Oma suosikkini kilpailun voittajaksi löytyi 11. jaksosta. Ahvenanmaalainen sienestäjähippi Yohan Henriksson kävi veti yllättäen Walking in the Airin ja lähti Annan tiimiin.
Mitä helvettiä.. Siis tossa ruotsinkielisessä pummissa oli jotain erikoista?
Tuomarit vielä perusteli sitä hippeydellä lol, oliko niillä silmät selässä vai.
Ei päässyt inhokkilistalle, mutta opetellut (vai muilta tarttuneet?) maneerit loistivat kauas. Laitan sen nuoruuden ja epävarmuuden piikkiin, kun "omaa juttua" ei ole vielä löytynyt. Joka tapauksessa vaivaannuttavaa seurata, kun on ilmeisesti löydetty netin kätköistä "Artistina olemisen ABC" ja se on opeteltu ulkoa kannesta kanteen. Omaperäisyys olisi tässä(kin) tapauksessa vain plussaa.Suurinhokki löytyi myös. Tuolle Sara Kurkolalle näyttää jostain syystä nousseen kusi päähän oikein kohisten.
AJ voittaa koko paskan. Tykkään. Top3 vähintään. Uskon että kansakin diggaa livelähetyksissä.
Tähän kommenttiin tarvisin sen tykkäysnapin. Meni lähes sanasta sanaan, kuten itse ajattelin eilistä farssia.Mitä tälle ohjelmalle taas tapahtui kaksintaistelujen jälkeen? Muistelen aiemminkin tämän saman tapahtuneen, eli nyt knock out vaiheessa aiemmin ihan hyviltä kuulostaneet laulajat painuivat kertaheitolla sinne karaokemaailman keskikastiin. AJ:tä lukuunottamatta eilinen kattaus oli luvalla sanoen surkeeta. Ehkä parhaiten tätä kuvasti Tiina Nyyssösen Malja, sekavaa heilumista lavalla ja todella hento ääni, joka ainakaan mun korvaan ei edes kuulosta hyvälle. Ykköseksi meni ja minä kysyn edelleen, että miksi. Toisaalta Tiina näytti jumalaisen kauniilta tossa lookissa ja kun Olli kyseessä, niin ehkä tässä vastasin itse omaan kysymykseeni. Korean poika on kyllä koominen tapaus, varsinkin eilisen esityksen perusteella. Periaatteessa ihan ok laulaja, mutta englanninkielen tönkkö lausuminen pitäisi olla jo este olla mukana näin pitkällä. Ja ne "muuvit" lavalla. Oikeasti.
Ja kun kaikki haukutaan, niin haukutaan nyt samaan kasaan myös tää kakkosjuontaja eli Jenni Alexandrova. Voi elämäni kevät, että tekee mieli alkaa repimään kynsiä irti sormista ja varpaista, kun tää huokailija yrittää haastatella. Rauhallinen saa olla, mutta unettavan rauhallinen ei.
No olihan se pappisnainen loistava. Sääli, että putosi. Erinomainen esiintyjä ja loistava laulaja.
Mielestäni taas se ääni oli jo tuotu esille ja tuli se selväksi tuossakin. Mutta enemmän tämä ilmensi monipuolisuutta ja esiintymistä.Hyvä laulaja kyllä mutta viimeinen biisivalinta käsittämätön, järkyttävä humppa joka ei tuonut ääntä esille ollenkaan.