Heh, kun ensimmäisen kerran näin tähän ketjuun postatun biisilistan niin meinasin jo kirjoittaa, että voi olla ettei ihan jatkislaisille saatika suomalaisille uppoa... Seuraava kommentti kyllä pisti naurattamaan, summasi aika lailla koko illan vastaukset yhteen viestiin. :)
Me ollaan Suomessa. Laulakaa hevia suatana
Noh, leikki leikkinä (onko muuten hiukan ärsyttävä sanonta). Ei tämä ehkä niin huikeaa tykitystä ollut kuin viime jaksossa, mutta kuten esim. -OO- sanoi, niin kaikkihan nuo pirun hyvin laulaa. Itse (moi Evil) tykkäsin kuitenkin hiukan enemmän myös biisivalinnoista kuin "kiikarit".
Ekaksi täytyy vähän tuosta Karoliina Kalliosta puhua, nimittäin nyt mä ymmärrän ehkä vähän paremmin miksi jotkut syyttivät Saara Aaltoa laskelmoinnista ja sieluttomuudesta. Mua alkoi melkeinpä ärsyttämään se Kallion kameralle flirttailu, ja miksi helvetissä "you" täytyy lausua "shuu"? Tuo on joku varmaan joku Kallion tavaramerkki, sitä se käytti mm. siinä koelaulussa, Waldo's Peoplessa ja mielestäni parit Tartu Mikkiin -jaksotkin olen katsonut missä Kallio on, ja joka toiseen lauluun saadaan "shuut" ja "shaat" ja "sheet".
Siis en mä usko että hän on mitenkään sen laskelmoivampi kuin muutkaan mutta se mielikuva mulle vaan tuli, joten nyt ymmärrän näitä ihanan Saara Aallon "dissaajia".
Paulan joukkue on tähän mennessä kyllä heikoin. Kaikki tykkää tästä Tanja Mikäliestä vaan minä en. En sitten lainkaan, minä sitten
inhoan tuonkaltaista esiintymistä ja sitä tangovibraa.
Taru oli loistava, meni tämän TOP-24 -kierroksen kuuden parhaan joukkoon minun papereissani.
Tästä nuoresta Respect-tytöstä olen vähän samaa mieltä jonkun kanssa kuka sen sitten kirjoittikin, että meni vähän huutamiseksi. Silti kuitenkin hyvä esitys nuorelt flikalt ja olin ihan iloinen siitä että pääsi jatkoon.
Mikko se näytti sen, että ei aina tarvii olla mitään tajunnan räjäyttävää kikkailua ollakseen hieno esitys. Komeasti veti, yksi suosikeistani tämän jälkeen. Taitaa mennä niinikään sinne TOP-6:een tai ainakin ihan siihen havinoille.
Tää Lauri oli sinänsä hyvä, mutta
tästä biisivalinnasta mä en sitten kauheasti tykännyt. Mutta onhan tuolla jätkällä ihan
mieletön ääni!