The Voice of Finland

  • 671 448
  • 2 823
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Mun mielestä tänään nähtiin muutama omaan makuun selvä virhetuomio coacheilta. Hyvin ovat yleisesti ottaen osanneet tehdä valinnat tiukoissakin pareissa (esim. Jesse Kaikuranta/Juho Räisänen) sen paremman hyväksi, mutta tänään jäi vähän paska maku suuhun.

Kaikkein eniten kaiversi se, kun Paula valitsi Akin Oskarin sijaan. Tässä Oskarissa on mielestäni ihan huikea potentiaali. Se The Best oli yksi alkukarsintojen mieleenpainuvimmista esityksistä. Tänään taas Oskarin esitys oli jotenkin hallitumpi ja ammattimaisempi kuin Akin. Akilla oli paljon sellaista kikkailua äänen kanssa, ja mun mielestä se Akin touhu meni vähän yliyrittämisen puolelle. Vähän harmitti sekin, että Oskari selvästi vähän nöyrempänä ja vaatimattomana tyyppinä hävisi suuriegoisemmalle Akille.

Myös sen Anfiisan valinta vähän kummastutti, sillä kyllä se esitys oli oikeasti aika vaatimaton tasoltaan. Toki lausuminen vaikutti omalta osaltaan, mutta selvästi puhtaammin laulanut Hanna putosi nyt jatkosta mielestäni aiheettomasti. Ei Hannakaan mikään voittajakandidaatti olisi ollut, mutta parempi tässä ja sen olisi pitänyt riittää.

Kolmas jurppimaan jäänyt oli se viimeinen pari. Oikeasti lähinnä vituttaa toi Karoliina Kallio ja sen mukanaolo tässä kisassa. Sama pätee toki muihinkin jo levyttäneisiin ja jonkinlaista mainetta niittäneisiin artisteihin. Nämä ovat kykykilpailuja, joissa etsitään uusia nimiä sinne tähtitaivaalle. Jotenkin pitäisi myös näkyä se, että kilpailija kasvaa kisan aikana ja että niistä valmentajista on oikeasti jotain apua sille kilpailijalle. Toivottavasti ensi tuotantokaudelta jätetään karoliinakalliot pois. Jotenkin oli niin selvä, että Elastinen valitsisi tuon kaverinsa jatkoon. Lotassa on huimasti potentiaalia, parempi hävisi tässäkin.

Myös tuo "Vain ääni ratkaisee, tässä kisassa pärjää nekin jotka ei idolsissa tai xfactorissa ulkonäön vuoksi pärjäis" -juttu on osittain paskapuhetta. Kyllä se niin on, että kahden naisen kohdatessa se ulkoisesti edustavampi on lähes joka parissa päässyt jatkoon. Toki osasyynä on sekin, että Elastinen ja Tähkä tuntuvat molemmat olevan melkoisia casanovia, jotka ovat tässä ohjelmassa puoliksi valmentajana olemisen ja puoliksi naisten bongaamisen vuoksi.

Kaiken kaikkiaan taso on kuitenkin ollut erinomainen. Tässä ne jatkoon päässeet laulajat, jotka ovat erityisesti tehneet vaikutuksen allekirjoittaneeseen:

- Jesse Kaikuranta: Pukeutuu naisten vaatteisiin, mutta laulaa aivan häkellyttävän kauniisti, Minä ja hän kovin veto tähän mennessä tässä kisassa
- Kimmo Härmä: Narkomaanin näköinen jätkä, jonka äänessä on jotain todella poikkeuksellista
- Amanda Löfman: Virtuoosimainen suoritus, jolla voitti yhden kovimmista kaksintaisteluista
- Kim Koskinen: Tätä on kuultu vielä vähemmän kuin yllämainittuja, mutta on jo lyhyessä ajassa tehnyt vaikutuksen, lavakarismaa ja jopa show-meininkiä löytyy hyvän äänen lisäksi, lisäplussaa brittiaksentista, mistä lie tarttunut
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Myös tuo "Vain ääni ratkaisee, tässä kisassa pärjää nekin jotka ei idolsissa tai xfactorissa ulkonäön vuoksi pärjäis" -juttu on osittain paskapuhetta. Kyllä se niin on, että kahden naisen kohdatessa se ulkoisesti edustavampi on lähes joka parissa päässyt jatkoon.
Itse ainakin tuollaisen lausahduksen jossain vaiheessa mainitsin, mutta se johtui siitä kun omasta mielestäni Sophie Aittola ansaitsi jo ihan äänensä perusteella jatkopaikan, vaikka onhan mimmi ihan nätti pakkauskin, mutta oli silti typerää mennä väittämään että on liian muovinen ja pelasi itsensä vain ulkonäöllään jatkoon Renwallia vastaan. Se on myönnettävä että taatusti ulkonäkökin tässä vaiheessa jonkin verran painaa, mutta puhutaan kuitenkin musiikista jolloin aina ei vain oma suosikki pääsekään jatkoon, koska musiikkimakuja ja mielipiteitä on aivan laidasta laitaan. Ja jatkoon pääsijöitä on kuitenkin päättämässä musiikin parissa ammatikseen pyöriviä, joten heidän päätöksillään luulisi olevan paljon enemmän painoarvoa kuin meidän. Toki jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja hyvä niin.

Ja tuosta case Karoliina Kalliosta.. Itse olen Karoliinasta aina kyllä tykännyt ja hänen jatkopaikkansa oli ansaittu. Olihan hän hieman jopa pariaan parempi ja kuitenkin ihmisenäkin aivan erittäin sympaattinen, oli aidosti pahoillaan parinsa putoamisestaan.

Saara Aallon jatkopaikka taas mielestäni oli vääryys, hänestä minulla tulee juuri se tää on niin nähty fiilis, kun taas Karoliinaa kuuntelee mielellään, koska sieltä voi olla oikeastikkin aivan uskomattomia vetoja tiedossa. Hyvä että vihdoin pääsee live osuuksia vetämään.

Hyviä tippujia on kuitenkin valtava määrä, mutta toisaalta ei kukaan jatkoon päässeistä huono ole tai että olisivat siellä vääryydellä. Ei suomessa vain ennen ole tälläistä tilannetta ollut että näin laaja ja uskomaton taso löytyy. Tänä vuonna sekä Idols ja Voice of Finland ovat näyttäneet hienoa laulantaa, mikä on parasta.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Idolsissa on ehkä korkeintaan kaksi tai kolme laulajaa, jotka mahtuisivat Voice of Finlandin 24:n parhaan joukkoon. Aivan käsittämättömän huikea taso tässä kisassa. Saa nähdä jaksaako tuota Idolsin kotimaista versiota enää tällä kaudella edes jatkossa katsoa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Piti oikein googlettaa tuo Saara Aalto, koska minulle hän on täysin uusi tuttavuus. Mutta muistin kyllä sitten tuon Euroviisuesityksen.

Joo, kyllähän tuossa koville joutui valmistähti-osasto, Louhela/Matikainen/Kallio nyt ainakin, mutta yksikään näistä ei pudonnut. Toisaalta kun heille valittiin kovat vastukset, niin sieltä pääsi sitten sivusta vaatimatontakin lauleskelijaa läpi, esim Selja Felinin esityksellä ei pitäisi olla jatkossa mitenkään, jos vertaa näihin Oskareihin, Ilmoihin, Bettinoihin, ym..

Matikainen & Kallio on kyllä niin nähty. Jokaiselle ruotsinlaivalla käyneelle tuttuja naamoja ja jostain syystä kummankin taso on nyt jämähtänyt sille Silja Europa-asteelle. Matikaisesta tulee mieleen uusi Tauski, markan tatskoineen päivineen. Ja se on pelottavaa. Karoliina on vähän tylsä jostain syystä. Juu tiedän, upea ääni ja upea nainen. Varmaan on hyvä pillukin ja kaikkea. Mutta jotenkin liputan nyt näiden underdogien puolesta.

Kimmo Härmä ja Mikko Herranen taitavat ne suosikit olla. Mutta pahoin pelkään, että ulkonäköseikat estävät voiton kummaltakin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Aallon, Kallion, Louhelan jne. "suosiminen" voi aika herkästi kääntyä heitä vastaan kun yleisö pääsee äänestämään, koska aika monesti tällaisissa formaateissa yleisö on mieluummin altavastaajan puolella kuin näiden jo hyvin valmiiden ja kokeneiden artistien takana. Kirjoitin siksi että "suosiminen" koska onhan noista jokainen ihan jumalattoman kova laulaja ja suoritutuivat erinomaisesti kaksintaisteluissa, eikä kenenkään jatkopaikkaa voi kyllä missään nimessä vääryytenä pitää vaikka itse ehkä joidenkin kohdalla olisin valinnut toisin. Vähän vaan jäi sellainen kuva että ehkä ainakin osa näistä laulajista vähän hyötyi tuosta ennakkosuosikin asemastaan ja kokemuksestaan eivätkä välttämättä olisi menneet noista pareistaan jatkoon mikäli olisivat ihan nobodyja.

Mutta kuten sanottua niin loistavia laulajia jokainen, onhan tuo Karoliina Kallio esim. parhaimmillaan ihan huikea laulaja vaikka minun makuuni meneekin välillä liikaa huutamiseksi ja äänivarojen esittelyksi. Vähän vaan välillä mietityttää sekin että miksi nämä Aallot, Kalliot ym. eivät sitten ole koskaan lyöneet läpi vaikka ovat ihan kohtuullisesti julkisuuttakin saaneet ja päässeet levyttämään? Olisiko niin että sellainen luontainen karisma ei vaan riitä, ja vaikea on kuvitella että homma lähtisi rullaamaan tämänkään kilpailun kautta jos siitä on kysymys? Minä vähän veikkaan että kun yleisö alkaa äänestämään jatkoonmenijöitä niin näistä konkareista yksikään ei ole mukana kun finaali lähestyy.

Kova on kyllä taso tässä kisassa ja äärettömän taitavia ja ihan loistavia laulajia tippui jo tässä vaiheessa kun nuo parit oli vähän epätasaisia. Onhan tuolla jatkossa muutama laulaja joilla ei olisi mitään jakoa esim. Lotta Leneä tai Oskari Salovaaraa vastaan.

Mutta tuota jatkuvaa vertailua Idolsiin minä en halua mennä tekemään koska se on vähän kuin vertailisi jääkiekossa jotain A-junioireiden I-divarin peliä SM-liigaotteluun ja ihmettelisi miten toisessa matsissa on niin paljon parempia pelaajia. Eli ihan erilaisista kilpailiuista on kysymys, vaikka kykyjenetsintäkilpailuja ovatkin molemmat. Idolsiin haetaan juuri tällaisia nuoria raakileita joilla ei kokemusta ammatikseen laulamisesta ole ja halutaan heistä kasvattaa kilpailun kautta artisteja, kun taas tässä Voicessa on ollut alusta asti mukana suurimmaksi osaksi kokeneita laulajia joista jotkut ovat laulaneet vuosikausia ammatikseen. Molemmat ohjelmat ovat omalla tavallaan viihdyttäviä, ja aina näitä on mukava katsoa. Idolsissa on mukava nähdä kun joku ihan pystymetsästä reväisty teini pystyy ylittämään itsensä ja tässä Voicessa pystyy nauttimaan ihan oikeasti tasokkaista musiikkiesityksistä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
KOVIMMAT PUTOAJAT:
01. Oskari Salovaara (Los Bibbalos / Corona Skies / Gay Tarantula)
02. Mia Renwall (Fork)
03. Lotta Lené (Lotta Lené Band)
04. Juho Räisänen
05. Anna Inginmaa
06. Markku Kirves (Ratas / Fokker)
07. Johanna Mäkelä
08. Mya Rydman
09. Heidi Akselin
10. Tony Romeo (Syndrome)

Minä kyllä tähän listaan lisäisin Ilmo Ylinärän, Bettina Hammarstenin ja Minna Lasasen, ja vieläpä ihan kärkipäähän.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Olenko ainoa jonka mielestä Axl Smith on ärsyttävintä paskaa mitä telkkarissa on ikinä nähty? No joo, ehkä Janne Kataja kiilaa edelle pingviinitansseineen, mutta onhan tämä Axl:kin jo sellaista paskaa että huh huh...
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Ei olis ihan surkea taso livelähetyksissä vaikka kaikissa pareissa olis valittu toisin. Todella kovia laulajia jäi 24 parhaan ulkopuolelle. Mielenkiintoista nähdä kuinka moni yrittää ens vuonna uudestaan. Muutamilla kävi vaan huono tuuri, että joutu niin kovaa vastusta vastaan laulamaan ja monesta muusta parista olis menny helposti jatkoon.

Siinäkin mielessä hyviä nuo kaksin taistelut, että joitakin noista jaksaa kuunnella useempaankin kertaan. Esim. Jessen ja Juhon "minä ja hän" oon kuunnellu kymmeniä kertoja, eikä kyllästytä vieläkään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parasta oli juuri noissa muutamissa pareissa kun oli tällaista "suohon laulamisen meininkiä" kuten Elastinen hyvin tuon asian ilmaisi. Eli näissä pareissa biisivalinta osui ihan nappiin ja sovituksestakin oli saatu sellainen että siinä oli ihan oikea kaksintaistelun fiilis. Tällaisia pareja oli ainakin tuo eilinen Aki vs. Osku, ja myös Ilmo vs. Kimmo sekä Bettina vs. Isabella oli tällaisia ihan parhaasta päästä.

Sitten oli myös tällaisia Jesse vs. Juho ja Lotta vs. Karoliina -pareja jotka olivat kokonaisemman tuntuisia esityksiä missä molemmat laulajat pelasivat hyvin yhteen sen sijaan että olisi yritetty ihan selkeästi laulaa toista suohon.

Joka tapauksessa muutama ihan kansainvälisen tason esitys nähtiin. Yleensähän näissä kotimaisissa kykyjenetsintäohjelmissa on vähän sellainen taso että kun lähtee esim. johonkin Amerikan vastaavaan versioon vertailemaan niin tulee fiilis että parhaatkin pääsisivät ehkä juuri ja juuri alkukarsinnoista jatkoon, mutta nyt nähtiin monta sellaista esitystä joiden ei tarvitse yhtään hävetä vertailussa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
.

Mutta kuten sanottua niin loistavia laulajia jokainen, onhan tuo Karoliina Kallio esim. parhaimmillaan ihan huikea laulaja vaikka minun makuuni meneekin välillä liikaa huutamiseksi ja äänivarojen esittelyksi. Vähän vaan välillä mietityttää sekin että miksi nämä Aallot, Kalliot ym. eivät sitten ole koskaan lyöneet läpi vaikka ovat ihan kohtuullisesti julkisuuttakin saaneet ja päässeet levyttämään?

Kun tarttis olla sitä hittimatskua biiseissä, taikka sitten niin paljon sitä julkisuutta, että voi molottaa nuotin vierestä mitä tahansa isojen levy-yhtiöiden hovibiisintekijöiden kirjoittamaa tusinakamaa ja saada sitä kautta radiosoittoa ja levymyyntiä.
Ensimmäisen ongelman ratkaisee vain se hittibiisin löytyminen ja toisen tarpeeksi suuri julkisuus esim. juuri jonkun Idolsin top 3:n / tämän ohjelman top 3:n kautta, jolloin levy-yhtiöt lähtevät mieluusti hommaa tuon vetoavun turvin promoamaan eteenpäin.
Ikävä totuus, että vaikka tässäkin ohjelmassa jäi loistavia laulajia - joille hommia luulisi levyttävinä artisteina löytyvän - rannalle jo tässä kaksintaisteluvaiheessa, niin ei heidän nimiään kukaan enää kuukauden päästä muista ja ne levy-yhtiötkin ovat kiinnostuneempia satsaamaan niihin nimiin, jotka keräävät ohjelman tuomasta promosta isoimman siivun.

Ei noilla em. artsiteilla ole kenelläkään sitä nimeä niin paljoa, että heille tuota oikotietä onneen olisi tarjottu. Esim. itse en ollut Antti Matikaisesta ja Saara Aallosta kuullut ikinä, Karoliina Kallion olen nähnyt Idosissa ja jonkun bilebändin laulajana.

Onhan tuolla studiomuusikkoina, bilebändeissä ja kellareissakin ihan huikeita muusikoita niin taidoiltaan, ulkoisilta avuiltaan kuin karismansakin puolesta - kuten tässäkin formaatissa on nähty - mutta aika hankalahan sieltä varsinkaan sooloartistin on tulla parrasvaloihin, kun bisnes on muuttunut niin vahvasti siihen suuntaan, että ensin pitäisi saada se "superjulkisuus", ja sitten vasta ruvetaan katselemaan sitä satsaamista levy-yhtiön puolelta.

Suurimmalla osalla näistäkin se loppu-ura tulee olemaan sitä kadonneen hittibiisin metsästämistä, taikka sitten tie studiomuusikkona tai bilebändin mukana, jolloin saa kuitenkin elantonsa sitä missä on hyvä, vaikkei sitä tähteyttä sillä keinoin tulekaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt on siis puolet tippuneet. Oliskohan mitenkään mahdollista, että ensi viikolla olisi "yllätyskierros" ja ihmiset pääsis äänestämään kaikista pudonneista vaikka kaksi jatkoon? Tällaisia toiveita elättelen, mutta taitaa olla toiveajattelua että pari pudonnutta suosikkia pääsis vielä jatkoon. Joka tapauksessa tällainen kierros olis mun mielestä hyvä tähän saumaan, vaikkea "oikeaan" formaattiin kuuluisikaan :P En tosin tiedä miten tää homma edes jatkuu nyt, kun jatkoon päässeitä on kuitenkin 24 (4x6). Tuleeko taas jotain pienryhmiä vai mitä?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voice of Finlandin Wikipedia-sivulta löytyy jonkinlaista kaaviota tuosta miten tullaan menemään jatkossa.
 

Soolo

Jäsen
Olenko ainoa jonka mielestä Axl Smith on ärsyttävintä paskaa mitä telkkarissa on ikinä nähty? No joo, ehkä Janne Kataja kiilaa edelle pingviinitansseineen, mutta onhan tämä Axl:kin jo sellaista paskaa että huh huh...

Et ole ainoa, muitakin vastaavia viestejä olen täällä nähnyt. Kysyn vaan, että mikähän miehessä sitten vituttaa? Minusta oikein ammattimainen ja muutenkin tyylikäs juontaja tähän skabaan. Tekee hommansa, ei hypi silmille mutta kuitenkin näkyvässä roolissa.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Joka jakson olen katsonut ja formaatti miellyttää. Laulaminen ja esiintymiset pääosassa mua ei vittuakan lopulta kiinnosta ainakaan alkuvaiheessa tietää mitään kilpailijoista. Ääni ratkaisee.

Mikko Herranen ja muutenkin MMonroen jengi omia suosikkeja, mikä peilaa jopa liialti omaan musiikkimakuuni. Miten voisin osata arvostaa samallalailla jotain Elan jengistä, kun en tunne biisiäkään mitä herra laulattaa?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jenkkikaverini kehuivat tätä formaattia kun amerikassa pyöri Voicen eka kausi. Osasin odottaa hyvää, mutta kyllä ainakin itselle tämä ohjelma on lyönyt kaikki odotukset ja reippaasti. Taso on ollut poskettoman kova. Tuomaritkin ovat hoitaneet leiviskänsä hienosti.

Muutama kommentti esityksistä:
Kovin veto itselle tähän saakka on ollut tuo Aki/Oskari ja Maybe I'm Amazed. Kuulin vikan ääni ratkaisee jakson lopussa insertissä tuosta pienen pätkän ja odottelin innolla, toka vikana se tuli ja ei tarvinnut todellakaan pettyä. Mahtavaa että kaverit vetää vuorovedolla ja ainakun toinen pääsee ääneen niin alkaa kallistua sen puolelle kunnes toinen nokittaa vielä kovemmalla vedolla. Härmä vs härski huonekalukauppias oli myös todella mahtava taisto. Ei kääntynyt Otis Redding haudassaan mutta höristi varmasti korviaan ihmeissään. Kaksi muuta kovaa vetoa oli tuo Minä ja Hän-esitys sekä mammojen Celine Dion diivailu. Kumpikaan ei ihan ominta genreä ole, mutta nautittivan hyvin vetivät. Karoliina Kallio yllätti minut todella vahvalla laulullaan, en suoraan sanottuna tiennyt että pystyy näinkin koviin vetoihin, tuo luuranko silsareilla-look hämää luulemaan etti äänivaroja olisi.

Muista artisteista on tietysti jäänyt mieleen Saara Aalto, joka on teknisesti käsittämättömän hyvä laulaja, tosin ongelma-alueet on täällä jo hyvin perattu.

Idolsia ei tämän ohjelman vuoksi ole enää ollenkaan seurattu meidän perheessä. Kiva olisi tietää miten näiden kahden ohjelman katsojaluvut ovat kehittyneet.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Celine Dion diivailu.

Tähän epäkohtaan on hetimiten puututtava. Meni käpy perseeseen jo siinä vaiheessa, kun Elastinen sanoi viisua Celinen viisuksi tai no, ihmettelin, että mikähän viisu se on, kunnes alkoivat laulamaan ja kuulin, että toihan on Jennifer Rushin viisu, eikä kenenkään muun viisu.. Wikipedia kertoo lisempää.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Tässä olisi tänään tulevan ensimmäisen livelähetyksen kappalevalinnat:

1. Kimmo Härmä - Beautiful Day
2. Sanna Säntti - Musta Aurinko Nousee
3. JP Salo - Wishing Well
4. Antti Matikainen - Olkinainen
5. Krista Siegfrids - Piece of My Heart
6. Selja Felin - All My Loving
7. Toni Hiltunen - Boys of Summer
8. Kim Koskinen - 18 And Life
9. Mikko Herranen - Time is Running Out
10. Valerie Nyholm - Love The Way You Lie (Part II)
11. Saara Aalto - What Hurts the Most
12. Amanda Löfman - Show Must Go On
ILTASANOMAT
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko nuo taas valmentajien valintoja vai onko kilpailijat itse saaneet valita biisinsä? Ei sitten yhtään kliseisempää biisivalintaa olisi rokkimimmi-Kristalle löytynyt? Tuo on niin kulahtanut ja puhkisoitettu biisi että tuon kanssa on kyllä aika vaikea onnistua minun mielestäni.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onkohan tässä ohjelmassa joku stylisti? Mun mielestä naiset on järjestään olleet paremmissa vaatteissa alkukarsinnoissa. Nyt kaikki laitetaan saman näköisiksi... tuo Renwallin kaapukin oli ihan kamala ja kaikilla tuntuu olevan jotkut leggarit tai sellasen shortsit joiden "vyötärö" oli navan kohdalla.

Ei aavistustakaan, mutta tänään on pakko katsoa Kristaa sillä silmällä, sillä hänen päällään on oman jälkikasvuni suunnittelema ja valmistama tuotos.

Hieno formaatti siinä mielessä, että tässä todella osataan laulaa.
Sitä vaan pelkään, että minkälaista paskaa voittajalle on jo sävelletty valmiiksi odottamaan, kun levyhän pitää saada äkkiä ulos.
Toivottavasti tätä kautta nousee esille jotain persoonallista eikä vain musiikillisesti samaa tuubaa kuin monesta muustakin kilpailusta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
10. Valerie Nyholm - Love The Way You Lie (Part II)
No siellähän on varmaan itse Elastinen lavalla ottamassa Eminemin osuuden haltuunsa. Tai sitten ei kuitenkaan, tuossa kakkososassahan räpäytysosuus on muutenkin aika lyhyt pätkä lopussa verrattuna ykkösosaan, eli saattaa jäädä kokonaan sivummalle.

Ihan kiva tänään nähdä, miltä illan päätähdet nyt kuulostavat kun pääsevät kunnolla livenä lurittelemaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kim Koskinen lähtee kyllä all in-osastolle biisivalinnallaan. Joko nolaa itsensä totaalisesti tai tykittää kansan kumoon. Myös neiti Horttokaalo on valinnut ison biisin ja menee myös ihan kunnioitettavalle riskilinjalle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Varsinaista laulukisaa odotellessa, niin oletteko samaa mieltä siitä, että tämä Axl Smith onnistuu juontohommassaan aika hyvin: ei mokaile eikä yritä varastaa pääosaa kilpailijoilta kuten Idolsin juontajat.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varsinaista laulukisaa odotellessa, niin oletteko samaa mieltä siitä, että tämä Axl Smith onnistuu juontohommassaan aika hyvin: ei mokaile eikä yritä varastaa pääosaa kilpailijoilta kuten Idolsin juontajat.
Olen kanssasi samaa mieltä. Tosin tässäkin keskustelussa jotkut hänet lyttäsivät.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo tyyli on vähän ärsyttävä välillä, mutta suomalaiseksi juontajaksi harvinaisen selväsanainen ja varmaotteinen, kun on tottunut että täällä kaikki saatanan Vappupimiät saa sekoilla suosituimpien ohjelmien juontajana.

EDIT: Kimmo "kameleontti" Härmä. Tulee lavalle joka kerta ihan eri näköisenä ja kuulostaa joka kerta ihan eri laulajalta. Ei ehkä ihan paras veto, kertosäkeissä jäi vähän bändin jyräämäksi, mutta silti tasaisen hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös