Tuliko Ben Collins nyt takaisin ajohommiin uudeksi "stigiksi"?
The Grand Tour - Finding The New Stig - YouTube
_
Ei, ei Ben Collins ei ole uuden ohjelman "The Stig", hän on The Bencollins", kuten videossa osoitetaan.
Tuliko Ben Collins nyt takaisin ajohommiin uudeksi "stigiksi"?
The Grand Tour - Finding The New Stig - YouTube
_
For our global fans who cannot wait for The Grand Tour’s official worldwide launch in December, you can subscribe to our US Prime Membership to start streaming weekly episodes of The Grand Tour today. We will post back here in December when we launch the show globally so you can change your membership. http://bit.ly/PrimeGT
Ex-Top Gear -juontajien uusi The Grand Tour katsottavissa heti ilmaiseksi - katso ohjeet! - Autot.fihttp://autot.fi/2016/11/18/ex-top-g...r-katsottavissa-heti-ilmaiseksi-katso-ohjeet/
Tuosta ohjeet kuinka toimia vaikka ei se vaikeaa ole.
Onkos tässä muuten väliä pistääkö tuonne käyttäjätietoihin postitusosoitteeks Suomen vai USA:n?Ex-Top Gear -juontajien uusi The Grand Tour katsottavissa heti ilmaiseksi - katso ohjeet! - Autot.fi
Ehkä tämä linkki toimisi, jos ei niin löytyy tuolta autot.fi sivustolta ja idea sama kuin muissakin nettitv:ssä eli kuukauden ilmainen katselujakso uusille käyttäjille.
_
Mulla herjaa aina tuota regionia....en tiiä mitä siihen sitten laittaisi??Onkos tässä muuten väliä pistääkö tuonne käyttäjätietoihin postitusosoitteeks Suomen vai USA:n?
Mitä, onko oikeesti tuosta noussut someraivo :D jotain muistikuvia olisi et jostain homokommentistakin taisi nousta pieni "kohu"...Richard Hammond piiloutuneena Audi TT:n rakenteisiin, siinä oli hupia kerrakseen ja tapaus parani vaan kun someraivo nousi. The Stigin korvaaja The American ei ole minun makuun alkuunkaan. Ei tämä vielä vedä vertoja Top Gearille, mutta eiköhän tästä parane.
Oikeassa olevat maailman halaajat hermostui, mukamas pakolaisia pilkattiin. Top Gearissa oli aikanaan mäkiautokisa, ei Pikes Peakilla vaan Pikey's Peakilla, minua ilmiselvää rasistia nauratti niin saatanan tavalla.On kyllä mahtava sarja. Hyviä nauruja on tullut tätä vilkuillessa. 1. kausi ainakin parempaa settiä mitä viimeiset kaudet topgearissa näitten heppujen vetämänä.
Mitä, onko oikeesti tuosta noussut someraivo :D jotain muistikuvia olisi et jostain homokommentistakin taisi nousta pieni "kohu"...
Oikeassa olevat maailman halaajat hermostui, mukamas pakolaisia pilkattiin. Top Gearissa oli aikanaan mäkiautokisa, ei Pikes Peakilla vaan Pikey's Peakilla, minua ilmiselvää rasistia nauratti niin saatanan tavalla.