The Voice of Finland

  • 671 602
  • 2 823

d2uce

Jäsen
Nyt oli kyllä tähän mennessä illan kovin veto. "Ricky was a young boy.." ja heti tiesi, että tulee todella kova veto. Vaikka Skid Row ei edusta sitä musatyyliä mitä itse diggailisin ihan kauhesti, niin klassikot toimii ja tämä veto toimi upeasti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika mainio kaveri on kyllä tämä Kim Koskinen! Pirun vaikea biisi laulaa mutta suoriutui pääosin todella hienosti. Ja jotenkin tuolla kaverilla on kyky ottaa tila haltuun kun tulee lavalle. Harmi vaan että edelleen laulu jää liikaa bändin jyräyksen alle, toivottavasti äänimiehet parantaa seuraavaan lähetykseen.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nyt oli kyllä tähän mennessä illan kovin veto. "Ricky was a young boy.." ja heti tiesi, että tulee todella kova veto. Vaikka Skid Row ei edusta sitä musatyyliä mitä itse diggailisin ihan kauhesti, niin klassikot toimii ja tämä veto toimi upeasti.

Voi saatana, että oli kovaa settiä! Sebastian Bach olisi ylpeä, harva pystyy tuollaiseen...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jestas mikä ääni tuosta isosta pojasta lähti. Kylmiä väreitä.

Nyt menee Muse aika metsään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huh huh! Herranen veti paremmin ku alkuperäinen mielestäni. Aivan mieletön.
1) Herranen
2) Koskinen
3) Felin

Muut huonoja.
 

d2uce

Jäsen
Ja heti perään Herranen vetää älyttömän tulkinnan Musen Time is running outista. Ei tässä ole mitään järkeä.

Esko Äänimieskin heräsi koomastaan.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Nyt oli illan paras!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
NO NYT LÄHTEE!!!! Ei vittu saatana mikä esitys! Kylmät väreet koko esityksen ajan. On kyllä perkeleellinen laulaja tämä Herranen! Sanoisin että selkeästi kisan paras mieslaulaja.
 

d2uce

Jäsen
Jep. Muse-fanius tosin vaikuttaa asiaan omalla kohdalla kun väkisinkin vertaa Matt Bellamyn suoritukseen, joka on aivan eri planeetalta kuin tämä veto, joka nyt valitettavasti kuulostaa todella laimealta.

Olin itsekin alussa aivan varma, että Musea kun lähtee vetämään niin ei voi mennä hyvin. Herranen ei kuitenkaan sortunut imitoimaan alkuperäistä, vaan veti omalla tavallaan joka toimi upeasti. Ymmärrän kyllä, että fanit eivät välttämättä diggaa, kun alkuperäinen on sen verran omaperäinen jne.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minusta Herranen oli ihankiva.

Iso-Kimi oli illan paras. Pidin myös siitä komean tukan omaavasta punapäästä joka veti Juicea.

Sent from my Lumia 710 using Board Express
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Eipä olisi näköjään kannattanut paljoa veikkailla putoajia, pieleen mennee niin että kolisee. Muutamasta Muse-miehestä huolimatta veikkaan Herrasen menevän jatkoon, tuomaritkaan eivät näyttäneet kovin eri mieltä olevan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jep. Muse-fanius tosin vaikuttaa asiaan omalla kohdalla kun väkisinkin vertaa Matt Bellamyn suoritukseen, joka on aivan eri planeetalta kuin tämä veto

Samaa mieltä. Tämä oli paras veto tästä biisistä jonka olen ikinä kuullut. Ihan eri planeetalla alkuperäisen kanssa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä tykkään Musesta tosi paljon ja Bellamyn tulkintoja on vaikea ylittää, mutta silti tuo Herrasen esitys toimi ihan saatanan hyvin juuri sen takia ettei edes yrittänyt sitä vaan veti biisin ihan omalla tavallaan ja omalla tyylillään. Ihan jumalattoman kova esitys minun mielestäni!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipas aika vaisun kuuloista tuo Valerien laulu kahden timanttisen kovan esityksen jälkeen. Ensimmäinen ihan selvä ehdokas pudotukseen minun mielestäni.
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lisätään nyt tuohon omaan kommenttiin sen verran, että vaikka Herrasen versio kuulosti omaan korvaan varsin laimealta niin en sillä tarkoittanut sitä että Herranen olisi päivän huonoimpia. Miekkonen on varsin hyvä laulaja ja on tehnytkin vaikutuksen aiemmilla biiseillään. Hyvä voi olla vaikka ei vetäisikään coveria paremmin kuin sen alkuperäinen esittäjä. Siinä on vaan vähän sama ongelma kun ruvetaan tekemään leffaa helvetin hyvästä kirjasta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Millä vitun lihaksilla Aalto luulee pääsevänsä kansainvälisille markkinoille kun ketään ei Suomessakaan kiinnosta. Tyhjänpäiväistä ja teennäistä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Teknisesti saatanan kova laulusuoritus Saara Aallolta. Mutta minä en vaan pääse siitä mihinkään että tuon naisen jokainen liike, ele ja ilme vaikuttaa niin helvetin laskelmoidulta ja teennäiseltä. Ihan samanlaista kuin iso osa American Idolin esityksistä, teknisesti erittäin taitavaa mutta valitettavan sielutonta.
 

d2uce

Jäsen
Millä vitun lihaksilla Aalto luulee pääsevänsä kansainvälisille markkinoille kun ketään ei Suomessakaan kiinnosta. Tyhjänpäiväistä ja teennäistä.

Nyt oli mielestäni häneltä ensimmäinen sellainen veto, jossa oli jotain särmää. Jätti turhat kikkailut juoksutuksilla pois ja se oli pelkästään hyvä juttu. Paras naisista tänään ja muutenkin heti sinne Herrasen ja Koskisen perään.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Melko vaisu veto välissä ja sitten taas täyttä timanttia Saara Aallolta. Helvetin upea veto.

Herrasen veto pitää tsekata uudestaan, heti alusta asti ärsytti lasit ja biisivalinta.
 

d2uce

Jäsen
Ei voi olla hyvä koska Freddie Mercury jne?

EDIT: no jaa, eipä tämä kyllä kovin kaksinen veto ole.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Amanda on ollut yksi suosikkejani tähän asti mutta nyt ei kyllä oikein lähtenyt. Huono biisivalinta, ei sopinut yhtään Amandan äänelle ja jokin tuosta vaan jäi puuttumaan. Saattaapi käydä niin että Amandalle tulee nyt lähtö koska Selja ja Kim yllättivät ja Säntti oli hyvä kuten aina.

Veikkaisin että Laurin joukkueesta putoaa varmasti Valerie ja sitten joko Amanda tai Antti. Michaelin joukkueesta lähtee pissis-Krista ja Toni, vaikka itse näkisin mieluummin Saaran putoavan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös