Presidenttiehdokas.
Anna mun kaikki kestää. On tuo kyllä hippasen törkeää, tällä vaan rohkeasti ratsastamaan kohti henkilökohtaista menestystä kampanjassaan.
Kyllä se näin menee.
Terroristit saavat juuri haluamansa, sillä rajat kiinni porukka ja kaikki tänne ja kaikilla on ihanaa porukka kääntyvät toisiaan vastaan.
Sitten se keskikasti joka vittuuntuneena seuraa tätä kaikkea ja koittaa muodostaa mielipiteen, mitä tässä pitäisi ajatella ja tehdä.
Itse olen jossain välimaastossa, hyväksyn kyllä maahanmuuton, pidän sitä välttämättömänä. En ole kyllä yhtään rasisti, tai rasistinen.
Itse pelkäsin eniten juuri näiden "jihadistien" rantautumista muun väestön seassa, kun kukaan ei valvonut käytännössä mitenkään, ketä tuli ja mistä. Ensin tuli peloittelut raiskauksista, sitten alkoi tapahtumaan raiskauksia. Seuraavana alkoi peloittelu iskuilla, sitten tapahtui isku.
Nyt pelot ovat siinä, että näitä iskuja tulee hallitsemattomasti ympäri suomea siellä ja täällä.. jos tämä pelko toteutuu myös, nämä huhtasaaret ovat vahvoilla tuollaisilla sanoillaan.. Viha kasvaa kasvamistaan ja tätähän ne terroristit haluavat.
Helppoa olla jälkiviisas, kuitenkin olen sitä mieltä että tämä nyky tilanne suomessa olisi voitu estää tai riskiä pienentää jos pakolaispoliittiset ratkaisut olisivat olleet harkitumpia. Saimme vuonna 2015- 2016 todennäköisesti useita satoja äärijärjestöjen "sotilasta" tänne vieraaksemme ja nyt vain odotellaan, missä paukahtaa seuraavan kerran.
Pakolaiset jotka tänne on harkinnan jälkeen päätetty ottaa, heillä pitäisi olla kunnon sopeuttamismalli tms. Silloin raiskaukset ja muut väkivaltaisuudet olisivat jääneet pienemmiksi, puhumattakaan näistä terrori-iskuista...
Typeryyttä olisi uskotella, että tämä ei voi tapahtua uudestaan. Kyllä se vaan niin on, että seuraavaa iskua odotellaan ja sekin tulee vielä sieltä.