The Voice of Finland

  • 671 940
  • 2 823

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistä helvetistä nämä oikein on näitä biisejä kaivaneet? Kyllä tuossa kaverissa on sitä aitoutta ja mahtavaa tulkintaa mitä Koivuniemi mainosti, mutta ei vaan iskenyt tuo biisi taas yhtään.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole tämän illan sessio saanut aikaan mitään erikoisia fiboja. Tähän mennessä parhaat raskaana oleva ja Mikko. Karoliina Kallio on hyvä esimerkki äänestä, joka on teknisesti hyvä, mutta ei mitään uniikkia, sielua ja tämä ei pelkästään tämän illan kohdalla, vaan kaikki esitykset laskettuna. Mielenkiintoisin tänään on se 16-vuotias skidi, jonka äänestä löyty sitä sielua, vaikka tekniikkaa pitää kehittää.

edit. Ja hyvin veti skidi. Tuohon saundiin tekniikan hiomista ja syvyyttä, jota varmasti saadaan vielä esiin, niin oikeissa käsissä myy jonkun vuoden päästä levyjä.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Mistä helvetistä nämä oikein on näitä biisejä kaivaneet? Kyllä tuossa kaverissa on sitä aitoutta ja mahtavaa tulkintaa mitä Koivuniemi mainosti, mutta ei vaan iskenyt tuo biisi taas yhtään.

Jotenkin ei sovi Jesselle tuollainen kovaa laulaminen lainkaan. Eikä tuo Tarukaan kauheasti sykähdyttänyt. Tuohon biisiin kuuluu kiinteänä osana ne erilaiset juoksutukset, jotka mielestäni menivät poskelleen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Noloa tuo elastisen heiluminen. Heiluukohan balladienkin tahdissa samalla tavalla?
 

Altec

Jäsen
Eveliina. Huh! Olipa kova, tämä räjäytti mun osalta tämän illan pankin!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tuomarithan nämä biisit ilmeisesti valitsevat, joten eipä voi esiintyjiä syyttää siitä.
 

d2uce

Jäsen
Noloa tuo elastisen heiluminen. Heiluukohan balladienkin tahdissa samalla tavalla?

Heiluu.

Eveliinalta tutun kovalla asenteella vedetty biisi. Nyt osui biisivalinta kyllä täydellisesti kohdalleen. Ei nyt mikään tajuntaa räjäyttävää nähty vieläkään, mutta ehdottomasti tämän jakson parhaimmistoa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noloa tuo elastisen heiluminen. Heiluukohan balladienkin tahdissa samalla tavalla?

Heiluu! Olen nähnyt.

Kovalla asenteella tuli kyllä nuori likka lavalle, ja veti tosi hyvän esityksen. Mutta ei tuo laulusuorituksena mitenkään superhyvä ollut, tekniikka ei oikein riittänyt vielä tuohon biisiin ja meni ajoittain vähän "huutamiseksi".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuomarithan nämä biisit ilmeisesti valitsevat, joten eipä voi esiintyjiä syyttää siitä.

Itse asiassa tässä vaiheessa killpailijat saavat itse valita biisinsä. Toki tuomarit voivat antaa ehdotuksia, ja varmasti niin tekevätkin, mutta osa kilpailijoista on käsittääkseni ihan itse valinneet biisti.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Itse asiassa tässä vaiheessa killpailijat saavat itse valita biisinsä. Toki tuomarit voivat antaa ehdotuksia, ja varmasti niin tekevätkin, mutta osa kilpailijoista on käsittääkseni ihan itse valinneet biisti.
Ainakin joidenkin kilpailijoiden kommenteista voi suoraan päätellä, että joku muu on biisin antanut tai vähintään ehdottanut. Mutta voi tietysti olla, että saavat myös itse päättää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainakin joidenkin kilpailijoiden kommenteista voi suoraan päätellä, että joku muu on biisin antanut tai vähintään ehdottanut. Mutta voi tietysti olla, että saavat myös itse päättää.

Voi olla että noiden valmentajienkin välillä on eroja käytännöissä, mutta muistan että esim. viime viikolla Selja sanoi valinneensa biisin ihan itse vaikka Tähkä tuntui olleen hieman vastahakoinen tuon valinnan suhteen, ja vielä oli suunnitellut itse tuon esityksenkin että laulaa pelkän ukulelen säestyksellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipas kyllä tylsä esitys! Hieno ääni, tylsä biisi, tylsä esitys.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sohvi, eih! Pink on se mun "soft spot", ainoa oikea popartisti jota kuuntelen. Meni sit raiskaamaan hyvän biisin täysin - meni jopa nuotin vierestä. Nyt vituttaa entistä enemmän, kun tuo tiputti Renwallin kisasta, argh!

Edit: Noh, ainakin voi olla iloinen siitä että tuo teiniaikoina syntynyt Pinkin kuunteleminen ei olekaan niin noloa. En ole näissä laulukisoissa montakaan kertaa kuullut onnistunutta vetoa Pinkin biiseistä, eli alkupeäinen on ollut aina parempi. Nyt olen paljastanut synkimmän salaisuuteni kaikille - maine meni :D
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipas aika vaisu esitys nuoremmalta Hammarstenilta, jos verrataan siihen mahtavaan show'hun minkä pisti pystyyn siskonsa kanssa edellisessä vaiheessa. Oli niin pirun tasapaksu biisi että ei tuosta oikein saanut mitään irti, ja esiintymisessäkään ei ollut nyt samaa heittäytymistä kuin viimeksi.

Ihan paska taso oli kyllä tällä viikolla verrattuna viime viikkoon, vaikka yhtään varsinaisesti huonoa esitystä ei mukaan mahtunut. Biisit oli vaan niin täydellisen mitäänsanomattomia että hyvätkään laulajat ei päässeet loistamaan.

Tällaisen järjestyksen minä näistä saisin:
1. Taru Ratilainen - Fallin'
2. Mikko Sipola - Use somebody
3. Eveliina Tammenlaakso - Respect
4. Jesse Kaikuranta - Piiloon
5. Aki Louhela - I won't let you go
6. Karoliina Kallio - If I had you
7. Tanja Vähäsarja - Vanha sydän
8. Lauri Mikkola - Open your eyes
9. Isabella Hammarsten - Rude boy
10. Nelli Petro - C'est la vie
11. Anfisa Proskuryakova - Nobody's perfect
12. Sophie Aittola - I don't believe you
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Suurimman vaikutuksen teki se nuori tyttönen Eveliina Tammenlaakso. Huikean valmis suoritus. Lauri Mikkolasta olen pitänyt aina Kasarmissa esittämän laulunäytteen jälkeen ja oli silloin iloinen yllätys, kun TVOF:in ensimmäisessä jaksossa pärähti ruutuun. Tässä suosikkini tämän päivän osalta.

Edit. Ihmettelen suuresti tuota Jessen suosiota. On niin käsittämättömän tylsä laulaja, että jättää meikäläisen todella kylmäksi. Samoin kuin se Antti Matikainen, vai mikä se heppu on.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Biisivalinnoilla ei ainakaan yleisöä kosiskeltu. Sipola ehkä ainoa poikkeus. Tuomaripäätöksiin tuntuvat kilpailijat luottavan. Heihin ehkä r'n b-kiekuna sitten uppoaa?

Vähäsarja oli mielestäni illan paras, biisistä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös