Mainos

Ternimaito

• 33 533
  • 186

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mielestäni Susanna Päivärinta on ennen kaikkea mahtava kissa...saa ropassa muutakin toimimaan kuin aineenvaihdunnan. Toisaalta, kuka uskoo meikäläisellä olevan mitään makua sen jälkeen kun äänestin Mervi Tapolaa Kesätyttökisassa.

Ma olen yksi niistä toissakesänä messiin höynähtäneistä. Ei ollut muutakaan tekemistä niin kokeilin ja lähdin messiin. Sijoitin starttipakettiin 200 euroa ja sain omani pois. Rupesin haistamaan palaneen käryä siinä vaiheessa kun Tampereella oli iso värväystilaisuus jossa oli osallistujaa Kreikasta ja Australiasta asti. Myös Satu Ruotsalainen miehensä, mikä tää ohjaaja ny olikaan, kanssa kävi puhumassa suuria. Homma meni täydeksi spedeilyksi siinä vaiheessa kun Jussila kaivaa rahatukkoja taskustaan brassailumielessä ja kohta jaettiin parhaille myyjille diplomeja - Tina Turnerin "Simply the best"-biisin jylistessä kajareista.

Hävettää niin perkeleesti että tuli mentyä tuollaiseen mukaan. Kaikki kunnia ternimaidolle mutta harva tollaisella rikastuu.

Carlos

Jäsen
Heehehee, kaikenlaista sitä...

Lääkkeiden vaikutuksesta tunnetusti valtaosa on ihan psyykkistä luuloa, uskon että pitkälti sama pystyy olemaan näiden ternimaitokapseleiden kanssa. Itse en ole muuten ikinä syönyt yhtään em. kapseleita, mutta olen erittäin harvoin kipeänä. Esim. kunnon kuumeessa en ole ollut moniin vuosiin.

Jos joku haluaa muuten ternimaitoa, niin navetan perustaminen auttaa asiaa. Sitten vaan kärkkymään milloin se vasikka syntyy..

Kyllähän tyhmiin ihmisiin uppoaa mikä vaan kun on myyjän supliikki kunnossa.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti msg

Hauskin markkinointiväittämä näille tuotteille on se, että kyseessä on luonnontuote.
Öljykin on puhdas luonnontuote, mutta kuka kiskoisi mineraaliöljykapseleita.
Samoin kärpässienikin on luonnontuote, mutta kovin vaarallinen.

Öljyähän on myyty terveysjuomana. Nilsiän öljysheikki Tauno Kuosmanen ja hänen yrityksensä Manoil. Eipä ole Taunosta kuulunut mitään...

Itse pidän ternimaitoa huuhaa tuotteena. Ihminen joka syö terveellisesti ja monipuolisesti saa harjoitella todella paljon että tarvitsee mitään ternimaitoja rasituksesta palautumisen. Ternimaito on yhtä uskottava kuin ternimannekiini Mika Myllylä lahden mm hiihdoissa: " niin sydämeen sattuu kun epäillään dopingista".

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti HABS #11
Ihminen joka syö terveellisesti ja monipuolisesti saa harjoitella todella paljon että tarvitsee mitään ternimaitoja rasituksesta palautumisen. [/I]

Niin ottamatta tässä muuten kantaa ternimaitoon kannatan tuota lähinnä siinä mielessä että urheillessani säännöllisesti ei kyllä muutenkaan sairastu läheskään niin usein vaikka riehuu ulkokaukalolla ja kylillä kuinka paljon tahansa. Löysempinä kausina taas sairastuu flunssaankin aina silloin tällöin vaikka viettäisi päivät sisätiloissa ottaen rauhallisesti.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tuo ternimaidon suuri puolestapuhuja, Petteri Jussila, on ns. heittänyt viimeisen kapselin nurkkaan.
Iltalehden mukaan mies on hukkunut Näsijärvellä.
#jatkoajan Kari Lehtolat tutkivat asiaa.

Oliko kaiken takana salaliitto?
Päivärinta asialla?
Kuka nyt toimii Matin bestmanina?
Näihin päivänpolttaviin kysymyksiin saamme vastauksen uudesta Seiskan numerosta.

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Jaa oliko Petteri mennyt uimaan salihousuissa ja täyttänyt vyökukkaronsa kolikoilla?

Itsemurha, verottajan viimeinen uhri, rehellinen liikemies jonka olisi pentele vielä pitänyt veroja maksaa. eikö rikoksilla saa enää rikastua Suomessa, kommunismi valtaa Suomen, nyt tarvitaan Valittuja Paloja jos koskaan. No jaa,yksi homonilihalla kasvatettu pässi vähemmän maassa.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Punalippu
Jaa oliko Petteri mennyt uimaan salihousuissa ja täyttänyt vyökukkaronsa kolikoilla?

Ei, vaan oli lähtenyt pelastamaan veneen perässä vedettävältä laudalta pudonnutta poikaansa. En ole koskaan ymmärtänyt kuolleiden pilkkaamista, enkä ymmärrä sitä vieläkään.

Ferris

Jäsen
Viestin lähetti Näkkäri
Ei, vaan oli lähtenyt pelastamaan veneen perässä vedettävältä laudalta pudonnutta poikaansa. En ole koskaan ymmärtänyt kuolleiden pilkkaamista, enkä ymmärrä sitä vieläkään.

Ottamatta sen enempää kantaa muuten tapaukseen, niin minä en ymmärrä sitä ettei isä pue lapselleen pelastusliivejä kun lähdetään järvelle. Etenkään, jos lapsi on yksikseen kyydissä perässä vedettävällä lautalla.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Ferris
... niin minä en ymmärrä sitä ettei isä pue lapselleen pelastusliivejä kun lähdetään järvelle. Etenkään, jos lapsi on yksikseen kyydissä perässä vedettävällä lautalla.

Oli pelastusliivit lapsella.

En tiedä miten mies itse onnistui hukkumaan. Ei osannut uida?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Fläppis

En tiedä miten mies itse onnistui hukkumaan. Ei osannut uida?

Jos oletetaan ettei mies osannut itse uida, niin herää kysymys, että mitä järkeä on lähteä vetelemään poikaa veneellä pitkin järvenselkää ilman pelastusliivejä.

Jos ne kerran pojallakin oli niin miksei sitten isällä? No, mitäpä se minulle kuuluu, valintansa teki ja maksoi siitä raskaimman mukaan.

vlad.

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistutettakoon että Jussila oli kuitenkin isä kolmelle(?) lapselle, jotka juuri nyt ovat ilman isää. Miettikää sitä kun lauotte päättömiä kommenttejanne.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Kimmo_Ahteri
Muistutettakoon että Jussila oli kuitenkin isä kolmelle(?) lapselle, jotka juuri nyt ovat ilman isää. Miettikää sitä kun lauotte päättömiä kommenttejanne.

Niin, ja jos isällä olisi ollut pelastusliivit päällä (oletetaan ettei ollut) niin lapsilla olisi mahdollisesti edelleenkin isä.

vlad.

edit: "mahdollisesti"

Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Todellakin erittäin mautonta tekstiä.
Kolme lasta on nyt ilman isää, vaimo muuttui leskeksi ja olihan Petterillä ystäviä.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti vlad
Jos oletetaan ettei mies osannut itse uida, niin herää kysymys, että mitä järkeä on lähteä vetelemään poikaa veneellä pitkin järvenselkää ilman pelastusliivejä.

Niinpä. Turha tässä on hirveesti kuitenkaan spekuloida kun ei asiasta juurikaan tiedä.

Ei niitä liivejä turhaan tehdä...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Todellakin mautonta tesktiä. Hävetkää ihmiset.

Osanottoni Petterin omaisille ja ystäville. Toivottavasti eivät lue Jatkoaikaa.

Petteri on varmasti ollut uimataitoinen - tai näin ainakin uskoisin. Miksi mies muuten lähtisi pelastamaan lastaan, jolla on kuitenkin pelastusliivit.

Todennäköisempää on, että mies on saanut jonkun sairaskohtauksen ja hukkunut siksi.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Sistis:

Idi Amin.....Häpeä itse kaksinaismoralismisi kanssa.

Tämä oli pakko, koska Jussila oli ihan oikeastikin idiootti ja takuulla aikaansai myös kärsimystä niille, jotka rahansa touhuun sijoittivat.

En silti hänen kuolemallaan iloitse, nauran pilkallisesti tosin, koska veden lämpötila on sellainen, että tyhmyyttä se hukkuminen on.
Sairaskohtaus voi toki muuttaa tilannetta.

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti varjo

Tämä oli pakko, koska Jussila oli ihan oikeastikin idiootti ja takuulla aikaansai myös kärsimystä niille, jotka rahansa touhuun sijoittivat.

Tiedä kuka tässä kuviossa nyt oli se "idiootti", Jussila vaiko ne hyväuskoiset hölmöt joita hänen onnistui höynäyttää. Minä kuitenkin käyttäisin Jussilasta jotain muuta sanaa kuin "idiootti".

vlad.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti varjo
En silti hänen kuolemallaan iloitse, nauran pilkallisesti tosin, koska veden lämpötila on sellainen, että tyhmyyttä se hukkuminen on.
Sairaskohtaus voi toki muuttaa tilannetta.
Tapaus ainoastaan osoitti että kukaan ei ole kuolematon vaikka saattaakin kuvitella niin. Vaimo oli jostain naistenpalstalta lukenut että kaveri ei osannut uida (huhuja tosin) joten kyllä meikäläinen hiukan ihmettelee mitä äijä teki järvellä ilman pelastusliivejä. Toivottavasti se että tästä hukkumisesta tulee varmasti melko julkinen (7 päivää yms.) asia saa monen muunkin idiootin tajuamaan ettei kukaan ole kuolematon ja uimataidottomat eihän-mulle-voi-mitään-tapahtua miehet laittamaan liivit päälle kun menevät vesille.

Ikäväähän tämmöinen aina on, mutta toivottavasti herättää edes jotkut ihmiset tajuamaan pelastusliivien tärkeyden ja pelastaa mattimöttösen hukkumiskuolemalta.

Sairauskohtauskin on tietty mahdollinen mutta (taas naistenpalstalta kuultujen) juttujen mukaan mies oli uhonnut 7päivää tms. lehdessä olevansa elämänsä kunnossa.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kyllähän tämä tapaus taas kerran todistaa miten tärkeätä on käyttää pelastusliivejä (oletan että Jussila ei niitä käyttänyt). Koskaan ei tiedä, mitä vesillä voi tapahtua. Turhia hukkumisia on tänäkin kesänä tullut pilvin pimein.

Olen kyllä aika ihmeissäni siitä, että Jussilan hukkuminen saa aikaa moisia "siitäs sait sika"-reaktioita. Joka tapauksessa kolme pientä lasta menetti isänsä ja yksi vaimo miehensä. Luultavasti joku iäkkäämpi pariskunta menetti poikansa jne. Menetys on lopullinen. En tunne ketään asianosaisista, mutta ilkkuminen asialle on finninaamaisten märkäkorvien puuhaa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti varjo
Sistis:

Idi Amin.....Häpeä itse kaksinaismoralismisi kanssa.

Trolli.

Idiootti ei ole se, joka järjestää ternimaitobisnestä, vaan se, joka lähtee siihen mukaan.

Jussilaa en henkilökohtaisesti tuntenut, enkä edes seurannut hänen elämäänsä kovinkaan tarkasti. Siitäkin huolimatta hänen vertaaminen Idi Aminiin on juuri menehtyneen miehen loukkaamista.

Se on, kuin vertaisi omenavarkautta massamurhaan.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti korkki
Sairauskohtauskin on tietty mahdollinen mutta (taas naistenpalstalta kuultujen) juttujen mukaan mies oli uhonnut 7päivää tms. lehdessä olevansa elämänsä kunnossa.

Tuohan ei nyt siltikään mitään todista. Jos esimerkiksi sattuu olemaan joku synnynnäinen vaurio (heikko kohta) aivoissa tai sydämessä, se voi aiheuttaa äkkikuoleman kelle vaan. Samaten jonkin sortin rytmihäiriö voi tappaa, varsinkin uimassa olevan. Moni on hukkunut suonenvedon takia.

Mahdollisuuksia on paljon.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Vakio
Joka tapauksessa kolme pientä lasta menetti isänsä ja yksi vaimo miehensä.

Eikös ainoastaan tämä pienin lapsi ollut pariskunnan yhteinen?
Ei siinä, surullinen juttu perhettä ajatellen joka tapauksessa.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Jussilaa en henkilökohtaisesti tuntenut, enkä edes seurannut hänen elämäänsä kovinkaan tarkasti. Siitäkin huolimatta hänen vertaaminen Idi Aminiin on juuri menehtyneen miehen loukkaamista.

Se on, kuin vertaisi omenavarkautta massamurhaan."

On yhdentekevää mikä miesten suhde on, mutta sinä koet oikeudeksi ruveta saarnaamaan siitä, että ilkutaan kuolleelle, vaikka teit itse samaa.

Se on säälittävää ja raukkamaista (siis se kaksinaismoralismi), koska perusteesi ovat vain ja ainoastaan subjektiivisia.
Sinun mielestäni on sitä ja tätä, jonkun toisen mielestä P.Jussila on toista.
Jos pidät oikeutenasi olla tuomitsemassa ihmisiä, joihin sinulla ei ole mitään kosketuspintaa niin silloin sinulta odottaisi hieman kykenemistä ymmärtämään subjektion merkityksen.
Jollekin, joka on menettänyt rahaa Jussilan bisneksissä Jussila on paljon pahempi paha kuin tuntematon diktaattori jostain lähi-idästä. Ja kun subjektioista puhutaan niin tämän henkilön subjektiivinen mielipide on aivan yhtä arvokas kuin sinunkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy