The Voice of Finland

  • 674 522
  • 2 823

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä perkeleellinen taso tässä kisassa! Aika kovaa luokkaa oli tuo Kristan ja Myan liipaisu, ja tästäkin melkein olisi molemmat ansainneet jatkaa vaikka Krista olikin selkeästi parempi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On kyllä perkeleellinen taso tässä kisassa! Aika kovaa luokkaa oli tuo Kristan ja Myan liipaisu, ja tästäkin melkein olisi molemmat ansainneet jatkaa vaikka Krista olikin selkeästi parempi.
Todella. Mä jo toivon, että tämä Voice of Finland tajuttaisiin pitää tarpeeksi harvoin. Mutta joka tapauksessa - todella kiinnostava ohjelma. Tällä hetkellä taitaa olla ainoa ohjelma, jota telkkarista viikoittain seuraan.

Edit: Suurin miinus tässä ohjelmassa on tuo Tähkä. Joo joo, sielukas ääni pitää olla ja tunnetta. Blaah!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienosti lauloi kyllä nuo miehetkin, mutta mikähän vitun älynväläys Tähkältä oli laittaa nuo seisomaan paikalleen?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hienosti lauloi kyllä nuo miehetkin, mutta mikähän vitun älynväläys Tähkältä oli laittaa nuo seisomaan paikalleen?
Mun mielestä valitsi ihan väärin tällä kertaa. Tippuneella oli mun mielestä persoonallisempi ääni. Ei tosin tämä esitys "iskenyt" lopunta silleen kuin muutama edellisessä jaksossa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä valitsi ihan väärin tällä kertaa.

Samaa mieltä. Matikainen on kyllä hyvä laulaja mutta jostain syystä ei vaan oikein iske.

Tämä Eveliinan ja Pihlan esitys ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä. Menee jo melkein raiskauksen puolelle.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Ei jaksais noita Adelen biisejä aina kuunnella näissä ohjelmissa. Tänään ei oo vielä ihan legendaarisia suorituksia nähty, mutta vielä on puolet jäljellä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei jaksais noita Adelen biisejä aina kuunnella näissä ohjelmissa. Tänään ei oo vielä ihan legendaarisia suorituksia nähty, mutta vielä on puolet jäljellä.
Mulla on isot odotuksen Amanda Löfmanin esitystä kohtaan. Esiintyy tietääkseni tänään. Mutta todella tuntuu siltä, että tähän mennessä esiintyneet tälle päivälle eivät pitkään noissa live-lähetyksissä pärjää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei jaksais noita Adelen biisejä aina kuunnella näissä ohjelmissa.

Noissa on aina se ongelma että alkuperäiset versiot on niin perkeleellisen kovia, ja sen verran paljon soitossa että ovat hyvin yleisön muistissa, että tahtoo vaan aina jäädä aika vaisuksi nämä coverit. Pitäisi pystyä tuomaan joku ihan uusi näkökulma biisiin että pystyisi välttämään sen vertailun alkuperäiseen.

Tuo eka esitys (Krista ja Mya) oli kyllä minusta ihan helvetin hyvä, Antin ja Markon esitys tasokas mutta ei mikään erityisen mieleenjäävä ja "legendaarinen", ja tämä kolmas todella heikko. Toivottavasti loput on samaa tasoa kuin esim. suurin osa viime viikon esityksistä.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Tuo eka esitys (Krista ja Mya) oli kyllä minusta ihan helvetin hyvä.

Kuuntelin nuo kaks ekaa vähän puoli huolimattomasti, mutta pitää katsoa uudestaan jossain vaiheessa. Ja muutenkin näistä esityksistä moniakin jaksaa kuunnella useempaankin kertaan uusintana. Sen verran hyviä esityksiä on tullut

Ei vielä nuo Mia ja Sofiakaan koskettanu mua tarpeeks. Siis jos vertaa viime vikkoon. Ehkei pitäis verrata
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sophie vei tuon parin kyllä ihan selkeästi, ja Paulan valinta meni ihan oikein. Mia lauloi kyllä teknisesti erittäin hyvin mutta vähän jäi sellainen kylmä ja tunteeton kuva hänen laulustaan. Sophiella oli enemmän fiilistä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pakko sanoa, että tässä jaksossa on valittu ihan vääriä jatkoon. En ala! :D
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sophie vei tuon parin kyllä ihan selkeästi, ja Paulan valinta meni ihan oikein. Mia lauloi kyllä teknisesti erittäin hyvin mutta vähän jäi sellainen kylmä ja tunteeton kuva hänen laulustaan. Sophiella oli enemmän fiilistä.

Toisaalta Mialla olisi ollut enemmän potentiaalia finaaleissa. Kukaan joka osaa vetää Mötörheadia acappellana ei voi olla huono. Esim
Ace of Spades
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt oli kyllä komea esitys! Taas näitä esityksiä että on todella sääli että toinen joutuu putoamaan. Tuo lopun yhteislaulu kuulosti hirveältä, stemmat ei toimineet yhtään, mutta soolo-osuudet oli molemmilla jäätävän hyviä. Tuo Amanda ei ehkä ole teknisesti kisan parhaita laulajia mutta joku tuossa soundissa kyllä kuulostaa ihan saatanan hyvältä.

EDIT: Kerrankin Tähkä valitsi oikein! Vaikka kyllä tuo Minnakin oli ihan loistava ja olisi ansainnut jatkopaikan.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
EDIT: Kerrankin Tähkä valitsi oikein! Vaikka kyllä tuo Minnakin oli ihan loistava ja olisi ansainnut jatkopaikan.

Jaa, minä taas olisin pistänyt Minnan aika kirkkaasti tästä jatkoon. Muutenkin tässä jaksossa tuomarien valinnat menneet pitkälti meikäläisen ajatuksien vastaisesti, ainoastaan Krista ja varauksin Eveliina (aika tasainen pari) sellaisia jotka minäkin olisin jatkoon laittanut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
EDIT: Kerrankin Tähkä valitsi oikein! Vaikka kyllä tuo Minnakin oli ihan loistava ja olisi ansainnut jatkopaikan.
Samaa mieltä! Muistan edelleen sen ensimmäisen Idols-kauden, jossa Löfman oli niissä pienryhmissä, joista aina yksi äänestettiin jatkoon. Amanda muistaakseni joutuu samaan ryhmään Pakarisen kanssa eikä siksi päässyt finaaleihin. Vieläkin muistan hyvin sen esityksen (Pinkin Family Portrait) ja olen pitkään harmitellut, ettei Amanda saanut levytysuraa käyntiin eikä juuri sitä Idols-vetoa Youtubesta löydy.

No, silloin ekan Idols-kauden aikana olin niin nuori, että tällaset asiat jäi mieleen kun nämä otti niin paljon vakavammin :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Elastisen biisivalinnat on ihan järjestään täysin perseestä.


EDIT:
No, silloin ekan Idols-kauden aikana olin niin nuori, että tällaset asiat jäi mieleen kun nämä otti niin paljon vakavammin :D

Minäkin muistan Amandan tuolta Idols-kaudelta, ja tykkäsin jo silloin tytön saundista tosi paljon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en pysty edes arvioimaan kummankaan laulua, kun tuo biisi on niin helvetin kuvottava.

Ja sitokaa tuo saatanan Elastinen tuohon penkkiin kiinni, kiitos!
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Jos nyt jotakin sanoisi tästä päivästä. Mun mielestä Kristaa lukuunottamatta aina vähän parempi jatkoon. Kundeista vaikea olla mitään mieltä, oli niin tyhjänpäiväinen esitys.

Hienoja esityksiä monia, hyvä tytöt.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Läskit ei pärjää - sanonta vaan pätee. Tosin erittäin hyvä että tässä ohjelmassa se koko ei oo haitannu, mut silti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Elastisen ja Tähkän biisivalinnat ja laulajat mielestäni olleet näissä kaikissa jaksoissa heikompia. Joitakin poikkeuksia tosin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ja viimeinenkin valinta meni omien mieltymysten vastaisesti. Noh, kerrankos tällainenkin jakso sopii joukkoon. En nyt silti lähde sanomaan että huonoja olisi jatkoon mennyt, ihan hyvätasoinen jakso tämäkin oli kauttaaltaan.

Samaa mieltä edellisten kanssa Elastisen biisivalinnoista, siinä on yksi asia missä moni voisi ottaa Tähkästä mallia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös