peno kirjoitti:Iskee ehkä länsinaapurissa, onneksi ei muualla.
Huhtikuun lopun kolme hetkessä loppuunmyytyä Tavastian keikkaa ja viime viikon loppuunmyyty Kaivohuoneen keikka kertonevat, että kyllä bändi iskee muuallakin. Ja onhan bändi tuttu näky suomalsisten festareiden päälavoillakin.
Ark ei kuitenkaan missään nimessä ole kaikkia miellyttävää musiikkia. Itse olen huomannut, että kaikista vähiten Arkin musiikkia ymmärtävät yleensä sellaiset rivijuntit, jotka pitävät miehen ja naisen välistä ystävyyttä mahdottomana, täyttävät päivänsä Salattujen elämien tuijottamisella ja seuraavat ympäröivän maailman asioitakin niin vähän, että pitävät ilmaston lämpenemistä positiivisena asiana.
Siitä olen kyllä samaa mieltä monen muun kanssa, että Arkin biisi ei ollut bändin muuhun tuotantoon verrattuna kaksinen. Jokainen In Lust We Trust -levyn kappaleesta olisi ollut parempi kuin Worrying Kind. Toinen tosiasia taitaa olla se, että Ark on parempi klubibändinä kuin isoilla areenoilla. Klubikeikkojen tunnelmaa on vaikea saavuttaa isossa hallissa tv-lähetyksestä puhumattakaan.