Kattelin tuon viimeisimmän jakson tossa äsken ja Tähkähän tyri ainakin pari laulajaa tommosissa kilpailutilanteissa. Jos se vaan pitäis tossa vaiheessa mielipiteensä ittellään ja kehunu ja nuollu rectumia niinkuin kaikki muut tekee, niin se ei välttämättä ihan jokaista laulajaa menettäis muille. Ei ehkä paras tapa saada porukkaa omaan joukkueeseensa oo se, että sanoo: "sullon vikana toi, toi ja toi ja sit sää alat laulaan suomeks koska minä en osaa englantia." Näin siis karrikoidusti.
Noinhan se on, mutta ovathan nuo jotkut laulajat olleet myös aivan saatanan pikkusieluisia ja pikkuisen on liian suuret luulot. Ei sillä, että Tähkän mielipiteen noin yleisesti ottaen pitäisi olla mikään jumalallinen totuus tai että itse pitäisi Tähkää kovana starana, mutta jos itse aikoo starbaksi, niin ehkä kannattaisi kuitenkin hieman nöyremmin kuunnella, mitä kokeneemmalla kaverilla on sanottavaa. Sitten voi ottaa opiksi tai olla ottamatta, mutta ei nyt ehkä kannattaisi ainakaan alkaa isotella, niin kuin tuo yksi, joka ei halunnut laulaa paskaa musaa suomeksi täysille stadioneille.
Tähkästä on vielä sanottava sekin, että vaikka en äijän musasta pidä pätkääkään enkä myöskään koko tyypistä, niin jollain tavalla kuitenkin herättää kunnioitusta se, millainen työvoitto se Elonkerjuun menestys lopulta oli. Aika helvetin pitkään tahkosivat ennen kuin alkoi menestystä tulla ja sellaisen savotan kun käy, niin kyllähän siinä jonkunlaista näkemystä kertyy.