Hoi arvon palstatoverit.
Tämä on foorumi jota itsekin olen lähes sen koko olemassaolon seurannut, rekisteröidyin melko vasta, ikänä en ole mitään kommentoinut, en aikonutkaan hetkeen sitä tehdä, mutta tänään koitti se päivä.
Juniorina varmaan haaveilin et täällä olisi otsikkotason juttuja lupaavasta ja läpimurron tehneestä jääkiekkoilijasta, joka kantaa nimikirjaimia JK, mutta sanotaanko vaikka et luistelukoulun reputus veikin miehen salibandykaukaloihin.
Sattumalta huomasin et täällä keskustellaan Summitista ja kun luin teidän kommentteja, niin sen verta vihlaisi et korkataan neitsyys tällä foorumilla ja tämä nyt on ylipäätään ensimmäinen kommentti millään foorumilla ohjelmasta, koska muita en ole lukenut.
Mietin jo nyt et onko tää hyvä idea kirjoittaa, mutta mennään omalla tyylillä ja annetaan palaa.
Tässäkin formaatissa on se puoli et ku äänestetään kilpailijoita pois, on valitettavasti pakko vähän myös pelata.
Töllössä värikynää käytetään todella isosti ja te näette siitä kuitenkin vain murto-osan.
Pari seikkaa mitä haluan selventää...
Kommenttini "ei tällä jengillä maailmanmestaruutta voiteta" vertauskuva oli kuin kaksipäinen hirviö ja viestini tarkoitus toimi molemmilla tapaa.
Ensinnäkin se viittasi sillan ylityksen jälkeen tapahtuneeseen äänestykseen.
Ei siihen, että sain ääniä, koska ymmärsinhän mää et jos kolme ihmistä voi saada ääniä, niin tulen saamaan ääniä. Olin yllättynyt ylipäätään, että sain edes jatkaa pelissä.
Kommenttini pääpointti oli Royn protestoiva käyttäytyminen äänestyksen lopputuloksesta.
Mielestäni Roykaleen muutos käyttäytymisessä sai ryhmässä enemmän negatiivista aikaan kuin minun kommenttini.
Toki se töllöttömissä näyttää hieman toiselta.
Tajusin Royn asettaneen tähtäimen minun otsaan, oli aika puolustautua.
Koska kaksi ekaa päivää oltiin matkalla kuin partioleirillä, halusin saada muut pelaajat ymmärtämään et nythän myös äänestellään porukkaa pois, niin oisko aika herätä ja alkaa pelaamaan.
Toivottavasti kuitenkin pystytte nauttimaan ohjelmasta ja jos joku haluaa jotain kysyä tai muuten vaan kritisoida, niin laita PM.
T. Janne Karjala