Mainos

The Ark

• 11 022
  • 78

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Prinsiippi kirjoitti:
Niin, kuten aiemmin sanoin, niin tuossa viestissä tarkoitus oli lähinnä provosoimalla herättää keskustelua. Mutta tuolla "yleisellä suomalaisella asenteella" tarkoitin lähinnä tiettyä ahdasmielisyyttä. Esimerkiksi Ruotsin viisukarsintafinaalissa juontaja pyysi Olaa pussaamaan itseään poskelle - ja Ola pussasi. Ruotsissa tämä nähtiin hauskana, kun taas Suomessa tuollainen tulkittaisiin heti idioottimaiseksi homoiluksi.

Hassua sinänsä, että tuo spekulaatiohan on itseasiassa ennakkoluuloja puhtaimmillaan: "Ruotsissa kaikilla on kivaa ja ne tykkää homoista" kun taas "Suomessa ollaan jäyhiä ja annetaan homoille puukkoa". Johan tämäkin ketju osoittaa, että Arkista tykkää tässäkin maassa vaikka kuinka moni. Ja tuskin jokainen hurrikaan nyt kastelee housujaan ilosta kun Ola pussailee juontajia.

Hävettää olla suomalainen. Ei osata edes nauraa homoille.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Sen lavashown voi tehdä ilman napapaitaa, kimalletta ja meikkiä, vai johtuuko se esityksen hienous siitä, että kuikelo kimaltaa ja on mahdollisimmman naisellinen? Tekisivät miehekkään shown kunnon asuissa, niin voisin ehkä jossain 3-5 promillen humalatilassa kuunnella/katsella tuota esitystä. Mua ihmetyttää nimenomaan se, että tuo esiintyminen on tehnyt Arkista ennakkosuosikin Euroviisuihin, musiikki on toissijaista. Biisihän on varsin keskinkertainen pläjäys.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
peno kirjoitti:
Sen lavashown voi tehdä ilman napapaitaa, kimalletta ja meikkiä, vai johtuuko se esityksen hienous siitä, että kuikelo kimaltaa ja on mahdollisimmman naisellinen?
Kun ammentaa 70-luvun glitter rockista, niin aika tyhmää sitä olisi vetää farkuissa ja flanellipaidassa.

Kuten niin monelle, niin joskus radiosta kuultu "It takes a fool to remain sane" sai minut kiinnostumaan tästä orkesterista.

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerran kirjastosta lainasin In lust we trustin, tungin sen soittimeen ja totesin ensimmäisen biisin kohdalla että täähän o huippu. Edelleen Arkin paras biisi on Beauty is the beast ja In lust we trust on ainut levy jonka omistan. Pitäis varmaan jossain vaiheessa kuunnella muutkin levyt.

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sen verran on annettava pyyhkeitä bändille, että jättivät saapumatta tänään Narinkkatorin esitykseen. Moni fani pettyi :/

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eli ei siis Arkki voittanut, vaikka sitä ketjun alussa uumoilinkin. Sijoitus (18.) on kyllä aikamoinen yllätys, nimenomaan negatiivinen. Hiukan valjuksi jäi tuo Arkin ja erityisesti Olan esiintyminen, etenkin kun sen piti olla heidän kovin valttinsa. Mutta kyllä silti Ark olisi ansainnut paikan kymmenen joukkoon, jonne pääsi esimerkiksi täysin surkeat Kreikka ja Turkki.

Euroviisut loppui, mutta Ark jatkaa. Ruisrockiin ja Ankkarockiin pojat ovat ainakin tulossa kesällä, sinne kaikki joukolla!

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Mä taas olen sitä mieltä, että tää pumppu sijoittui viisuissa liian korkealle. Mahdollisimman ylihypetetty ransistori-orkesteri, jolla ei musiikillisesti ollut mitään annettavaa. Napapaidalla koitettiin, lopussa sekin lensi pois. Kai ne itkee nyt ittensä uneen.

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
peno kirjoitti:
Mä taas olen sitä mieltä, että tää pumppu sijoittui viisuissa liian korkealle. Mahdollisimman ylihypetetty ransistori-orkesteri, jolla ei musiikillisesti ollut mitään annettavaa. Napapaidalla koitettiin, lopussa sekin lensi pois. Kai ne itkee nyt ittensä uneen.

Onnea, peno!!

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Prinsiippi kirjoitti:
Eli ei siis Arkki voittanut, vaikka sitä ketjun alussa uumoilinkin. Sijoitus (18.) on kyllä aikamoinen yllätys, nimenomaan negatiivinen. Hiukan valjuksi jäi tuo Arkin ja erityisesti Olan esiintyminen, etenkin kun sen piti olla heidän kovin valttinsa. Mutta kyllä silti Ark olisi ansainnut paikan kymmenen joukkoon, jonne pääsi esimerkiksi täysin surkeat Kreikka ja Turkki.

Vähän samaa puhut, kuin sossarit eduskuntavaalien tappion jälkeen. "Asiat joita ajoimme, olivat oikeita. Kansa vaan ei tajunnut sitä." Tämä on just niin tätä kansalaisten aliarvioimista.

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
peno kirjoitti:
Itse taas veikkaan, että Arkki bilettää tänä iltana kaikkein kovimmin! Niille voitto ei ole välttämättä se kovin juttu, ja Ola sanoikin sen jo ennen kisaa. Ja mielestäni The Worrying Kind oli viiden parhaan biisin joukossa, paljon parempi kuin esim. Ukraina, Turkki ja Kreikka. Ja tuohon lainattuun kommenttiisi voisi vastata Juhani Tammisen sanoin: "On ihmisiä, jotka saavat tyydytystä toisten epäonnistumisista. Säälin heitä."

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Jet Pilot kirjoitti:
Onnea, peno!!

Kiitos kiitos. :)

Mä olen oikeasti tyytyväinen ettei Ark pärjännyt ton paremmin. Järjettömän paljon hypetetty tätä porukkaa, ja mikä oli lopputulos? Todella keskinkertainen kappale höystettynä Olan strippauksella. Iskee ehkä länsinaapurissa, onneksi ei muualla.

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koskenkorva kirjoitti:
Vähän samaa puhut, kuin sossarit eduskuntavaalien tappion jälkeen. "Asiat joita ajoimme, olivat oikeita. Kansa vaan ei tajunnut sitä." Tämä on just niin tätä kansalaisten aliarvioimista.
No joo. Faktahan on, että Euroviisuissa kansa äänestää parhaat ja tulos ei näin ollen jätä epäselvyyksiä. Mutta mielipiteitä saa olla, ja mielestäni esimerkiksi Kreikan kappale oli käsittämättömän kauhea, mutta silti sillä oltiin hyvillä sijoituksilla. Ja vastapainoksi on todettava, että myös Hanna olisi ansainnut Arkin tavoin paikan 10 sakkiin.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Prinsiippi kirjoitti:
Itse taas veikkaan, että Arkki bilettää tänä iltana kaikkein kovimmin!

Tod, kyllä se Ukrainan kamu heruttaa jos on tarvis. Taitaa sieltä hesasta löytyä pari homobaariakin jos ei muuten irtoa.

Prinsiippi kirjoitti:
Niille voitto ei ole välttämättä se kovin juttu, ja Ola sanoikin sen jo ennen kisaa.

Silti itkivät ennen kisaa, etteivät saa käyttää sitä catwalkkia. Turhaa itkua jos ei tosissaan havittele ykköspallia.

Prinsiippi kirjoitti:
Ja mielestäni The Worrying Kind oli viiden parhaan biisin joukossa, paljon parempi kuin esim. Ukraina, Turkki ja Kreikka.

Luojalle kiitos, että ziljoona eurooppalaista on eri mieltä.

Prinsiippi kirjoitti:
Ja tuohon lainattuun kommenttiisi voisi vastata Juhani Tammisen sanoin: "On ihmisiä, jotka saavat tyydytystä toisten epäonnistumisista. Säälin heitä."

Säälin niitä, jotka ylipäätänsä lainaavat Juhani Tammista.

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
peno kirjoitti:
Tod, kyllä se Ukrainan kamu heruttaa jos on tarvis. Taitaa sieltä hesasta löytyä pari homobaariakin jos ei muuten irtoa.
Löytyy varmaan, itse en tiedä kun en kyseistä suuntausta edusta. Enkä ole Helsingistäkään että sikäli...

peno kirjoitti:
Säälin niitä, jotka ylipäätänsä lainaavat Juhani Tammista.
Mitä tähän nyt voi sanoa? Provosoidut yleistyksestä, jossa haukutaan niitä, jotka saavat voimaa toisten epäonnistumisista eli tunnustat kuuluvasi tuohon porukkaan. Ja Tammisesta voitaisiin rupatella pitempäänkin. Itse monista muista Ässäfaneista poiketen en suhtaudu kaveriin yltiönegatiivisesti.

Ja peno, ei viitsittäisi jatkaa tätä kun on sama suosikkijengikin. Ässät SM 2008! Ja Arkki järjetää tämän festarikesän parhaat bileet!

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Prinsiippi kirjoitti:
Ja peno, ei viitsittäisi jatkaa tätä kun on sama suosikkijengikin. Ässät SM 2008!

Ok, tähän luotetaan! :)

Prinsiippi kirjoitti:
Ja Arkki järjetää tämän festarikesän parhaat bileet!

Ja tästäthän voidaan olla montaa mieltä, mutta makuasioistahan on hankala kiistellä... ;)

EDIT: Enkä mä nyt toisten epäonnistumisestä yleensä riemastu, paitsi Lukon. Tässä tapauksessa vaan alkoi jurppimaan tuo kauhea hypetys tämän bändin suhteen, joten se hiukan piristi ettei asiat menneet niinkuin "oli ennustettu".

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Juu, itse kuulin kaikki viisut tänään ensimmäistä kertaa (pl. tietysti Suomen), ja täytyy sanoa että tämä median ennakkosuosikki oli kyllä illan vetelintä kuraa.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Infamous kirjoitti:
Juu, itse kuulin kaikki viisut tänään ensimmäistä kertaa (pl. tietysti Suomen), ja täytyy sanoa että tämä median ennakkosuosikki oli kyllä illan vetelintä kuraa.

Täysin samaa mieltä, mutta sinällään nuo kaikki oli kamalaa kuraa. Järkyttävää todeta, että Hanna Pakarisella oli euroviisujen paras biisi.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
macnevis kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, mutta sinällään nuo kaikki oli kamalaa kuraa. Järkyttävää todeta, että Hanna Pakarisella oli euroviisujen paras biisi.

Tämäkin mielipide johtuu vain siitä että olet kuullut Hanna Pakarisen biisiä TV:ssä, radiossa ja vaikkapa kaduilla. Jos olisit eile kuullut ensimmäistä kertaa - olisi se ollut samaa höttöä muiden kanssa.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen Idols apinan sanoin: ruotsalaista homopoppia. Ja vielä aivan helvetin paskaa.

Oli taas niin ennakkosuosikki. Pitäisihän se tietää etteivät Armeniat,Serbit sun muut innostu kovinkaan paljon moisesta hinttailusta. Biisikin oli paska.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Hahaa, ei vittu mitä jengiä. Laulaja saa itsensä näyttämään kyllä aivan totaali-idiootilta, mikäli sanomisiaan ei ole vääristelty.

Toisaalta, ihan oikein ruotsalaisille. Oli varmaan kiva päivä niillä eilen.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
kettu666 kirjoitti:
Sen Idols apinan sanoin: ruotsalaista homopoppia. Ja vielä aivan helvetin paskaa.

Oli taas niin ennakkosuosikki. Pitäisihän se tietää etteivät Armeniat,Serbit sun muut innostu kovinkaan paljon moisesta hinttailusta. Biisikin oli paska.

Ukrainan hinttailusta ne kuitenkin innostuivat. Yllätyin Arkin menestymättömyydestä, yleensähän Euroviisuissa pärjää hyvin hinttailulla. Itse biisi oli toki hirveetä kuraa, niinkuin koko bändi muutenkin. Musiikillisesti ei todellakaan mitään annettavaa.

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
BitterX kirjoitti:
Yllätyin Arkin menestymättömyydestä, yleensähän Euroviisuissa pärjää hyvin hinttailulla. Itse biisi oli toki hirveetä kuraa, niinkuin koko bändi muutenkin. Musiikillisesti ei todellakaan mitään annettavaa.
On totta, että The Worrying Kind ei ole bändin parhaita biisejä vaan enemmänkin sellaista peruskauraa. Kaikkein pahimmin petti esiintyminen, minkä piti olla heidän kovin valttinsa. Nyt etenkään Ola ei tehnyt mitään repäisevää; kitaristit Jepson etunenässä sentään yrittivät. Toisaalta tietty Euroviisu-etiketti estää revittelemästä samalla tavoin kuin klubi- ja festarikeikoilla, mutta silti Ukrainan transu revitteli aika "arkkimaisesti" ja jotain tuonkaltaista olisin odottanut Arkiltakin.

Mutta on aika hölmöä lynkata koko bändi yhden biisin tai esityksen perusteella. Tervetuloa Ruissariin tai Ankkaan kesällä, siellä näkee todellisen Arkin, joka ottaa yleisön haltuunsa välittömästi. Ja vaikka ei pitäisi ollenkaan tästä viisukappaleesta, niin kannattaa kuunnella mielummin vaikka "One of us is gonna die young". Se on omasta mielestäni Arkin paras biisi.

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuo viisupläjäys tais olla ensimmäinen biisi jonka kuulin tältä bändiltä. Totaalista paskaa, kaikkinensa. En ymmärtänyt miten tätä voitiin pitää jonain ennakkosuosikkina. No ruotsalaiset nyt tietenkin pitivät, se nyt oli selvää, mutta että jotkut muutkin.
http://img151.imageshack.us/img151/280/superlordagwv5.jpg
http://img.aftonbladet.se/nyheter/0705/12/1nykamp.jpg

Uskaltauduin sitten kuuntelemaan jonkun muunkin biisin tältä bändiltä YouTubesta, ja kuulosti jo paljon paremmalta. Tuskin silläkään olisi pärjätty näissä skaboissa mutta kyllä voin sen jälkeen itse pitää Arkia ainakin nyt kohtalaisena yhtyeenä.

Itkupotkuraivarit ennen/jälkeen viisujen ovat toki oma juttunsa. Joko olivat tosissaan kisojen kanssa tai sitten tietoisesti hakivat vähän särmää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy