olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Saisiko jotain koottuja parhaita paloja Rasmuksesta, kun siihen on useita viittauksia tehty? En omaa Facebookin tiliä.
Ihan mielenkiinnosta kävin itse lukemassa (en seuraa mitään blogeja tms., en osaa niitä kommentoida). Ketjunavauksissa on ainakin poliisin tiedotteita, ihmettelyä siitä, mikä Marokossa on pielessä kun sieltä tulee niin paljon terroristeja, kritiikkiä Suomi ensin-mielenosoitusta kohtaan (syytetään haudalla tanssimisesta) jne. Risikkoa vastaan kohtuutonta kritiikkiä siihen nähden, mikä vaikutelma itselleni jäi hänen esiintymisestään.
Eniten tykkäyksiä on kerännyt avaus, jossa sanotaan tällaista:
Mulle alkaa riittää. Turussa tapettiin LASTENRATTAILLA liikenteessä oleva äiti. Nyt tässä menee joku tosi pahasti pieleen, ei me voida rakentaa maata missä tulee tämmöinen uhka missä ei voi "keskustassa" kulkee rauhassa.
En mä haluu tämmöistä Suomea!
Alla käydään keskustelua siitä, miten tällaista voisi estää. Muistutetaan, että yksilö - ei esim. kokonainen uskontokunta - on teon taustalla. Jne, jne. Kaiken kaikkiaan huomattavasti monipuolisempaa keskustelua kun mitä olisi voinut joistain purkauksista ja verenpainetietopäivityksistä päätellä. Selvää näköalattomuutta ja tyhmyyttäkin on tietysti joissain kommenteissa nähtävillä, mutta niin on kyllä ollut kaikkialla mistä olen tästä tapauksesta lukenut.