The Grand Tour – Clarksonin, Hammondin ja Mayn paluu

  • 12 929
  • 46

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
The boys are back! - ihan kohta...

Jezza, Hamster ja Captain Slow tulevat pian takaisin eetteriin uuden shownsa, The Grand Tourin kera. Levityksestä vastaa Amazon prime, joten minä en ainakaan vielä ole onnistunut selvittämään, miten ohjelma on helpoiten katsottavissa Suomessa. Lienee pakko ottaa tuokin palvelu käyttöön väliaikaisesti, elleivät tee yhteistyötä jonkun jo tilauksessa olevan toimijan kanssa.

Budjetti GT:lle on ollut täysin megalomaaninen, mutta niin tuntuisi olevan itse produktiokin. Jokainen jakso kuvataan 4k-tekniikalla, eli nyt niiden käyrien telkkarien ostajille tulee vastinetta rahoille. Studio-osuudet kuvataan jättimäisessä teltassa, joka kiertää tuotantotiimin mukana eri maihin jaksosta toiseen. Lisäksi huhuja on kuulunut, että rahaa ei ole säästetty yhtään itse autojenkaan suhteen. Avausjaksoa varten jonnekin autiomaahan oli roudattu 150 mielenkiintoisinta nykyautoa näytille.

Sarja alkaa 11 päivän kuluttua, eli 18.10.

Vastaavana tuottajana häärii muuten sama mies kuin aikanaan Top Gearissa, eli luova sekopäänero Andy Wilman. Ja mitä Top Geariin tulee, GT tulee puhaltamaan sen pilipalipalapelin pusikkoon, pyyhkimään sillä pöytää, näyttämään sille kaapin paikan ja mistä kana kusee sekä syömään sen alkupalaksi.

Ainiin, ja koska BBC:n juristit ovat olleet aivan hurjina "intellectual propertyn" suhteen, Hammond, May ja Clarkson eivät saaneet lupaa käyttää kilpakuskistaan nimeä The Stog, joten he nimesivät sen The BenCollinsiksi. The BenCollinsin takana on muuten Ben Collins, eli nykyistä edeltävä The Stigin hahmo. Se, joka kirjoitti sen kirjan. Mahtaa BBC:llä vitutuskäyrä nousta.

Tästä pari linkkiä YouTubeen:
Trailer: The Grand Tour: The Trailer - YouTube
YouTube Channel: The Grand Tour - YouTube

Eihän tätä malta odottaa!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Näköjään kusin otsikon. Hyvä minä! @Moderaattorit voitteko muovata otsikon muotoon The Grand Tour, kiitos.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mielenkiintoinen sarja ja olisi toki mukava nähdä mutta nykyaikana hiukan hankalaa jos ei halua maksaa extraa ja viritellä jotain amazon nettitv:tä jonnekin. En edes tiedä olenko nähnyt paria viimeistä TOP GEAR kautta kun en tiedä missä suomen oikeudet, onko ne FOXilla? mikäs se kausi on mikä siellä nyt pyörii? ja onko se viimeinen TOP GEAR näillä naamoilla?

Tässä muuten Grand Tour PR:ää James Cordenin Late Late Showsta, voi tsekata miltä heebot näyttää nykyään ja miten läppä lentää.
'The Grand Tour' Grand Racing Quiz - YouTube

_
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Top Gearin parhainta antia olivat käytettyjen autojen kanssa suoritetut reissut suuressa maailmassa. Tuleeko tuo osio säilymään myös tässä uudessa sarjassa?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Top Gearin parhainta antia olivat käytettyjen autojen kanssa suoritetut reissut suuressa maailmassa. Tuleeko tuo osio säilymään myös tässä uudessa sarjassa?
Toivottavasti ei tule säilymään. Näin ne kiinnostuksen kohteet menee ristiin, itselle Top Gearin heikkous on nimenomaan reissut jotka ovat vain täynnä sitä tyhmää kulunutta läppää. Parasta ovat kun testaavat uusia autoja laidasta laitaan lamboista GTI-tarjontaan ja ratakierroksetkin kiinnostaa.

Parasta käytettyjen autojen kanssa puljaamista tv:ssä on mun makuun GRIP :in Det Muller ja muutenkin GRIP on ylivoimainen auto-ohjelmissa tällä hetkellä. Keskittyvät olennaiseen sopivan rennolla otteella.

_
 

BaronFIN

Jäsen
Heitän rahaa ruudulle ja mitään ei tapahdu. Missä vika?

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kyseinen sarja on Amazonin yksinoikeus ja on Amazonin keino kusta Netflixin, HBO:n ja BBC:n muroihin mitä tulee tilauspohjaisten nettipalveluiden käyttöön. Valitettavasti olen myös ymmärtänyt, että kyseinen Amazonin Prime palvelu on Euroopassa ainoastaan Britanniassa toimiva palvelu, joten sen toimivuus Suomessa ei pelkästään vaadi VPN-palvelun hyödyntämistä vaan myös Britannian osoitteessa olevaa luottokorttia mikä tekee asiasta jo pykälää haastavamman.

Ilmeisesti tässä oikein tarjoamalla tarjotaan kuluttajille syytä turvautua torrentteihin mikä on omasta mielestäni perseestä ettei bisnestä voida tehdä siten että minun rahani kelpaisi myös. En tiedä sitten mikä on Amazonin suuri suunnitelma tulevaisuudessa kun ovat avanneet viime kuussa Suomen toimiston ei niinkään suomalaista verkkokauppaa varten vaan olisiko esim. Prime-palvelun lanseeraus myös Suomeen 2017 suunnitelmissa. Kiirrettä pitää, mutta Grand Touria ei ainakaan pysty Suomessa ihan laillisia keinoja pitkin seuraamaan alusta saakka. Saatanan tunarit.

Varaan itselleni oikeuden olla väärässä ja mielelläni olisinkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Varaan itselleni oikeuden olla väärässä ja mielelläni olisinkin.
Valitettavasti näytät olevan täysin oikeassa. Aivan karsea systeemi! Amazonin omillakin nettisivuilla lukee jotain sen suuntaista, että suurin osa Amazonin katsojista ovat kuitenkin yhdysvaltalaisia tai brittejä joten ei nyt jaksa oikein neuvoa teitä muita. Hankkikaahan Jenkki-IP tms. Kiva joo!

No, torrent it is! Jos ei raha kelpaa niin itseään voivat syyttää. Tämä ohjelma on joka tapauksessa nähtävä!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jännä nähdä, mitä tästä tuleekaan. Panostukset ovat ilmeisen kovat, ja kun mukana on auto-ohjelmien legendaarisin kolmikko, odotukset ovat suht korkealla. Ihan ihmeitä en kuitenkaan jaksa odottaa, koska TG:n taso laski tasaisesti loppua kohden ja loppupuolella mukaan mahtui liian paljon koheltamista ja kässäriä.

Silti, hienoa että Clarkson, Hammond ja May ovat taas ilonamme.

@Jupe :lta hyvä nosto tuo Grip. Toimiva formaatti, karismaattiset juontajat ja oma tyyli on yhdistelmä, josta syntyy pätevä auto-ohjelma. Griphän on hyvin monipuolinen ohjelma, jossa esiintyy uusien ja nopeiden raasereiden lisäksi myös vanhempia peruskärryjä ja niiden ylläpito-ohjeita, eikä huumoriakaan ole unohdettu. Yksi valopilkku pahasti heikentyneessä MTV Maxin tarjonnassa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Viimeksi muokattu:

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Parasta käytettyjen autojen kanssa puljaamista tv:ssä on mun makuun GRIP :in Det Muller ja muutenkin GRIP on ylivoimainen auto-ohjelmissa tällä hetkellä. Keskittyvät olennaiseen sopivan rennolla otteella.

_

Tuo oli se syy, miksi pidin MTV3:n paketin niinkin pitkään. Mikään muu ohjelma ei lopulta kuihtuneessa tarjonnassa enää kiinnostanut, kun urheilutarjonta typistyi olemattomiin. Vaihdoin Viasat Goldiin ja tuon yksittäisen ohjelman näkymättömyys harmittaa edelleen, vaikka urheilutarjonta monipuolistui rutkasti. Minulla on boksilla useita vanhoja jaksoja, joissa DET testaa itselle mielenkiintoisia autoja. Ja vanhat sovinisti ovat onnistuneet myös naisvalinnoissa; Sandra Ahrabian sekä se vaalea, mikä se nimi nyt olikaan... Yksi huikeimmista jaksoista oli MB 63AMG ja pakoputkeen laitettu mikrofoni. Huhhuh.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Korjattakoon, että sarja alkaa 18. marraskuuta.
No voihan perkele! Suorastaan masentavaa. Mun ei kyllä pitäisi tehdä oikeastaan mitään suihkussa käyntiä sisällöllisempää aamuisin. Menee aina kunnolla hutiin. Kiitos korjauksesta!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pitipäs laittaa liput tilaukseen Lapin keikalle, saas nähdä käykö flaksi. Paskasta vain, että ilmoittavat viimeistään 48h ennen kuvauksia, että osuko kohdalle. Jää inasen verran aikaa järjestellä, mutta menkööt.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pitipäs laittaa liput tilaukseen Lapin keikalle, saas nähdä käykö flaksi. Paskasta vain, että ilmoittavat viimeistään 48h ennen kuvauksia, että osuko kohdalle. Jää inasen verran aikaa järjestellä, mutta menkööt.
Mitäs tämä tarkoittaa, Suomen lappiinko? Missä infoa tästä?

_
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sex Pistollisille saatiin aikanaan kielto, että eivät päässeet Suomeen. Tässä olisi uusi "kansanliikkeen" paikka medialle ja poliitikoille. Kyseessä on seksuaalista epätasa-arvoa lisäävä ilmansaastutusohjelma.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyseessä on seksuaalista epätasa-arvoa lisäävä ilmansaastutusohjelma.
Ilmaa varmaan saastuttavat joo, mutta mistäs tiedät että lisäävät seksuaalista epätasa-arvoa, kun jaksoakaan ei olla vielä nähty ja vanha Top Gearkaan ei niin tehnyt?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten ketjussa onkin jo todettu, ei tätä ohjelmaa taida Suomessa saada nähtäväkseen rehellisin keinoin. Pitääkö mun nyt vittu sentään asentaa µTorrent uudelleen koneelle. En ole torrentteja käyttänyt enää aikoihin, mutta tämä sarja kiinnostaa kyllä sen verran, että olen tarvittaessa valmis turvautumaan rikollisiin keinoihin sarjaa nähdäkseni.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Book Tickets For The Grand Tour Finland | Applausestore (linkki lippu"kauppaan")
Tuolta löytyy, ilmaisiahan noi on, joskin arvalla valitaan, että kuka saa ja kuka jää ilman, lisäksi ajankohta keskellä viikkoa ja keskellä päivää, että vähän joutuu kikkailemaan.

Pointtihan oli Jupella, että mistä löytyy varmuus että se on juuri Lapissa. Tossa toki lukee, mutta tarkoittaako se oikeasti lappia vai vaan suomea?
Linkki Facebookkiin: Kommentit
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Linkki Facebookkiin: Kommentit
Lappihan se näköjään on, aika vahvat vihjeet on poron jerkyt jne.
Toki jos miettii tätä ulkomaalaisten silmin niin viihde-ohjelman ulkokuvauspaikkana suomessa kiinnostavin on lappi ja joulupukki, joten eiköhän ne teemat näy tuossa jaksossa vahvasti.

_
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Joo ei niillä varmaan ole intoa lähteä ajamaan vitostietä Iisalmeen tai mikä ikinä maantie kulkeekaan Tampereelta Seinäjoelle aka maailman tylsin tieosuus. Reissu voi tietysti olla joku HKI-Ruka tms. Muutaman välipysähdyksen kanssa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten ketjussa onkin jo todettu, ei tätä ohjelmaa taida Suomessa saada nähtäväkseen rehellisin keinoin. Pitääkö mun nyt vittu sentään asentaa µTorrent uudelleen koneelle. En ole torrentteja käyttänyt enää aikoihin, mutta tämä sarja kiinnostaa kyllä sen verran, että olen tarvittaessa valmis turvautumaan rikollisiin keinoihin sarjaa nähdäkseni.

Oma veikkaus että ei tuota ole tarkoitus pelkästään jenkeille ja Briteille näyttää , sen verran isot panostukset että olisikohan tarkoitus laajentaa tässä vielä ainakin eurooppaan ennenkuin alkaa sarja pyörimään. Se on sitten eri asia kuinka tärkeänä markkina-alueella Suomea pidetään. Ehkä kuitenkin täältä mahdollistettaisiin lähetyksen ostaminen suomalaisella pankkikortilla ja Suomesta käsin ilman kikkailuja vaikka suomenkielistä tekstitystä ja suomalaista palvelua ei julkaistaisikaan.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös