival playoffseissa on mahdollisimman epäedullinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Leskinen 3-2
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää on eka peli tälle kautee minkä nään tapparalta, ja oon jo nyt sitä mieltä et tuota sukeltajaa pitäs sakottaa
Mä aina mietin että mitähän sitten kun siihen oikeasti sattuu? Tajuaisiko kukaan mitään ennen kuin joku havaitsee ettei se ole liikkunut muutamaan minuuttiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyl se ekan erän heiluminen oli taas sen näköstä että kohta on tsekkiä tolppien välissä taas, mutta nyt ihan kivasti mennyt sen jälkeen.
No nyt oli ehkä aavistuksen helpohko tuo Leskisen 3-2, mutta toisaalta oli siinä kyllä maskiakin. Tarkka veto.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Leskinen! Jokinen ja hakanpää! Leskiselle kauden maaliennätys. Tasapisteisiin Turusen kanssa, mutta johtoon maalien takia.

Kettu kun just ehdin lähettää tuon edellisen viestin, niin en pääse juhlimaan tätä maalia :(
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"Ainakin Jussi Jokinen merkitään syöttäjäksi Hakanpään lisäksi"

Nyt alkaa Alkiolta tulla kovaa settiä. Puhuttuja kolmossyöttöjä Kärppien pelaajille? Janne Ojanenkin on kateellinen.
 
Todennäköisesti, ja siksi itse toivoisin Tapparaa sijalle kolme, niin olettaen että neljän kärki menee välieriin (ja Kärpät lähtee sinne runkosarjan ykkösenä), niin Tappara aloittaisi pelit vieraspelillä välierissä. Oli siinä kakkosena sitten TPS tai Pelicans, niin mulle passaisi että Tapparan taival playoffseissa on mahdollisimman epäedullinen.
Joo, niinhän se onkin että kolmonenkaan ei tule vastaan ennen finaalia. Virhe minulla, ehkä siksi kiinnostaakin ja tekaisivat maalin ja peli yhtä päätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös