The Voice of Finland

  • 671 417
  • 2 823

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jos nyt miettii kaikki Idolsit, Voicet ja muut lauluohjelmat niin jos pitäs sanoo viisi parhaiten menestynyttä näiden formaattien alta niin muutama tulee helpolla. Antti Tuisku, Anna Puu, Anna Abreu ja kahta sitten pitää miettiäkin enempi. Hanna Pakarisesta ei ole musiikkimielessä kuultu mitään ihmeellistä 10 vuoteen. Pete Parkkonen on esillä silloin tällöin joten aika hiljasta on.
Nuo kolme ensimmäistä mainitsemaasi melko selkeitä. Jenni Vartiainen, Mira Luoti, Paula Vesala & co ponnistivat aikanaan Popstarsista. Sitten kyllä Jesse Kaikuranta ja Jani Wickholmkin jonkinlaista mainetta ovat keränneet.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nuo kolme ensimmäistä mainitsemaasi melko selkeitä. Jenni Vartiainen, Mira Luoti, Paula Vesala & co ponnistivat aikanaan Popstarsista. Sitten kyllä Jesse Kaikuranta ja Jani Wickholmkin jonkinlaista mainetta ovat keränneet.

Hyvät haut. Jenni Vartiainen unohtui täysin ja menee tohon mun mainitsemaan kolmikkoon heittämällä mukaan, ehkä jopa parhaaks. En muistanukkaa että PMMP oli Popstarsissa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nuo kolme ensimmäistä mainitsemaasi melko selkeitä. Jenni Vartiainen, Mira Luoti, Paula Vesala & co ponnistivat aikanaan Popstarsista. Sitten kyllä Jesse Kaikuranta ja Jani Wickholmkin jonkinlaista mainetta ovat keränneet.
Myös Jannika B taisi osallistua sekä Idolsiin että X-factoriin.

Kyllä ainakin mulla on sellainen fiilis että tämä on ollut piristävän tasokas kausi ainakin edelliseen verrattuna. Nyt on mielenkiintoisia ja erilaisia laulajia ollut mukana ja semifinaalin taso oli jo oikein hyvä. Harmittaa että Susanna piti pudottaa, sillä hän kuuluu kyllä klpailun top-3 lahjakkuuksiin, mutta formaatti on mitä on ja hyvästä joukkueesta sakotetaan. Apulannan joukkueelle toivon edelleen kaikkea pahaa Sergein ja Siretin pudottamisten takia.

Ei sillä oikeastaan edes ole niin väliä jääkö tästä Suomen artistiskeneen supertähtiä. Tv-viihteeksi se on tehty ja sellaisena ainakin minua onnistunut viihdyttämään riittävästi. Varmasti samalla tämä on hyödyllinen askel monelle tulevaisuuden musiikin ammattilaiselle.
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Evelinahan tämän formaatin selvästi isoin stara on. Pitäisin myös Krista Siegfridsiä varsin hyvän uran tehneenä mediapersoonana, vaikkei musiikki ole viime aikoina hirveästi myynytkään.

Ei sillä oikeastaan edes ole niin väliä jääkö tästä Suomen artistiskeneen supertähtiä. Tv-viihteeksi se on tehty ja sellaisena ainakin minua onnistunut viihdyttämään riittävästi.
Näin se on. Nykyisin on niin paljon erilaisia väyliä muusikoille nousta esiin. Harmitonta viihdettä ja konsepti toimii edelleen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Finaalin eka kierros käynnissä, eikä mitään seurantaa! Jo on.

Milla oli kova, etenkin korkeat äänet todella hienoja.
Ira lauloi epäpuhtaasti ja Kalle oli muuten vaan tylsä.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Milla oli kova, etenkin korkeat äänet todella hienoja.
Täytyy kyllä sanoa, että Milla veti kyllä ennenkuulumattoman kovan vedon Pave-vainaan isosta paalusta Lähtisitkö. Ansaitsi tuolla vedolla kyllä koko roskan voiton, ei kai kahta puhetta?
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Milla Kotilainen-Dwyer - taiteilijanimi the Milla
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On tuo Elise-Juliet myös kova! Yllättävän hyvältä kuulosti myös suomeksi!
 

TrafficIsland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tää Elise-Julietten kausi ole, nyt oli sen verran kova veto ja vielä suomeksi.

Kallen Procol Harum ei iskenyt ihon alle, meni taas liikaa oopperakänisemiseksi. Nyt tarvittaisiin toka vedolla jotain ihan päräyttävää, jotta olisi vielä pelissä mukana.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt tarvittaisiin toka vedolla jotain ihan päräyttävää, jotta olisi vielä pelissä mukana.
Luulen, että ne jotka rimpuuttaa tuonne ja valitsevat voittajan, on sille massalle melkein aivan sama että mitä ja miten Kalle laulaa seuraavaksi.
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Jo ennen Kallen tokaa vetoa voi sanoa, että paras finaali koskaan. Iralta kaksi hienoa vetoa, Milla mahtavasti erilainen ja Kallen eka veto todella solidi. Elise Julietin eka veto ei ehkä ihan putkeen menny mut huhhuhh toi toinen! Ja vielä kotimaan kielellä. Mahtavaa katsoa esiintyjiä, jotka kaikki ovat erilaisia. Ira itselleni kovin yllätys. Eiköhän Elise Juliet vie...tai sit Kalle
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja Kalle vetää sitten just tän biisin...

Olen tykännyt tästä Who Wants to Live Forever biisistä kasarilta lähtien, Kallen veto vaan ei riitä...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ja Kalle vetää sitten just tän biisin...
Onko jotai vikaa? Mielestäni aika vähän vedetty tuota näissä kaiken maailman kisoissa, hyvin hoitui. Vähän olen katsonut tätä vuotta, nyt hyppäsin ruudun ääreen ja tykkäsin. Toki tuokin typistetty versio vähän syö mahtavaa biisiä, mutta peukkua täältä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kalle on ylivoimainen. Miksaus oli perseestä, mut tää on tätä.
Tuo ääni on paras.
Tai jos formaatille hienoa joku muu, niin niillä
Pitäs olla VOICE ?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täytyy sanoa, että ehkä kovatasoisin Voice-finaali koskaan. Monesti on ollut ihme, jos edes yksi esitys on ollut lähes puhdas. Nyt on suurin osa laulanut oikeasti hyvin! Toisella kierroksella paransivat Ira, Elise-Juliet ja Kalle. Milla oli parhaimmillaan ekalla kierroksella.

Ihan sama sinänsä kuka voittaa, mutta mun suosikki on Elise-Juliet.
 

TrafficIsland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy kyllä sanoa, että Milla veti kyllä ennenkuulumattoman kovan vedon Pave-vainaan isosta paalusta Lähtisitkö. Ansaitsi tuolla vedolla kyllä koko roskan voiton, ei kai kahta puhetta?

En veikkaisi voiton puolesta, toka veto oli sen verran outo. Tykkään kyllä toisaalta että vedetään omalla tyylillä ja otetaan riskejä. Sinänsä Milla on kyllä todella mielenkiintoinen ja persoonallinen hahmo ja finalisteista eniten se, jolle voisi varmimmin povata menestystä tulevaisuudessa. J-popit ja K-popit ovat tietyn ikäisten ja tyyppisten ihmisten keskuudessa todella kovaa kamaa, en tiedä mahtaako kotimaan musagenressä vielä olla ketään jolla riittäisi taitoa ja myös pokkaa tuon tyyppisen musiikin ja esiintymisen siirtämiseen Suomen olosuhteisiin. Millalle voisi tietyllä tapaa olla tilausta.

___

Kalle paransi mielestäni tokaan vetoon, nyt ääni sopi paremmin yhteen biisin ja esityksen kanssa. Silti sanoisin että ei riitä voittoon, Elise-Juliette vie.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko jotai vikaa? Mielestäni aika vähän vedetty tuota näissä kaiken maailman kisoissa, hyvin hoitui. Vähän olen katsonut tätä vuotta, nyt hyppäsin ruudun ääreen ja tykkäsin. Toki tuokin typistetty versio vähän syö mahtavaa biisiä, mutta peukkua täältä.
Siis biisivalinta Kallelta oli täydellinen. Olen tykännyt tästä Who Wants to Live Forever biisistä kasarilta lähtien, Queen oli todella iso böndi ja Highlanderit hieno leffasarja.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Täytyy sanoa, että ehkä kovatasoisin Voice-finaali koskaan. Monesti on ollut ihme, jos edes yksi esitys on ollut lähes puhdas. Nyt on suurin osa laulanut oikeasti hyvin! Toisella kierroksella paransivat Ira, Elise-Juliet ja Kalle. Milla oli parhaimmillaan ekalla kierroksella.

Ihan sama sinänsä kuka voittaa, mutta mun suosikki on Elise-Juliet.

Kannattaa tutustua avauskauteen ja tsekata vaikka jokaiselle tehdyt finaalibiisit.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Siis biisivalinta Kallelta oli täydellinen. Olen tykännyt tästä Who Wants to Live Forever biisistä kasarilta lähtien, Queen oli todella iso böndi ja Highlanderit hieno leffasarja.

Kerrankin oikea biisivalinta kriittisellä hetkellä. Juffi Seponpoika voitti äänellään, mutta Apiksen jätkät hiekottivat parhaansa.

Kyllä Suomi oman Paul Pottsin voisi ottaa nyt.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kallesta tuli kerralla mun suosikki, voitti tai ei, sillä tuo Procol Harumin "A Whither Shade of Pale" on ollut mun ikiaikainen toive ja suosikki tässäkin formaatissa. Lisäksi, kun sen ottaa haltuun noin vakuuttavasti, olen myyty.
Queenin "Who Wants to Live Forever" oli kirsikka kakun päälle ja naulasi tän kauden.

E. Ja riitti reippaaseen voittoon - hienoa!
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voice sai Paul Pottsin täällä.

Tuskinpa väärin meni kun tsekkasi koosteet ja mitä nyt Kallea vähän väijynyt muutenkin.

Iralle toivoin voittoa, mutta oikein meni. Kaksi edellä persoonallisempia. Kalle naulasi homman.

Antti Railio muuten taisi vetää tuon Queenin biisin toisen kauden alussa, päätyi Koivuniemen tiimiin ja voitti. Queen toimii, siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös