Mainos

Tervetuloa

• 7 435
  • 81

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitän luottamuksesta

Lonely rider kiittää.

Yritin aikanaan kiekkopesässä päästä konkarien puolelle, mutta tämä vastatkoon siihen huutoon päästä keskustelemaan asioista asiallisella rintamalla ilaman et sinne tulee väliin kakaramaisia kommentteja.
Kiitos vielä kerran.....

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Kröhöm

Sen siitä sitten saa, kun on muutaman päivän poissa kuvioista. Aina sitä sattuu ja tapahtuu, kun on muualle vierailemassa.

Koska olen hieman uudemman polven jatkoaikalainen, olivat ajatukset saapuneesta sähköpostista lähinnä "No nyt ne on laittanu postin väärään paikkaan." yms. Viestejäkään ei ole liiemmälti tullut, ja nekin harvat pääasiassa vapaan keskustelun puolelle.

Kiitoksia vain minunkin puolestani.

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmeisesti täällä ollaan?!

Sähköpostini kun ei toimi, niin en mitään viestiäkään ole saanut. Niinpä siis koetin ns. kepillä jäätä...

Hauskaahan tämä.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Clark Kent ilmoittautuu Suljetulle Osastolle. En vieläkään tiedä miksi tänne jouduin. Päässäni kyllä "viiraa" aikalaillakin yleensä, mutta että näin paljon...
Nyt heräsi mielessä muutama kysymys:
Kuka meikäläistä tänne hoitoon oikein ehdotti?
Olenko jo ns. "selvä tapaus"?
Okay, myönnetään, olen "höyrähtänyt" jääkiekkoon ja muuhunkin urheiluun, ja varsinkin Jatkoajan seurantaan, joten olihan tämä kutsu tänne Osastolle ihan hyvä juttu.

Kiitos vain kunniasta. Kirjoittelen siltikin pääasiassa SM-Liiga-, NHL- ja Vapaaseen Keskusteluun. Tai ainakin yritän...

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
jaa-a

Näköjään toimii. Joko on sitten aukko tietosuojassa, tai ylläpito on ollut suopea.

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Joo, Roosterkin kiittää tästä uudesta hoitopaikasta, vaikka varmaankaan kukaan muu hoidokeista ei ole tätä kunnianosoitusta niin vähän ansainnut kuin allekirjoittanut. Olen lähinnä kirjoitellut mestispuolelle aika lyhyitä kommentteja, ja niin varmasti tulen jatkossakin tekemään. Mielestäni olen ainakin ollut asiallinen viesteissäni, jos jotain positiivista pitää itsestäni löytää.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Ohops!

Tämähän alkaa ihan mieltä lämmittämään, ja ihka oikealle suljetulle osastolle!

Rinkelinmäen sikakatsomosta on muuten sanottu, että siellä vierailevat tiheästi ns. suljetun osaston potilaat - tai ainakin jutut välillä vaikuttavat siltä. Lopputuloksena voinkin kai sanoa, että sikakatsomoon kuuluvana henkilönä olen vähän niin kuin kotona, tai ainakin ehdottomasti oikeassa paikassa yhteiskuntaa ajatellen.

Pokki kiittää valinnasta ja koettaa täyttää tänne vaativat hulluuden mitat, kiitos!

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Ja internetin välityksellä tapahtuva nimenhuuto jatkuu -

Kaljami?

paikalla!

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Öööö.....missä mä oon?

Elämässäni on tullut eteeni hyvin harvoin tilanteita,joissa olen jäänyt sanattomaksi.Eilen tipahti "kannettavaani" YV,joka kyllä laittoi tämän Jullin hiljaiseksi.Viestissä ilmoitettiin,että redsi läks nyt "suljetulle".

Kävelin loppuillan toimistossa,ja työnteosta ei meinannut tulla yhtikäs mitään.Kyllä kalja tai pari olisi siinä tilanteessa tehnyt poikaa.Olen tällä hetkellä TOTAALISEN tyrmistynyt valinnastani.Tällä saitilla on monia minua parempia kirjoittajia,joille olisin myös saman kunnian suonut.Näin on kuitenkin nyt käynyt ja luonnollisesti pyrin kaikin keinoin olemaan luottamuksenne arvoinen.

Mitään elämää suurempaa en varmaankaan pysty tänne tuottamaan,johtuen kaljan pöhöttämistä aivoistani,mutta omat kommenttini tiettyihin aiheisiin pyrin antamaan.Helvata...kyllä te nyt iskitte mulle luun kurkkuun.Enhän minä voi enää kirjoittaa niinkuin ennen.Nyt pitää alkaa miettiä,mitä ulos suollan,ja jos duunissa kirjoitan,niin saapi sitten duunarini tehdä loputkin työt.(hymiö)

Näin alussa en varmaankaan kovin paljoa tälle puolelle kirjoita,sillä kynnys on korkea ja voin näinollen lyödä pääni siihen kännipäissäni.Tulevana viikonloppuna nostan teille kuomat tuopin ja juon sen kerralla tyhjäksi.

Hörpsssss!!!!!!

Ps:Jos/kun joku alkaa väittää minua perseen nuolijaksi ja tämän takia tänne pääsin/jouduin,niin siinähän haukutte.On minua elämäni varrella pahemminkin haukuttu.Tällä viittaan"Vapaan"puolella olleeseen puolustus puheenvuorooni suljetun puolesta.Lukekaa siellä ollut viestini tarkkaan,minä en itseäni tänne tyrkyttänyt.Olen sellainen ihminen,joka ei jumalauta nuole ketään ja sen kyllä huomaa jo mun nenästä(Muutaman kerran murtunut).

Kirjoitellaan.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Tarkistetaanpa lääkitys.

Kohdallaan näyttää olevan, joten anti palaa.

Jatkoaika on todella laadukas kiekkosivu, muutenkin kuin keskustelun osalta. Tämä viimeisin uudistus eli Suljettu Osasto on mielestäni odotettu jatko sivun kehitykselle. Ottamatta kantaa kategorisoiko se kirjoittajat tai onko se ylipäätään tarpeellinen, niin voin sanoa sen olevan tärkeimpiä syitä siihen, että olen täällä, tulen palstalla säilymään ja nettipersoona Oiva elänee niin kauan kuin minä ja nettikin.

Kiitos valinnasta. Tämä kävi aika äkkiä. En kainostele vaan tunnustan, että läksin sillä mielin matkaan, että tulisin valituksi Suljetulle osastolle. Osasinpa sitä myös odottaa. Jatkoaikaan en ole ehtinyt kirjoittaa kuin pari raapustusta, mutta näyttöni lienevät Kiekkopesän ajoilta. Täytyy tunnustaa, että toistaiseksi tutuimmat kirjoittajat löytyvät täälläkin Kiekkopesän konkareista. Muutama muukin kiinnostava persoona on kuitenkin vastaan "kävellyt".

Mutta mutta. Kukahan kumma on ollut se toverillinen henkilö, joka minua tänne on ehdottanut? Senpä haluaisin tietää. Ihan vaan, että voisin joku päivä kostaa, että passitit minut Suljetulle.

...ottaa taas lääkkeen, ryyppää vettä päälle...röyh...paketoidaan pakkopaitaan ja köytetään vielä lepositeillä sänkyyn...

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hellou

Koska Oivakin ilmottautui niin sitten minäkin. Itkemään olisin alkanut jos en olisi tänne päässyt. Tosin tiedän, että nyt eu-aikana on vähemmistökiintiöt joten älkää luulko, että kieleni olisi ruskea, tai jotenkin muuten kostunut. Minä vaan nyt kiitän ja niiaan ja olen iloinen, tosin en tiedä ketään Tapparan kannattajaa joka EI olisi ILOINEN.

Oivalle vielä, että se matsi joka jäi alkutekijöihinsä pesässä. Pistäpä peli pystyyn? Tosin en ole lukenut näitä juttuja viikkoon, voi tietysti olla että jossain pelataan jo kovalla tohinalla...
Minulla on laulut kuitenkin valmiina, löytyy Porilaisten Marssia ja Muistoja Pohjolasta...

Hauskaa t: koo

Suosikkijoukkue
ILVES
Meikäläinenkin sai tuossa pari viikkoa sitten tiedon päässeensä näiden kirjoittajien joukkoon. Ilmeisesti moderaattoreille on tapahtunut nyt niin suuri erehdys, että ovat minut valinneet, mutta en valita. Valitettavasti nyt on armeija sotkemassa kirjoituksia, joten en voi kauhean paljoa tännekään kirjoittaa. Nyt poistun taakse.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Moro

Niin, onhan minullakin oikeudet osastolle en vain ole ehtinyt kirjoitella kun armeijassa pitää vielä olla. Mutta eiköhän sitä aikaa ala löytyä lähitulevaisuudessa hieman enemmän..

Intin viikonloppuvapaille jälleen päästyäni huomasin ilokseni, että oikeudet tälle uudelle palstalle olivat tulleet vaikka varsin uusi kirjoittaja olenkin. The Hawksin tavoin en juurikaan ehdi kirjoitella tai seurata jatkoajan palstoja, mutta yritän pysytellä jääkiekkomaailman vauhdissa niin hyvin kuin suinkin mahdollista.

...tuon TJ:n suhteen on vain hieman hiljaisempaa kuin The Hawksilla :D .....olisikohan niitä aamuja suunnilleen 145 jäljellä...

Kiitos luottamuksesta...

Oli mukava yllätys huomata, että kirjoitukseni on katsottu suljetulle osastolle pääsemisen arvoisiksi. Pyrin jatkossakin kirjoittamaan asioista mahdollisimman subjektiivisesti.
Kirjoitukseni tulevat olemaan analyyttisiä pohdintoja ajankohtaisista aiheista, jotka liittyvät jääkiekkoon.
Seuraan useamman liigapelin viikossa pääosin IFK:n, Jokereiden ja BLUES:in kotipelit ja siinä saa aika laajan kuvan kaikista SM-Liigan joukkueista. Seuraan kauden aikana pelejä myös muilla paikkakunnilla mm. Hämeenlinnassa, Tampereella ja Turussa.
Näiden lisäksi seuraan aktiivisesti myös Mestiksen pelejä, lähinnä Kiekko-Vantaan ja KJT:n pelejä. Olenkin nähnyt liki kaikki Kiekko-Vantaan kotipelit tällä kaudella. Myös A-nuorten SM-liigaa tulee seurattua lähinnä pääkaupunkiseudulla IFK:n, Jokereiden ja BLUES:in pelejä katsellen. Vahinko vain, että tänä vuonna A-nuorten pelit on jäänyt aika vähiin, koska kaikkiin peleihin ei aina ehdi tai jaksa lähteä. Joka tapauksessa olen nähnyt tällä kaudella lähes kaikki n.25 IFK:n kotipeliä, noin 20 Jokereiden kotipeliä, kymmenkunta BLUES:in kotipeliä ja Hämeenlinnassa, Tampereella ja Turussa n.15 peliä. Mestiksen Kiekko-Vantaan kotipelejä n.25 peliä, playoff-pelit mukaanlukien sekä KJT:n pelejä n.10 kpl. A-Nuorten SM-Liigan pelejä olen nähnyt n.10 kpl:tta. Näihin, kun lisätään harjoituspelit ja -turnaukset, maaottelut, joita niitäkin olen nähnyt kauden aikana lähes 100 kpl. Näin ollen seuraan yli 200 peliä pelikauden aikana ja näin on tapahtunut n.10 vuoden ajan. Joinakin vuosina pelimäärä on lähennellyt 300 kpl:tta, kun on tullut seurattua junioreiden pelejä nykyistä aktiivisemmin. Liigassa on paljon pelaajia pääkaupunkiseudulta, joiden kehitystä olen päässyt seuraamaan aina E-junioritasolta lähtien. Tuttuja nuoria liigapelaajia ovat mm. Santala, Somervuori, Ahonen, Kalto, Vihko, Grunn, Pikkarainen, Viitaluoma, Häppölä, Helanen, Mäki, Bergenheim, Sainomaa, jne... tulevaisuuden lupauksista Mestiksestä mainittakoon Filppula (ensi kaudella tiettävästi HPK:ssa), Ekholm, Nikoskelainen, Rahikainen(alkukausi Ilveksessä), jne..., on nimet syytä painaa mieleen tulevaisuuden pelaajina. Tällä pelimäärällä uskon pystyväni kirjoittamaan jääkiekosta aika subjektiivisesti. Näiden livepelien lisäksi tulee TV:n välityksellä seurattua varmasti n.100 peliä, kun huomioidaan Olympia- ja MM-kisojen lisäksi taivaskanavilta tulevat NHL-pelit.
Pelimäärä vaihtelee kaudesta riippuen TV-pelit mukaanlukien n.300-400 pelin välillä per kausi.
Pyrin tuomaan tältä pohjalta näkökantani esiin mahdollisimman subjektiivisesti ja tasapuolisesti joukkueita, pelaajia, tuomareita ja seurojen taustoja koskevissa asioissa.
Toivon mukaan olen paikkani ansainnut suljetulla osastolla kirjoituksieni sisällön mukaan.

Mielenkiintoisia ja jännittäviä hetkiä jääkiekon parissa koko Suomen jääkiekkoväelle !

T: freelancer

Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Johannes pokkaa mitä nöyrimmin. Oma näkemykseni jääkiekosta on muodostunut yli 30-vuoden aikana n. tuhannesta liigapelistä. 1. paikanpäällä näkemäni peli on jopa mainittu erikseen *:llä ifk:n historiikissa. Peli oli 26.12.69 pelattu Ahearne-cup ottelu, jossa ifk sensaatiomaisesti kukisti Moskovan spartakin 6-4. Peli oli 7-vuotiaalle pikkupojalle niin hieno kokemus, että sillä tiellä ollaan edelleen. Nykyään käyn kaikissa ifk:n peleissä ja oman kylän bluesin peleistä seuraan hallissa n. puolet.

Kiitos myös henkilöille, jotka ovat minua suositelleet suljetun osaston kirjoittajaksi.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Pakko lienee...

...uskoa omia silmiään käytyäni eilisen illan ja tämän päivän aikana noin kymmenkunta kertaa tarkistamassa, onko nimeni edelleen tuolla oikeutettujen joukossa, vai onko kyseessä pelkkä optinenharha tai julma pila??

Jösses kun pyörryttää vieläkin tuon freelancerin tekstin luettuani...

Minä kun luulin, että ainoastaan puolustusvoimilla on kyky eksyttää nimeni väärälle listalle (ylennettävät), mutta näyttää se onnistuvan muuallakin. Ei kai tässä muu auta kuin yrittää "huutoon vastata", tosin luulen jättäväni tämän estradin enemmän arvostamilleni ammattilaisille ja jatkan häiriköintiäni noilla muilla palstoilla.

P.S. Joku nimeltä mainitsematon taho voi tämän johdosta varautua tulevana viikonloppuna tarjoamaan tuopin tai kaksi, vai meneekö se toisinpäin...?

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille. Olikin aika saada hieman lisäystä potilaisiin. Jos saisimme aikaan enemmän kirjoituksia tännekin uusien tulokkaiden mukana.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sivullekirjoittanut kiittää luottamuksesta sekä ehdottajia, että Moderaattoreita yrittäen pitää mielessään myös Suljetun Osaston säännöt ja määräykset.

Muutaman tännekirjoittavan tuntien on todettava lääkityksen olevan samankaltaista. Yritän olla luottamuksen ja itseäni paremman seuran arvoinen.

Kiitos asianosaisille.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa!

Hienoa, että viimein saimme uutta verta tänne ja hienoa, että uusien tulokkaiden joukossa on todella hyviä kirjoittajia. Juuri niitä, joita tänne haluan.

Eiköhän taas tämän myötä aktivoiduta itse kukin ja pistetään paikka taas elämään kunnolla. Monilla on ehkä liiankin suuri kynnys avata uutta ketjua tänne tai ylipäätänsä kirjoittaa. Ei syytä moiseen kursailuun: ajatuksia ruudulle ja painallus lähetä-palkkiin. Ei se sen vaikeampaa saa olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy