The Jäähallin lipunhinnoissa järkeä?

  • 240 663
  • 946

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Se on tiistai-ilta, joka on kuitenkin useimmille työpäivä, vaikka seuraavana päivänä onkin pyhä.

Toisaalta kun seuraava päivä on vapaapäivä, niin eikös toi vähän niinku vertaudu perjantaihin. Mutta saa tosiaan nähdä, että päästäänkö siihen 15 tuhanteen, jolla ilmeisesti nollatulos tulisi. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ei nää jatkuvat sateet ainakaan lisää myyntiä. Jos ei olisi kausaria jolla tuonne pääsee niin en tiedä olisinko menossa, vesisateessa seisoskelu ei jotenkin kuulosta houkuttelevalle. Toisaalta onhan tuo aika ainutlaatuinen kokemus, stadin talviklassikot on kaikki tullut nähtyä joten sen puoleen ei sitä ehkäpä poiskaan haluisi jäädä.
 

scholl

Jäsen
Toisaalta kun seuraava päivä on vapaapäivä, niin eikös toi vähän niinku vertaudu perjantaihin. Mutta saa tosiaan nähdä, että päästäänkö siihen 15 tuhanteen, jolla ilmeisesti nollatulos tulisi. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

vertautuu, mutta ei se auta mitään, kun peli on niin aikaisin, että moni ei sinne ehdi. Eli ei saa mitään hyötyä siitä, ettei seuraavana aamuna tarvitse herätä aikaisin. Oon miettinyt, miksei HIFKin peli olisi voinut olla sunnuntaina. Narrit la ja HIFK su. Tuollainen aikataulu on tehty jollekin virkamieskonttorirotille, joille loppuu duunit viimeistään neljältä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
vertautuu, mutta ei se auta mitään, kun peli on niin aikaisin, että moni ei sinne ehdi. Eli ei saa mitään hyötyä siitä, ettei seuraavana aamuna tarvitse herätä aikaisin. Oon miettinyt, miksei HIFKin peli olisi voinut olla sunnuntaina. Narrit la ja HIFK su. Tuollainen aikataulu on tehty jollekin virkamieskonttorirotille, joille loppuu duunit viimeistään neljältä.

Koska bisseä on helpompi myydä perjantaina kuin sunnuntaina, siinä se syy.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ymmärsin niin että IFKn lippukiintiö Veikkauksella on loppuunmyyty, narreilla on vielä myymättä omansa joten siksi IFKn lippuja ei enää saa. Kertonee ehkä vaan siitä että mielenkiinto IFKn peliin on ollut isompi.

Ei kai missään vesisateessa voi edes pelata, eihän se kiekko liiku yhtään mihinkään? Mielenkiitoista nähdä miten käy koko tapahtuman jos keli on tällainen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääseekö kausareilla tuohon ulkoilmaotteluun Kärpäsiä vastaan?

Tähänkin kysymykseen on varmaan 10 kertaa täällä vastattu, että periaatteessa kyllä, käytännössä ei. Kausarilaisille on postitettu ottelun pääsyliput, joten kuuluu kausarin hintaan, mutta kausarilla ei sisään pääse.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tähänkin kysymykseen on varmaan 10 kertaa täällä vastattu, että periaatteessa kyllä, käytännössä ei. Kausarilaisille on postitettu ottelun pääsyliput, joten kuuluu kausarin hintaan, mutta kausarilla ei sisään pääse.
Ok. Sorry. Eipä ole tänne ainakaan postissa mitään tullut.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tuli jo pari viikkoa sitten. Joten a) soitto toimistolle b) käynti HIFK tiskillä matsissa Selvittänee pulmasi
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mulle tuli jo pari viikkoa sitten. Joten a) soitto toimistolle b) käynti HIFK tiskillä matsissa Selvittänee pulmasi
Mulle sen sijaan tuli, vaikken omista edes kausikorttia. Joten kiitos kuuluu ilmeisesti sinulle. :D
Hienoa, ettei liput mene hukkaan vaan niille löytyi parempaa käyttöä. :)
Tämä mahorkan tuoksuinen ulkoilmatapahtuma ei ihan kybällä kiinnosta mutta jos sinne olisi voinut vain kävellä sisään niin mikäs siinä sitten..
Lätkä on parasta A. Nordiksella B. Himassa.
 

VJH1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tuli lippu ulkomatsiin narriska-kortille painettuna, "kohteliaan" mitävittuatyyppisen valituksen jälkeen tuli 2 päivässä oikeanlainen tilalle.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lieneen tänne sopiva:

IFK:n pudotuspelikotiotteluiden irtoliput tulevat myyntiin maanantaina 12.3.2018 kello 12.00 kaikkiin Ticketmasterin myyntikanaviin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Olenko tyhmä vai onko nyt jotain mitä en ymmärrä. Haluaisin Fan Clubilaisena ostaa liput perjantain pleijarimatsiin fanikatsomoon, mutta vaikka olin tasan klo 12 netissä kirjautuneena Ticketmasteriin, niin netin kautta ei lippua fanikatsomoon saanut. Mitä kautta ne myydään vai miten niitä voi ostaa, vai onko se jo sekunnissa loppuunmyyty?

EDIT: Maanantain matsiin onnistui näemmä ihan heti ostaa, eli ruuhkaa palvelussa perjantain osalla?
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme lippua perjantain kotipeliin hoidettu pikavauhdilla heti 12.00 jälkeen ja aamulla pari lippua marraskuun NHL-peliin, halpa aamu kiekkofanille. No, toki noista saa kavereilta omansa pois vielä, ettei esim. omille junnuille noita ostanut kaikkia omaan piikkiin.

Ja toki pudotuspelit vasta alkavat.
 

444

Jäsen
Ostin lipun maanantain peliin ja tilausvahvistuksessa lukee HIFK - SaiPa 26.3.2018. Kiva.
Itse lipussa on toki ihan oikeat joukkueet.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tulihan sinne parikymmenen minuutin päästä B5 fanikatsomoon mahdollisuus ostaa lippuja, joten sain perjantaillekin eli loppu hyvin kaikki hyvin
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei oikein meinaa mieleisiä paikkoja löytyä, meneekö tämä taas niin ettei kaikki liput olekaan myynnissä heti ja hyviä paikkoja voi vapautua lähempänä pelipäivää vielä? Runkosarjassahan homma on noin välillä mennyt mikä on kyllä perseestä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ei oikein meinaa mieleisiä paikkoja löytyä, meneekö tämä taas niin ettei kaikki liput olekaan myynnissä heti ja hyviä paikkoja voi vapautua lähempänä pelipäivää vielä? Runkosarjassahan homma on noin välillä mennyt mikä on kyllä perseestä.

Ei mulla faktaa ole mutta muistelen aikaisemmilta vuosilta että noin se on juuri mennyt. Lisäksi pitävät runkosarjassa olleita kausaripaikkoja varattuina melko pitkään ennen kuin ne vapautuu myyntiin.
Mutta kuten sanottua ei mulla mitään faktaa ole, joten älä mua syytä jos jäät ilman paikkaa kun jäät odottelemaan noita mahdollisesti vapautuvia paikkoja :)
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan ollut joskus esillä tässä ketjussa, mutta kertaus on opintojen äiti. Pystynkö maksamaan smartum-seteleillä HIFK:n kotiottelulippuja, jos varaan ja noudan esim R-kioskilta liput?

Jäi vino pino noita smartumeita käyttämättä, kun hommasin niitä global seriesiä varten, mutta ainoastaan muovirahallahan siitäkin selvittiin....

Kevät on korvilla ja aika taas raahautua vähän useammin hallille:) Alkais jo.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitosta teille! Laitoinkin liput varaukseen perjantaille F2:seen. Oli pakko kysellä, kun Smartumin sivujen käyttökohdehausta löytyi ainoastan HIFK soccerin lippuja ja joku The Jäähallin Officen Smartumin saldomaksu...
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Paljonko maksoi kausikortti fanikatsomoon tälle 2017-18 kaudelle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös