Mainos

The Ark

• 11 025
  • 78

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Livenä olen nähnyt The Arkin kahdesti, ensin Tavastialla huhtikuussa ja toisen kerran Kaivohuoneella ennen Euroviisuja.
Miten sait muuten hankittua liput tuonne Kaivohuoneen Warm Up Partyihin? Eikö niistä tiedotettu aika heikosti ja lisäksi liput myytiin ilmeisesti loppuun hetkessä. Ainakin silloin, kun edes itse kuulin koko keikasta, liput oli jo myyty loppuun.

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Miten sait muuten hankittua liput tuonne Kaivohuoneen Warm Up Partyihin? Eikö niistä tiedotettu aika heikosti ja lisäksi liput myytiin ilmeisesti loppuun hetkessä. Ainakin silloin, kun edes itse kuulin koko keikasta, liput oli jo myyty loppuun.

Onnekseni olen Tiketin postituslistalla ja sieltä tuonkin tiedon sain. Ja keikka taisi tosiaan olla loppuunmyyty alle puolessa tunnissa. Ihan ok kolmen vartin setti ja tulipa tuolla bongattua myös Hanoi Rocksin Mike, Andy, Conny ja A.C. yleisön seasta;-)

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Se on muuten huvittavaa, että The Arkin fanit tuntuvat usein leimaavan kaikki ne ihmiset junteiksi ja kapeakatseisiksi homo-vihaajiksi, jotka eivät bändistä lämpene. Luulisi olevan helppo ymmärtää, että tollainen teennäinen, Abbamainen homostelupoppi ei kaikkiin iske.

Voiko edellisen kaltaista lausetta kirjoittaa kukaan muu kuin kapeakatseinen juntti?

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja nostellaan tätäkin pitkästä aikaa. Bändin tulevan vuoden suunnitelmat alkavat hahmottua, eli pojat tekevät ainakin tämän hetken tietojen mukaan vain pari isompaa keikkaa tänä kesänä, Sundsvallissa ja Ruisrockissa. Viime vuonnaha Arkkia saattoi nähdä Tavastilla, Ankkarockissa, Ruisrockissa, Seinäjoella ja Tampereella ainakin - sekä tietysti Euroviisuissa. Perusteluja tehdylle päätökselle täältä: http://www.thearkworld.com/underground.html

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy