Todella. Mä jo toivon, että tämä Voice of Finland tajuttaisiin pitää tarpeeksi harvoin. Mutta joka tapauksessa - todella kiinnostava ohjelma. Tällä hetkellä taitaa olla ainoa ohjelma, jota telkkarista viikoittain seuraan.On kyllä perkeleellinen taso tässä kisassa! Aika kovaa luokkaa oli tuo Kristan ja Myan liipaisu, ja tästäkin melkein olisi molemmat ansainneet jatkaa vaikka Krista olikin selkeästi parempi.
Mun mielestä valitsi ihan väärin tällä kertaa. Tippuneella oli mun mielestä persoonallisempi ääni. Ei tosin tämä esitys "iskenyt" lopunta silleen kuin muutama edellisessä jaksossa.Hienosti lauloi kyllä nuo miehetkin, mutta mikähän vitun älynväläys Tähkältä oli laittaa nuo seisomaan paikalleen?
Mun mielestä valitsi ihan väärin tällä kertaa.
Mulla on isot odotuksen Amanda Löfmanin esitystä kohtaan. Esiintyy tietääkseni tänään. Mutta todella tuntuu siltä, että tähän mennessä esiintyneet tälle päivälle eivät pitkään noissa live-lähetyksissä pärjää.Ei jaksais noita Adelen biisejä aina kuunnella näissä ohjelmissa. Tänään ei oo vielä ihan legendaarisia suorituksia nähty, mutta vielä on puolet jäljellä.
Ei jaksais noita Adelen biisejä aina kuunnella näissä ohjelmissa.
Tuo eka esitys (Krista ja Mya) oli kyllä minusta ihan helvetin hyvä.
Sophie vei tuon parin kyllä ihan selkeästi, ja Paulan valinta meni ihan oikein. Mia lauloi kyllä teknisesti erittäin hyvin mutta vähän jäi sellainen kylmä ja tunteeton kuva hänen laulustaan. Sophiella oli enemmän fiilistä.
EDIT: Kerrankin Tähkä valitsi oikein! Vaikka kyllä tuo Minnakin oli ihan loistava ja olisi ansainnut jatkopaikan.
Samaa mieltä! Muistan edelleen sen ensimmäisen Idols-kauden, jossa Löfman oli niissä pienryhmissä, joista aina yksi äänestettiin jatkoon. Amanda muistaakseni joutuu samaan ryhmään Pakarisen kanssa eikä siksi päässyt finaaleihin. Vieläkin muistan hyvin sen esityksen (Pinkin Family Portrait) ja olen pitkään harmitellut, ettei Amanda saanut levytysuraa käyntiin eikä juuri sitä Idols-vetoa Youtubesta löydy.EDIT: Kerrankin Tähkä valitsi oikein! Vaikka kyllä tuo Minnakin oli ihan loistava ja olisi ansainnut jatkopaikan.
No, silloin ekan Idols-kauden aikana olin niin nuori, että tällaset asiat jäi mieleen kun nämä otti niin paljon vakavammin :D
Elastisen biisivalinnat on ihan järjestään täysin perseestä.
Mjaa. Itse olisin valinnut juurikin näin, ja ihan kirkkaasti. Ei tosin huono ollut pudonnutkaan. Hyvin veti.Nyt tais mennä valinta persiilleen. En tiedä. Mahan ympärysmittako ratkasi?