Mainos

Tervetuloa

• 7 437
  • 81

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yllätyshän tämä oli, kun näin "tuore" nimimerkki sai tällaiseen mahdollisuuden. No, ehdottomasti yritän pysyä hengessä ja kirjoituksissa mukana. Tak so mykke.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on tervetullut juttu. Kiitän luottamuksesta että saan Tappara-fanina tuoda omat mielipiteeni esiin täällä.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Minä kiitän.

"You know, we always called each other goodfellas. Like, you'd say to somebody: "You're gonna like this guy; he's all right. He's a goodfella. He's one of us." You understand? We were goodfellas, wiseguys."

- Ray Liotta in Goodfellas

Ranger

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin kiitän luottamuksesta ja yritän parhaan taitoni mukaan olla tuon luottamuksen arvoinen. Ideana tällainen palsta on todella hyvä vaikka tuolla vapaalla puolella onkin saanut kritiikkiä. Uskon vakaasti että tänne saadaan tasokkaita keskusteluja aikaan.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Kiitos

Kiitosta vaan kunnioituksesta ja luottamuksesta.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Me ja ne

Kiva, että pääsi valittujen joukkoon. Kiitos siitä valinnan tehneille.

Ymmärrän paremmin kuin hyvin osastoa kohti syntynyttä kritiikkiä. Tuntuuhan tämä vähän siltä, että kirjoittajat on jaettu "me" ja "ne" kastiin. Jotta käytäntö osoittaisi tämän käsityksen vääräksi, pitää vaan itse kunkin huolehtia omalta osaltaan siitä ettei suljetusta osastosta tule mitään itseriittoista bättre folk -palstaa. Siitä ei tosin pitäisi olla pelkoakaan ainakaan näillä valinnoilla.

Itse pyrin tarkkaan miettimään, mitä tänne kirjoitan. Suosin jatkossakin ensisijaisesti muita palstoja, koska arvelen hengentuotokseni useimmiten kumminkin sopivan paremmin niille. Toisaalta taas, toivon pystyväni ajoittain tuottamaan myös sellaista tarinaa, joka ei ainakaan pahasti laskisi osaston tasoa.

Jatkoaikalainen Tykki

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tykki: my thoughts exactly.

Paitsi, etten ole varma pystynkö tuottamaan tarinoita, jotka eivät tasoa laskisi.

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitän luottamuksesta...

Jassoo, vai on tännekkin sitten perustettu suljettu osasto.
Mikäpäs siinä..?

Itse en edelleenkään aio, enkä pysty päivittäin tänne Jatkoaikaan kirjoittelemaan, mutta kuulolla ollaan aina kun vain on mahdollista.

Luulenpa, että tällä suljetulla osastolla tullaan käymään vielä monta mielenkiintoista debattia. Ei ehkä ihan samanlaista kuin esim. "Hesperian suljetulla", mutta varmasti tunteita herättäviä.

Peli on vihelletty alkaneeksi...

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
wau!

Kiitos ja kumarrus minunkin puolestani!

Kieltämättä oli aikamoinen yllätys lukea kutsukirje postilaatikostani. En edes ole pitänyt itseäni kovin aktiivisena kirjoittajana, joten ihmetys oli aika suuri, kun joku moderaattori oli nimeni pannut merkille SM-liiga -osion viestimerestä.

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahans, että oikein suljetulle jouduttiin. Täytyy sitten yrittää olla suljetun maineelle kunniaksi ja kirjoittaa viestejä, joita voi vain ja ainoastaan hoitoon ohjatulta odottaakin. Nöyrimmät kiitokset.

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Kiitän Jatkoajan korkeampia voimia jatkuvasta luottamuksesta (ja itseäni tiedätte-kyllä-mistä - mä oon niin hyvä) ja otan tämän vastaan samalla tavalla kuin Ville Peltonen paikan Aravirran Leijonissa yhä uudelleen.

Mutta älkäämme antako Suljetun Osaston koitua muiden palstojen kohtaloksi. Etuoikeutettuna eliittinä meillä on vastuu rahvaan hyvinvoinnista.

Kuspiäsesti nenänvartta alaspäin katsoen,
M-C

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
rangerin viestistä inspiroituneena:

"Just when I thought I was out, they pull me back in."

- Michael Corleone

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Eipä tämä saamani kunnia ihmeemmin taida vaikuttaa kirjoituksiini. SM-liigapuolelle en ole Jatkoajassa tainnut kirjoittaa kertaakaan. Mielestäni parhaat keskuteluni kävin aikoinaan Kiekkopesässä aiheesta NHL vs. SM-liiga, mitä ei Jatkoajassa aiemmin ole ollut mahdollista uusia. Mutta nythän uudelle palstalle saattaa eksyä kaikista sarjoitsa diggaavia, mikä saattaa aiheuttaa ah niin ihania törmäyksiä. Toivottavasti tämä piristää jääkiekkokeskustelua, sillä esim. minä olen aika pahasti viime aikoina juuttunut Vapaan Keskustelun turhaan joskin kiintoisaan onko Viivi parempi kuin Inka vai voittaako Erin-keskusteluun.
Esim. TM:n viimeaikaisista tekemisistä en tiedä mitään, pahus en muista nähneeni Hervannan Näkijältä mitään, onko Raipe edes mukana enään, missä on se ja se.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Valinta osui myös minun kohdalleni, kiitokset siitä, kuka lie minuakin tänne suositellutkin. Jospa tämän palstan myötä saisi intoa kirjoitella myös liigasta kun tuolta SM-liiga-alueelta en ole jaksanut niitä hyviä kirjoituksia etsiä. Jonkun verran on myös minulle tuntemattomia kirjoittajia, mutta eiköhän heidätkin opi pian tuntemaan.

Antoisia keskusteluhetkiä kaikille.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä olen imarreltu

...että olen villepeltosmaisesti luiskahtanut tänne joidenkin mielestä ns. nuolemisella ja joidenkin mielestä oikeiden tyyppien saunakaverina olemisella ja joidenkin mielestä ihan oikeutetusti ja joidenkin mielestä taas vanhoilla näytöillä. Näinhän me kaikki.

En myönnä saunakaveriutta. Pyrin käymään saunassa vain naisten kanssa.

Vakio, hauska nähdä pitkästä aikaa.

Ja kaikki muutkin. Ugh-ugh...oho, ei kai ollut liian epäasiallista...? Vitsi, vitsi.

Täällähän voisi muuten kai lopettaa noiden hymiöiden käytön? Meinaan vaan, että jos tekstin tyylilaji on sillä kohtaa ironia tai liioittelu tms, pitäisi täällä olevien ihmisten tajuta se ilman noita siittiön näköisiä olioitakin..Tämä oli ihan vain mielipide.

Odotan mielenkiinnolla mitä tästä seuraa, vaikka en karsinointia esimerkiksi natsien suorittamalla tavalla kannatakaan.

Tämä systeemi osoittaa ajan myötä toimivuutensa/toimimattomuutensa.

Maestro

Jäsen
Virallinen kiitokseni tulee vasta vajaan vuorokauden kuluttua siitä, kun valkotakkiset miekkoset ilmestyivät oveni taakse. Sen verran kirjavaksi sulaksi hattuuni tämän hoitoon ohjaamisen lasken, että tietoa oli pakko hieman sulatella ennen kuin kunnolla sen maukkauden tajusin. Puen kohteliaisuuteni mahdollisimman yksinkertaiseen asuun, sillä senhän jo sanontakin kertoo kaunista olevan. Kiitos.

Olen samaa mieltä JHagin kanssa hymiöveijareiden turhuudesta. Asetan ne itseltäni pannaan välittömästi.

Matti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitokset vaan hoitoonohjauksesta minunkin puolestani, joskaan en ymmärrä niin paljon palstalla häiriköineeni, että olisin ihan tällaista ansainnut.

Seuraan mielenkiinnolla, kuinka tällainen uudistus vaikuttaa toisaalta palstan eri foorumien kirjoituksiin ja toisaalta omiin lukutottumuksiini. Tällainen jako "kahden kerroksen väkeen" varmasti puhuttaa, ja aiheuttaa kitkeryyttäkin, mutta on varmasti kokeilemisen arvoinen.

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jaa, nyt se monien ennustama hoitoon haku sitten tapahtui. Kiitän tohtoreita kunniasta ja pyrin osoittamaan yllättävän diagnoosinne oikeaksi. En kyllä muista kenenkään kanssa saunoneeni. Jään odottamaan värikkäitä Suljetun Osaston keskusteluja.

heka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JEE!

Eipä olisi tämä mies pääsevän hoitoon ensimmäisten joukossa. Taitaa olla jo tuttu fraasi, mutta ei kai tässä auta muuta kuin kiittää valitsijoita..

Pidetään keskustelu värikkäänä ja mielenkiintoisena jatko(aja)ssakin! :D

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä samaisella "hyvä veli"-linjalla minäkin haluan kiitellä kaikkia osallisia, jotka tänne valkopaitaan allekirjoittaneen toimittivat. Toivottavasti homma ei kuitenkaan mene Kiekkopesän tyyliseksi jorinoinniksi, jossa ainakin itse seurasin vain konkaripalstaa sm-liigan vastaavan näivettyessä teinien leikkikentäksi. Itse aion myös pysyä pääasiassa tavallisilla sm-liiga -ja vapaa keskustelu -palstoilla.

Mutta hyvä, jotta tällainenkin saatiin. Tuonne muille osastoille ei ole edes viitsinyt kovin pitkiä rutistuksia vääntää, ne kun tuppaavat hukkumaan alta aikayksikön kaikennäköisen soossin sekaan. Aika näyttää, miten käy.

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Kiitoksia paljon osastolle pääsystä. Tämä on varmasti ihan tarvittava uudistus. Kyllä silti aion edelleen kirjoitella muihinkin osastoille yhtälailla kuin ennenkin.....

Suosikkijoukkue
IFK
Kiitoksia!

Olinpa yllättynyt kun suljetulle osastolle valittiin, vaikken olekaan vähään aikaan mitään Jatkoaikaan kirjoitellut. Osasyynä Jatkoajassa vierailujen harvenemiseen (IFK:n esitysten ohella) on ollut kyllä juuri tuo viestitulva, hyvien kirjoitusten esiin kaivamiseen menee tuolla SM-liigapuolellakin tuhottomasti aikaa. Hyvä uudistus.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jaa,että vanha pappakin pois nuorempien jaloista kompuroimasta, sehän vain soppii!

Opiskelukoukeroiden ansiosta tieto kantautui verkkokalvoilleni vasta nyt,joten onhan se kaikkia valittuja heipattava.

Kitkerän sävyinen päivä, käsittämätön Jyp-mämmäys, saa siis edes hieman valoa yöhön.

Eipä siis enempiä kuin terve, terve, laitoskaverit ja kiitos henkilökunnalle, että meille on tälläinen suplikointialue suotu.

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitähän sitä nyt häkellykseltään toteaisi. Lyhyestä virsi kaunis: suuri kiitos luottamuksesta. Olen todella hämmästynyt ja otettu siitä, että joku on nykyisestä kirjoitustahdistani huolimatta minua tänne harvojen ja valittujen joukkoon ehdottanut.

Merkittävää parannusta aktiivisuuteeni en valitettavasti voi tästä suuresta kunniasta huolimatta luvata, sillä vapaa-aikaa on varsin rajoitetusti ja nykyään pääsen tietokoneen ääreen vain satunnaisesti. Yritän kuitenkin kaikesta huolimatta tehdä kaikkeni, jotta osoittautuisin saamani luottamuksen arvoiseksi.

Vielä kerran: suuret ja nöyrät kiitokset.

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Katsotaas

Anonyymiaikoinani JA:lle ilmoittamani sähköosoite ei ole enää toiminnassa (hyvästi iopoks), joten viestiä en ole koskaan saanut. Nyt testaillaan...

edit: kyllä, olen Valittu. Kiitoksia luottamuksesta. Meidän sohvat jatkaa seilaamistaan.

B

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy